Doczytaj najpierw co jest co, bo piszesz bzdury. Nie chce mi się powtarzać.
Po prostu poznaj fakty zamiast opierać się na tym, co kolega usłyszał od drugiego i innym powtarza jako prawdę objawioną.
Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 06 stycznia 2018, 08:03 przez mac-pro, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Akurat opon chińskich nie testowałem. Parę lat temu bym ich nie założył, nie wiem czy mają aktualnie coś dobrego. Koreańskie natomiast już na pewno dają radę.mac-pro pisze:@Mareek: na chińskich oponach też wiele osób jeździ i nie narzeka
@Plati: wg logiki wynikającej z Twojego posta, to B8 to taka lekko poprawiona wersja B4 tylko z krótszym skokiem.
B4 to zwykły amortyzator nie mający żadnej przewagi nad Sachsem czy Kayabą. Do obniżonych jakkolwiek zawieszeń się nie nadają. Do pontonu można kłaść, choć za samą nazwę w tym przypadku nie warto płacić. Do tego dość często wylewają. Tu chińska jakość jest raczej ta przysłowiowa.
W temacie B4 do obniżonego zawiasu: mam z przodu jamexy oraz cięższy silnik od seryjnego i zestaw bardzo dobrze tłumi nierówności, przód nie podskakuje i przez 3-4 lata się nie wylały. Zaznaczam, że z racji cięższego przodu jest to trochę inny przypadek. To co piszesz zaprzecza mojemu empirycznemu doświadczeniu. Nie twierdzę, że jest to najlepszy zestaw, ale nie mogę się zgodzić z tym co piszesz z taką stanowczością.
W temacie bilsteinów, do saaba kupiłem b6, więc za jakiś czas będę mógł coś więcej powiedzieć na temat praktycznych różnić między b4,a b6.
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Nie musisz się zgadzać. Po prostu są różne szkoły. Niektórzy tną sprężyny diaxem i zostawiają seryjny amor. Tak jest najtaniej i też się da jeździć. I też im zapewne tłumi.
Jak pojeździsz saabem na B6 to zobaczysz o czym mowa. Zresztą każdy inny porządny amor typu Koni Str.t i wyżej też robi różnicę względem zwykłych seryjnych - B4 to właśnie zamiennik serii i nic więcej.
Jak pojeździsz saabem na B6 to zobaczysz o czym mowa. Zresztą każdy inny porządny amor typu Koni Str.t i wyżej też robi różnicę względem zwykłych seryjnych - B4 to właśnie zamiennik serii i nic więcej.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Jak nigdzie nie znajdziesz, możemy pospekulować, mam komplet B6 sport na przód, do tego sprężyny robione na zamówienie przód, niższe o 1 zwój i drut grubszy o 2mm, w czarnym kolorze.MiKi:) pisze:Gdzie kupię amortyzatory Bilstein B6?
Są jakieś dobre sprężyny obniżające?
Inne niż jamex i mts
Pacjent 745turbo
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
ROTFL!! Skoro porównujesz B4 do B6 to życzę szczęścia i pomyslności. PNE-3054 to nie B6 sport, nie jest jednorazówką, jest wykonany zupełnie inaczej, charakterystyka tłumienia jest diametralnie inna. Jakbyś kayabę gazową z B4 porównał, to miałoby jakąś rację, bo niestety Kayaba poleciała na pysk z jakością, Bilstein z resztą też, ale B6 to dobry i naprawialny amortyzator o dobrej charakterystyce i stabilny temperaturowo.Plati pisze:Od kilku osób słyszałem że nie ma sensu inwestowania w B6 bo to są nieco poprawione B4 za sporo większą kasę. Także albo B4 albo B8.
0 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Generalnie zasada jest taka: B6 do obniżenia max 40 mm, jak ma być więcej to już B8. Jeśli B8 nie występuje do danego modelu, to u oficjalnych przedstawicieli można zamówić B6 ze skróconym skokiem. B6 i B8 zamawiane tą drogą często wysyłane są do klienta końcowego bezpośrednio z fabryki w Niemczech.
2 x
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Mam taki problem - silnik zaczął mi nierówno pracować. Wieczorem po podniesieniu maski zauważyłem skaczące iskry na wejściu przewodu WN do cewki. Co może być winne : zepsuta cewka? przewód? Chociaż w przewód nie wierzę bo wymieniłem przewody jakies 2 mies temu. Jeżeli to cewka to można wymienić na uzywke czy lepiej nową?
0 x
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przewód zapewne. Jakiej firmy?
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
- Siurzewski
- Posty: 49
- Rejestracja: 27 listopada 2017, 10:07
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Skandix ma od B4 do B8. Na ceny nie patrz, podam na priv jeśli będziesz któreś chciał.MiKi:) pisze:Gdzie kupię amortyzatory Bilstein B6?
Są jakieś dobre sprężyny obniżające?
Inne niż jamex i mts
Pacjent 745turbo
1 x
Volvo 740 89r USA
Volvo 850 2.3T Manual
Volvo 850 2.3T Automat
Volvo 850 2.3T Manual
Volvo 850 2.3T Automat
Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.
Przewody są firmy Janmor. Wyglądają na dosyć solidneVolvo 745 turbo pisze:Przewód zapewne. Jakiej firmy?
0 x