Strona 4 z 20

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 09 października 2015, 21:51
autor: Dirty Harry
A to aktualne kółko masz od Doktora Czerwonego Diabła czy skąd? Wałka nie zmieniałeś? Ten chip to stage II?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 09 października 2015, 23:49
autor: grzesiekosmos
Od doktora http://zmniejszacz.pl/zdjecie/320/3456923_IMG_2707.JPG wałek mam V a hi tuning mam stage 1 .

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 00:06
autor: Dirty Harry
Dzięki!

A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 00:10
autor: grzesiekosmos
Ja kupiłem od Adama auto z zachipowanym komputerem EZK HI-Tuning ale ktoś gdzieś kiedyś mówił/pisał że to kości są ale niech Michał potwierdzi dla pewności ;)

Też jestem ciekawy tego jak jest z benzyną niby ma być po chipie "dedykowane" pb98 a jak to się ma później do lpg ?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 09:53
autor: sambo
Dirty Harry pisze:Dzięki!

A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?

do ECU tylko wkladasz w odpowiedni slot ( oczywiscie po zdjeciu obudowy)
do EZK potrzebujesz na ogól wlutowac płytkę EPROM i tam włożyć kość.
Niektore EZK (np gold box) maja juz eproma a niektore nie. Gdzies ma liste, jak znajde to wrzucę.

Oczywiście możesz wysłać Peterowi z Hi Tunning Sterowniki i oni Ci to wlutują.

sambo

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 13:09
autor: V945turbo
sambo pisze:
Dirty Harry pisze:Dzięki!

A czip Hi Tuning w jakiej jest postaci? Bo w życiu czegoś takiego nie widziałem. To jakaś kostka do samodzielnego wmontowania/wlutowania gdzieś tam? Czy np. wysyła się do nich komputer i później oni odsyłają już zaczipowany?

do ECU tylko wkladasz w odpowiedni slot ( oczywiscie po zdjeciu obudowy)
do EZK potrzebujesz na ogól wlutowac płytkę EPROM i tam włożyć kość.
Niektore EZK (np gold box) maja juz eproma a niektore nie. Gdzies ma liste, jak znajde to wrzucę.

Oczywiście możesz wysłać Peterowi z Hi Tunning Sterowniki i oni Ci to wlutują.

sambo
Można to zrobić i w PL za mniejszą kasę, płytki pod kości da sie kupić i wlutować.

Najłatwiej pojść w goldboxa wtedy nie ma zachodu z lutowaniem.

Ogółem zrobiłem kilka zestawów, chipsy jak najbardziej polecam, pieniadze nie duże aa radości co nie miara.

Numery komputerów EZK to tylko 219, 207 i 177 to goldboxy, wszystkie ECU są chipowalne, co ciekawe chipsy ściągają immo, dlatego u siebie założyłem najnowszy ECU 984.

W aucie z B200FT jest pewnie 981.

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 19:28
autor: Dirty Harry
Dzięki!

Grzesiek - co do benzyny, to u mnie problemu nie ma: gazu nie założę, a odkąd mam ten zaworek Manual Boost Controller, to i tak jeżdżę na Shell V Power Nitro Plus. Nie wiem czy coś to daje, ale spokojniej się czuję :mrgreen:

A tak z innej beczki - w sumie przy moich mikrych przebiegach to nie takie istotne, ale z ciekawości zapytam: jak te wszystkie bajery (ostrzejszy wałek z kółkiem, chipy ECU i EZK na poziomie mocowo-momentowym stage II, silikony, ewentualnie jeszcze przelotowy wydech) wpływają na zużycie paliwa?

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 19:45
autor: takijedenkuba
Dirty Harry pisze: z ciekawości zapytam: jak te wszystkie bajery (ostrzejszy wałek z kółkiem, chipy ECU i EZK na poziomie mocowo-momentowym stage II, silikony, ewentualnie jeszcze przelotowy wydech) wpływają na zużycie paliwa?
zużycie paliwa spada o 50% :mrgreen:

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 20:43
autor: Dirty Harry
Ale ja się poważnie pytam ;)

Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?

: 10 października 2015, 22:51
autor: nckpol
Dirty Harry pisze:Ale ja się poważnie pytam ;)
no to rośnie o 50% bo auto daje więcej funu więc mocniej ciskasz gaz ;)
a tak poważnie - turbo żyje, turbo pije więc w myśl tej zasady może delikatnie palić więcej, choć z drugiej strony mając większy zapas mocy i większy moment dostępny niżej przy normalnej jeździe można zauważyć delikatny spadek spalania. ale kto by to liczył przy tych 15 litrach :P