O Cię Panie... lista jest imponująca!
Nie wnikam ale równie imponujący musiał być worek pieniędzy na realizację
[740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Jestem przekonany że Wujkowy dmuchnął rozsądnie w Mariana, tyle co żeliwiak może znieść....Miś pisze:O Cię Panie... lista jest imponująca!
Nie wnikam ale równie imponujący musiał być worek pieniędzy na realizację
2 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
No dobra emocje opadły więc pada pytanie: Panie ile to ma kuni i ile poleci na maxa? ;P
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Bardziej mnie nurtuje gdzie Wujek tak zgrabnie ukrył parownik od LPG
1 x
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Na jednym nie pociągnie. Są dwa ukryte za tylnym zderzakiem na wylocie spalin z tłumika żeby były dobrze dogrzane przez marchewki.nckpol pisze:Bardziej mnie nurtuje gdzie Wujek tak zgrabnie ukrył parownik od LPG
Żarty żartami ale lpg da się tu zrobić. Oczywiście nie zrobi tego pierwszy lepszy monter i na podtlenku da się wycisnąć więcej z silnika w tym setupie.
2 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Do bardzo podobnego setupu dążę ... Możesz napisać coś więcej o wzmocnieniu wózka? Foty czy coś
0 x
Re: [740GL] czyli tak zwany (TURBO) Marian
Poplynalem trochę z tym tuningiem, ale w sumie nie żałuję. Wóz podaje niemiłosiernie...jak na cegłę oczywiście masa I aerodynamika, sztywny, most, przełożenia skrzyni, maglownica - to główne ograniczenia takiego setupu. Dluzszy czas zmagam się że sprzeglem. Seryjne szybko umarło. Jednomas z kevlarem też nie daje rady. Przy wejściu w boost na 3jce momentu jest tyle że słizga się na kevlarowej okladzinie. W planie jest grubsza tarcza na przekładkach i wzmocnienie docisku...
Nowe hot hatche sa szybsze, lżejsze, lepiej skrecaja Ale umówmy się 30letnie volvo nie ma prawa z nimi konkurować. Tym bardziej że kosztował ułamek ich ceny. Ciężko z rolki zlać jakiegoś nowego 3,0d na koksie Ale I tak 90% aut jest poza zasięgiem cegły.
Co do cyferek - 3 razy zepsuł się w drodze na hamownia. Więc obiecuje że jak ogarnę sprzęgło wleci wykres. Vmax? Kumpel Megane 3 rs mówił o 230, ja byłem długość za nim a licznik działa mi tylko do 120...
Wozek obfoce z kanału przy najbliższej okazji...
Wracając do hamowni to jest tak że jak pękło 300 (a raczej na relaksie patrząc na rolki z innymi autami) to decyzja jest że wozu się pozbywam..I pójdzie na graty...wiec siła rzeczy nie po drodze mi. Tak czy tak na pierwszy ogien silnik.
.ktoś chętny?
Nowe hot hatche sa szybsze, lżejsze, lepiej skrecaja Ale umówmy się 30letnie volvo nie ma prawa z nimi konkurować. Tym bardziej że kosztował ułamek ich ceny. Ciężko z rolki zlać jakiegoś nowego 3,0d na koksie Ale I tak 90% aut jest poza zasięgiem cegły.
Co do cyferek - 3 razy zepsuł się w drodze na hamownia. Więc obiecuje że jak ogarnę sprzęgło wleci wykres. Vmax? Kumpel Megane 3 rs mówił o 230, ja byłem długość za nim a licznik działa mi tylko do 120...
Wozek obfoce z kanału przy najbliższej okazji...
Wracając do hamowni to jest tak że jak pękło 300 (a raczej na relaksie patrząc na rolki z innymi autami) to decyzja jest że wozu się pozbywam..I pójdzie na graty...wiec siła rzeczy nie po drodze mi. Tak czy tak na pierwszy ogien silnik.
.ktoś chętny?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar