Re: Volvo 240 91' "RED245"
: 18 lipca 2020, 13:46
Nie RED a obecnie Zgred
Dzięki! Mam nadzieję że we wrześniu wkleję naklejkę za 6 zjazd ale i również tą za zeszłoroczny - czeka cały czas na powrót wozuMiś pisze:Powiem tak... podoba mi się kierunek w którym zmierzasz! Życzę żebyś we wrześniu mógł wlepić pierwsza naklejkę zjazdową na szybę!
Sinuspi pisze:Jak mówimy o pełnej konserwie to popatrz jak to robią qunserwatorzy ale może uda mi się zdobyć materiał jak czyszczą blachy laserem. Widok po zabiegu jest taki jakby nadwozie dopiero co było zgrzane i jechało do wanny z farbą cynkową.
Porno jest, tani tez nie jest w nim udział, gdyż widać zakres "zrzutki". Przed piaskowaniem była kąpiel pianowa etc. Także jest dobrze bo kamasutry jest sporo.Miś pisze:Sinuspi pisze:Jak mówimy o pełnej konserwie to popatrz jak to robią qunserwatorzy ale może uda mi się zdobyć materiał jak czyszczą blachy laserem. Widok po zabiegu jest taki jakby nadwozie dopiero co było zgrzane i jechało do wanny z farbą cynkową.
Przecież to jest już jakaś pornografia... zastanawia mnie koszt takiej renowacji i czy ma to uzasadniony sens przy aucie wartym w porywach maks 20 tysiecy PLNów.
No chyba że się mylę i jest to opłacalne
W innym wątku bredziłem o cenie 2/7/9 skąd to się bierze, może ów dzienniczek o (ZG)RED(ZIE) nieco splącze wypowiedzi zaczynające się od słowa"powinno" a kończyły nie "więcej niż".Maciek4530 pisze:Pełnej konserwacji na razie nie planowałem, wymaga to demontażu większości samochodu i ogromnych nakładów pieniężnych a budżet już dawno przekroczyłem. Kiedyś na grupie fb Zygmunt pisał od ilu zaczyna się porządna konserwacja całego spodu - nie chce skłamać ale chyba 5 było na początku, a to tylko gdy nic nie wypadnie i nie będzie perturbacji po drodze. Co blacharz to metoda i sposób. Tutaj ufam człowiekowi, robił już kilku forumowiczom samochody, zajmuje się też wozami z lat 50/60/70 i jeszcze nie spotkałem się z negatywną opinią.
W przypadku mojego wozu do konserwy poszły nadkola (wosk był na nich już stary i odpadł + były przy nich robione naprawy), podłoga tu i tam wraz z podciągami i wszystkim co wstawiane, progi, wewnątrz progów, podłóżnice, tunel skrzyni i wiele innych. Oczywiście wszystko było wcześniej zdjęte - tak jeśli ktoś uważa że poszło to na stara konserwacje A co do filmiku, chętnie znajdę sponsora na taki zabiegi w moim 240 jednak obawiam się jak powyżej że koszta przewyższa koszt zakupu, remontu i wszystkiego co włożone w tą konkretną sztukę tak czy siak.
Będę jeździł, obserwował i zdawał relacje ale myślę że jest to sprawdzona metoda i właściwe zabezpieczenie