B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
A co myślicie o wrzuceniu garretta z saaba 9-5 2.3t areo chyba to jest 16t
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
W Saabie 9-5 Oreo jest TD04hl-15t. Bezsens, droga, 5cm2 strona goraca a i pasuje wcale.
Wysłane z telefonu.
Wysłane z telefonu.
0 x
.
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Właśnie. Konkrety? Jakie zawory udało Wam się wpasować w czapkę 531? Jakie sprężynki do tego? Wymieniać od razu szklanki na nowe czy regulować płytkami?takijedenkuba pisze:hmm... co by tu jeszcze....?
Możnaby zwiększyć przepływ gazów spalinowych wymieniając zawory z gniazdami na większe oraz powiększyć kanał wydechowy.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Ja bym widział oryginalnego Garretta gt2871r na kulkowych łożyskach.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Są dostępne repliki na łożyskach ślizgowych i są o kilka tys tańsze ale czy są warte tych 1200zł?
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Są chińskie turba, część jest dobrze wykonana i nie odbiegają za bardzo od ori (w niektórych przypadkach nawet lepsze parametry). Ale są i takie które się rozsypują po kilkuset km. Najlepiej brać od sprawdzonych sprzedawców. Można też dać komuś do zrobienia hybrydę.
Z tego co siedzę w temacie to ludzie polecają:
- Perun - niby jeden z lepszych speców w kraju, sportmile (nowe, mocne furki) od niego biorą turbinki
- K64
- ftwl motorsport
jest jeszcze kilka firm polecanych, ale cieżko wymienić wszystkie
Z tego co siedzę w temacie to ludzie polecają:
- Perun - niby jeden z lepszych speców w kraju, sportmile (nowe, mocne furki) od niego biorą turbinki
- K64
- ftwl motorsport
jest jeszcze kilka firm polecanych, ale cieżko wymienić wszystkie
0 x
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: B200FT + M90 - co by tu jeszcze?
Jeżeli ktoś szuka turbiny tak do 240hp, lub chociaż chciałby zamienić fabrycznego garretta na coś co fajnie dmucha to jestem w stanie pomóc
Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam Duży potencjał do tuningu.
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.
Będę pozbywał się TB0381 (fabryczna turbina z B204GT) - w celu poprawienia fabryki, bądź przy poszukiwniach mocy do ~240hp bardzo polecam Duży potencjał do tuningu.
Rozmiar turbo, a doładowanie to dwie różne sprawy. Jeden z naszych wspólnych znajomych ma 350hp na 0,9barV945turbo pisze:A po co pchać takie turbiny? Nie lepiej kupić coś dostępnego od ręki? 16T 19T czy coś innego dostepnego od zaraz na allegro? Ile chcecie dmuchać>? Nie znam żadnego projektu na B230 który dmucha wiecej niż 1,5 bara.
No i druga sprawa - 16T/19T nie pasuje pod kolektor garretta, także mogą dojść dodatkowe koszty.
0 x