Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wszystkie 760 i każde 740 bez turbo na rynek amerykański.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Niektóre ory zacioski są zdewastowane korozyjnie i ekploatacyjnie, że warto kupić zamiennik, choć bywa, że Chińczyk był pijany jak robił formę w zamienniku.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Taki Gość co ma warsztat z regeneracją jak mu pokarzesz zaciski powie co o nich sądzi.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dokładnie, stara, 30-letnia guma może już nie być za dobra. Problem z zaciskami jest taki, że ulegają one zużyciu eksploatacyjnemu i korozji. Ja w zeszłym roku przekopałem się przez hamulce jednej z swoich 740, efekt był taki, że kupiłem nowe tylne zaciski w zamienniku i zregenerowałem przednie dwutłoczkowe. Z tylnymi zaciskami był taki problem, że były tak wyrobione te powierzchnie, gdzie opiera się klocek, że nowe klocki miały duży luz a to sprzyja piszczeniu. Przednie zaciski okazały się być w dobrym stanie, zmieniłem tylko gumki przy czym kupilem dwa zestawy najpierw autofren i te się nadawały tylko do wywalenia do kosza, na drugi ogień kupilem frenkit i te już nadawały się do montazu, czas pokaze co były warte. Poki co hamulce przód tył pracuja idealnie, chińskie zamienniki tylnych okazały się całkiem ok.Maciek4530 pisze: ↑20 marca 2024, 18:28Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Czy ktoś może mi potwierdzić, że wąż od zaworu nagrzewnicy do króćca na głowicy to 3507412?
Mój ma właśnie taki numer ale w necie widzę, że taki wąż jest dłuższy. Mój opierał się praktycznie o rurkę od EGR i w tym miejscu pękł.
B230fk z klimą '95.
Mój ma właśnie taki numer ale w necie widzę, że taki wąż jest dłuższy. Mój opierał się praktycznie o rurkę od EGR i w tym miejscu pękł.
B230fk z klimą '95.
0 x
'91 944 B230FB
'95 945 B230FK
'95 855 B5204T
'95 945 B230FK
'95 855 B5204T
- Maciek4530
- Posty: 1246
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Wątpię że ktoś strzeli z ręki taką informacją - natomiast w katalogu na schemacie myślę że raz dwa ogarniesz co jest nie tak. Myślę że ktoś skrócił i się przetarło Ew. Kupisz i utniesz
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
ok, temat węża ogarnąłem alternatywnie.
Pytanie pilne II.
Jaka jest prawidłowa długość drążka kierowniczego dla 940 '91?
Pojawiają się 268, 285, 293mm
?
Pytanie pilne II.
Jaka jest prawidłowa długość drążka kierowniczego dla 940 '91?
Pojawiają się 268, 285, 293mm
?
0 x
'91 944 B230FB
'95 945 B230FK
'95 855 B5204T
'95 945 B230FK
'95 855 B5204T
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Dla Lemingów w 940 - są nadlane żeberka aby mógł odróżnić tzn policzyć jeśli umie w sumie do 4.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego