Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
takijedenkuba
Posty: 1655
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: takijedenkuba » 15 maja 2018, 10:10

nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?


Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.
0 x

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 641
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: nckpol » 15 maja 2018, 11:40

takijedenkuba pisze:
nckpol pisze:
1. Ale że membrana czy sprężyna nie taka - co tam jeszcze może być nie tak?


Aktuatora się nie naprawia, tylko wymienia na nowy.


Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował
0 x

takijedenkuba
Posty: 1655
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: takijedenkuba » 15 maja 2018, 12:32

nckpol pisze:Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował


Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.
0 x

Awatar użytkownika
nckpol
Posty: 641
Rejestracja: 05 sierpnia 2015, 15:32
Lokalizacja: Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: nckpol » 15 maja 2018, 15:41

takijedenkuba pisze:
nckpol pisze:Spoko - czyli chłopaki od turbin coś spartolili (bo był to element podlegający wykonywanej przez nich regeneracji / modyfikacji) - chodziło mi tylko o to gdzie szukać przyczyny. Już chyba wiem, dzięki - będę ich atakował


Skoro nie był wymieniony to był prawdopodobnie sprawny w momencie wydawania turbiny po regeneracji.

Podtrzymują, że był sprawny. Twierdzą, iż turbo pompuje więcej niż silnik jest w stanie przepalić i stąd falowanie doładowania. Być może mają rację, mi się już nie chce dochodzić prawdy
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2088
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 20 maja 2018, 15:11

745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?
0 x

takijedenkuba
Posty: 1655
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: takijedenkuba » 20 maja 2018, 15:20

endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?

Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2088
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 20 maja 2018, 15:59

takijedenkuba pisze:
endriugto pisze:Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować?

Pomaluj "srebrzanką" do kaloryferów, zrób zdjęcie i zaprezentuj na forum, ciekaw jestem jak wyjdzie.

Hahaha owinę rajstopą i zrobię filmik :)
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 811
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: wujek » 20 maja 2018, 16:04

endriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?


uszczelmi reinz beda ok

na kolektor wydechowy polecam farbe VHT flame proof. W innym wozie ponalowalem 4 lata temu i wciaz sie trzyma jak nowa. Aplikacja jest problematyczna ale efekt bardzo ok
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2088
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 20 maja 2018, 20:29

wujek pisze:
endriugto pisze:745 1992 b230f. Kolektor wydechowy mam pęknięty. Mam już "nowy" używany. Kupić jakieś konkretne uszczelki od głowicy i portek czy cokolwiek się nada? Robić coś z kolektorem? Piaskować? Malować? Czy to nie ma sensu?


uszczelmi reinz beda ok

na kolektor wydechowy polecam farbe VHT flame proof. W innym wozie ponalowalem 4 lata temu i wciaz sie trzyma jak nowa. Aplikacja jest problematyczna ale efekt bardzo ok

Dzięki za info.
Myślę że jak mam kolektor na stole to aplikacja farby będzie ok?
0 x

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 811
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: wujek » 20 maja 2018, 22:37

powinno sie udac
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości