Strona 94 z 599

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 03 stycznia 2017, 23:09
autor: saabauto
takijedenkuba pisze:Szybkie pytanie / konkretna odpowiedź
Łożysko oporowe dla skrzyń biegów M46, M47 i M90 + tarcza,docisk 228 jest takie samo?
Nie mam tu na myśli producenta SKF, SACHS, LUK itp tylko wymiary.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Kuba
Łożysko wyciskowe dla wszystkich powyższych skrzyń jest takie samo, np. VKC2065 (SKF), dla m46 i m47 sprzęgło (tarcza i docisk 228mm) są tożsame, przy m90 sprzęgło jest zupełnie inne.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 03 stycznia 2017, 23:12
autor: knefel
Do m90 nie szedł dwumas ?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 03 stycznia 2017, 23:36
autor: fonderal
Do wszystkich benzynowych z M90 dwumasa, do diesla jednomasowe.

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 03 stycznia 2017, 23:50
autor: takijedenkuba
saabauto pisze: Łożysko wyciskowe dla wszystkich powyższych skrzyń jest takie samo, np. VKC2065 (SKF), dla m46 i m47 sprzęgło (tarcza i docisk 228mm) są tożsame, przy m90 sprzęgło jest zupełnie inne.
W moim przypadku sprzęgło jest jednomasowe 228 (tarcza dla m90 jest custom :) ) więc oporowe jest ok.
Dzięki za szybką reakcję ;)
Pozdr

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 05 stycznia 2017, 20:08
autor: Mataj
No to widzę, że jednak na sztywnym kole zamachowym z M90 ktoś jeździ ;-)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 stycznia 2017, 01:03
autor: knefel
B230F dziwny problem , podczas mrozow auto pali od kopa , przejechalem moze ze 40km nie szalalem za bardzo , poza paroma zakretami ktore korcily auto mialo obroty do 2k rpm , w pewnym momencie dostal obrotow jalowych 2,5 k rpm , po zgaszeniu i odpaleniu albo mial 500 obrotow albo zas 2,5 k , zaswiecil sie check , dolot caly z tego co obadalem , na co jeszcze patrzec ? Podejrzewam ze jak odepne aku to wszystko wroci do normy ale co moze byc przyczyna ? Auto robi ostatnio dosc spore przebiegi i nie wypada mu zawiesc ...

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 stycznia 2017, 09:56
autor: saabauto
knefel pisze:B230F dziwny problem , podczas mrozow auto pali od kopa , przejechalem moze ze 40km nie szalalem za bardzo , poza paroma zakretami ktore korcily auto mialo obroty do 2k rpm , w pewnym momencie dostal obrotow jalowych 2,5 k rpm , po zgaszeniu i odpaleniu albo mial 500 obrotow albo zas 2,5 k , zaswiecil sie check , dolot caly z tego co obadalem , na co jeszcze patrzec ? Podejrzewam ze jak odepne aku to wszystko wroci do normy ale co moze byc przyczyna ? Auto robi ostatnio dosc spore przebiegi i nie wypada mu zawiesc ...
Eee, odczytać błędy???

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 stycznia 2017, 12:16
autor: knefel
Blad 232 objawy znikly , przy minus dwudziestu zapalil bez zadnych oporow
232 to blad ubogiej mieszanki , wychodzi na to ze obrazil sie o zamulanie bo faktycznie zdarzylo mi sie pol trasy ponizej 2 tys obrotow przejechac
Dobrze mysle ?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 stycznia 2017, 12:36
autor: Miś
Szybkie pytanko... jak bardzo wychyla się wam wskazówka od temperatury przy dogrznym b230f w serii 200?

U mnie chyba termostat już pada bo ciągle jest poniżej połowy, dobrze myślę?

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

: 07 stycznia 2017, 13:38
autor: fullsize
Miś pisze:Szybkie pytanko... jak bardzo wychyla się wam wskazówka od temperatury przy dogrznym b230f w serii 200?

U mnie chyba termostat już pada bo ciągle jest poniżej połowy, dobrze myślę?
U mnie w B200F było tak samo. Po wymianie termostatu (Wahler) wskazówka stoi centralnie w połowie, niezależnie od temperatury.