Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
: 02 marca 2024, 19:48
Wszystkie 760 i każde 740 bez turbo na rynek amerykański.
Niektóre ory zacioski są zdewastowane korozyjnie i ekploatacyjnie, że warto kupić zamiennik, choć bywa, że Chińczyk był pijany jak robił formę w zamienniku.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Dokładnie, stara, 30-letnia guma może już nie być za dobra. Problem z zaciskami jest taki, że ulegają one zużyciu eksploatacyjnemu i korozji. Ja w zeszłym roku przekopałem się przez hamulce jednej z swoich 740, efekt był taki, że kupiłem nowe tylne zaciski w zamienniku i zregenerowałem przednie dwutłoczkowe. Z tylnymi zaciskami był taki problem, że były tak wyrobione te powierzchnie, gdzie opiera się klocek, że nowe klocki miały duży luz a to sprzyja piszczeniu. Przednie zaciski okazały się być w dobrym stanie, zmieniłem tylko gumki przy czym kupilem dwa zestawy najpierw autofren i te się nadawały tylko do wywalenia do kosza, na drugi ogień kupilem frenkit i te już nadawały się do montazu, czas pokaze co były warte. Poki co hamulce przód tył pracuja idealnie, chińskie zamienniki tylnych okazały się całkiem ok.Maciek4530 pisze: ↑20 marca 2024, 18:28Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Wątpię że ktoś strzeli z ręki taką informacją - natomiast w katalogu na schemacie myślę że raz dwa ogarniesz co jest nie tak. Myślę że ktoś skrócił i się przetarło Ew. Kupisz i utniesz