Na 16" felgach z oponami w jakimś standardowym rozmiarze 205/55 jest 1,5cm od najniższego elementu auta do gleby.
Oficjalny pomiar był robiony w zeszłym roku na zlocie w Łowiczu. Na mniejszych kołach prawdopodobnie położy się na glebie.
7xx/9xx gleba tył
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 7xx/9xx gleba tył
To wysoko nisko postawiona poprzeczka
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 7xx/9xx gleba tył
Wyjdę na chama ale w Bordzie mam z nowych sprężyn zdjete z przodu dwa zwoje z tyłu trzy. Może wygląda jakbym woził zimniory, ale wyważył się fajnie i z gazowymi amorami zaczął naprawdę fajnie chodzić po zakrętach. Przód jest tylko chlaśnięty, tył ma wrzucą jedną gumę w sprężynę, żeby nie dobijał zbyt brutalnie. Wygląda to tak: https://goo.gl/photos/FzfrSQDzYVprP2wd7
0 x
http://facebook.pl/krakowskie.klasyki
Kilka volvorwd & trochę innego, starego złomu
Kilka volvorwd & trochę innego, starego złomu
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 7xx/9xx gleba tył
Zależy czy robimy glebę, żeby wyglądało czy jeździło. To może nie wygląda super, ale jeździ bardzo fajnie Jakby przód ustawić tak jak tył to by było zdecydowanie za nisko. Już teraz regularnie muszę poprawiać wydech, przez co utwierdziłem się, że nie chce więcej wyraźnie obniżonych samochodów
0 x
http://facebook.pl/krakowskie.klasyki
Kilka volvorwd & trochę innego, starego złomu
Kilka volvorwd & trochę innego, starego złomu
Re: 7xx/9xx gleba tył
jedyne wyjscie przy dużej glebie to kucie od spodu aluminium przez pół auta - w poprzedniej sztuce miałem tak że całość unosiła się raptem 5 cm nad ziemią i bez aluminium cały czas była lipa - po zakuciu było już tylko szorowane no i głośniej jak się gdzieś przedzierało przez hopy/koleiny
0 x
Re: 7xx/9xx gleba tył
Ja u siebie założyłem Jamexy -60mm przód i -40mm tył. Do tego mam gazowe amory monroła;) z przodu i serie amory na tyle...prowadzi się o niebo lepiej (PanRysiek mówi,że szybko biorę zakręty-choć ja tego nie czuję) ale niestety nie jest to już komfort cegły...coś za coś:)Myślę żeby jeszcze troche tył posadzić i dać tam lepsze amory:)jak ogarne sprawy silnikowe to myślę też o drugi stabilizatorze na tył.Oczywiście przy posadzeniu z tyłu musiałem zrobić regulowany drążek:)
0 x
Re: 7xx/9xx gleba tył
Cześć,wujek pisze:Gwint jest home made na wkładach z e30 i kicie sprężyn chyba z jakiegoś cifa (jeszcze w trakcie rzeźby). Na górze camber. Dopiero po złożeniu przodu będę mierzył tył i rzeźbił gewinde, a póki co chcę jakąś sprężynkę żeby polatać.
Pokażesz jakieś zdjęcia Twojego gwintu? Zabieram się za to powoli i każde zdjęcie będzie ułatwieniem. Rzeźbiłeś już może tył?
Pozdrawiam
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: 7xx/9xx gleba tył
Gwint kompletny do 74x/94x to 3Kpln za graty plus montaż, brat właśnie kupuje do swojego wozu... zaś co kto lubi - albo niskie sprężyny, drążki twarde, stabilizator podwójny, albo gwint.kosini pisze:Cześć,wujek pisze:Gwint jest home made na wkładach z e30 i kicie sprężyn chyba z jakiegoś cifa (jeszcze w trakcie rzeźby). Na górze camber. Dopiero po złożeniu przodu będę mierzył tył i rzeźbił gewinde, a póki co chcę jakąś sprężynkę żeby polatać.
Pokażesz jakieś zdjęcia Twojego gwintu? Zabieram się za to powoli i każde zdjęcie będzie ułatwieniem. Rzeźbiłeś już może tył?
Pozdrawiam
Widziałem też jeden forumowy wóz na Jamexach i gumach w sprężynach, tego nie rozumiem.
p.s. jak ktoś chce naprawdę nisko i sztywno za małą kasę - wysłać Pospringowi Jamexy, niech zrobią odpowiednio niższe, a twardsze np. tylko wtedy poduszki McPhersona cierpią...
0 x