Nadbieg działa na 4 biegu. W skrzyni biegów jest czujnik 4 biegu, który zwiera masę na przekaźnik OverDrive. Po wciśnięciu guzika na lewarku siłownik elektryczny załącza przekładnie planetarną zmieniającą przełożenie główne (tak mi się zdaje, bo w zasadzie nie rozkminiałem szczegółowo jak to działa , niech ktoś z większym doświadczeniem mnie poprawi) jednocześnie zapala się zielona kontrolka z numerem "5". OD można załączyć na każdym biegu (chyba prócz R) "oszukując" przekaźnik, podając mu lewą masę, ale nie powinno się tak jeździć.MarcinNog pisze:Czy over drive działa tylko na tym ala 5 biegu czy na każdym biegu jest jakieś oddzielne sprzęgło itd?
Jeśli chodzi o sprzęgło, to najprawdopodobniej jeśli obroty silnika idą do góry, a auto nie przyspiesza, koła nie boksują, to ślizga się tarcza sprzęgła.