Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Stachu939
Posty: 11
Rejestracja: 21 września 2019, 20:24

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Stachu939 » 07 października 2019, 19:24

Panowie, czy byłby w stanie ktoś mnie poratować.
Mianowicie wyjąłem dziś zegary, bo nie działa mi licznik km. Sprawa wygląda tak, że mam za zegarami jedną wsuwkę z przewodem biało czerwonym nie podłączoną nigdzie i jedną wsuwkę na zegarach, również bez podłączenia. Dodatkowo mam dwa wtyki na zegarach, bez podłączenia, za to w otoczce gumowej rurki. Więc chciałem zapytać czy jest ktoś w stanie mi opisać co to i po co to jest?
Zegary z 240 GL 1986, B230A .
Załączniki
72630464_491066084825025_6901514189810958336_n.jpg
72630464_491066084825025_6901514189810958336_n.jpg (207.18 KiB) Przejrzano 211 razy
72841167_1816095128533869_3447069863334379520_n.jpg
72841167_1816095128533869_3447069863334379520_n.jpg (107.51 KiB) Przejrzano 211 razy
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2788
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 08 października 2019, 07:54

Przewody mogą być do akcesoriów tym bardziej że wtyki w zegarach zabezpieczone. Biało czerwony jest chyba do obrotomierza.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2788
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: endriugto » 08 października 2019, 07:55

Stachu939 pisze:Panowie, czy byłby w stanie ktoś mnie poratować.
Mianowicie wyjąłem dziś zegary, bo nie działa mi licznik km. Sprawa wygląda tak, że mam za zegarami jedną wsuwkę z przewodem biało czerwonym nie podłączoną nigdzie i jedną wsuwkę na zegarach, również bez podłączenia. Dodatkowo mam dwa wtyki na zegarach, bez podłączenia, za to w otoczce gumowej rurki. Więc chciałem zapytać czy jest ktoś w stanie mi opisać co to i po co to jest?
Zegary z 240 GL 1986, B230A .

Przewody mogą być do akcesoriów tym bardziej że wtyki w zegarach zabezpieczone. Biało czerwony jest chyba do obrotomierza.
1 x

Awatar użytkownika
Stachu939
Posty: 11
Rejestracja: 21 września 2019, 20:24

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Stachu939 » 08 października 2019, 20:31

endriugto pisze:Przewody mogą być do akcesoriów tym bardziej że wtyki w zegarach zabezpieczone. Biało czerwony jest chyba do obrotomierza.

Czyli jakbym chciał wymienić zegary na takie z obrotomierzem lub wymienić sam zegarek na obrotomierz to da radę? Bo powiem szczerze trochę przeraziła mnie ta potrójna kostka na obrotomierzu i dodatkowy wtyk na dole :D
0 x

misica
Posty: 44
Rejestracja: 25 marca 2019, 20:50

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: misica » 10 października 2019, 10:46

Czy wymienia się sprężyny zawieszenia z powodu ich starości?(mogą mieć ponad 20 lat)
Auto nie siedzi, mają tylko ohydnie obleziony plastik/polewę
0 x

Awatar użytkownika
baron
Posty: 41
Rejestracja: 02 sierpnia 2019, 13:58

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: baron » 10 października 2019, 13:45

Stachu939 pisze:
endriugto pisze:Przewody mogą być do akcesoriów tym bardziej że wtyki w zegarach zabezpieczone. Biało czerwony jest chyba do obrotomierza.

Czyli jakbym chciał wymienić zegary na takie z obrotomierzem lub wymienić sam zegarek na obrotomierz to da radę? Bo powiem szczerze trochę przeraziła mnie ta potrójna kostka na obrotomierzu i dodatkowy wtyk na dole :D


Da radę.
A jak się boisz, to przyjedź, to wymienię.
0 x

konradko
Posty: 771
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: konradko » 10 października 2019, 17:19

Czy przy montażu żółtych koni sport w kolumnach 240 trzeba jakieś dodatkowe elementy montować czy to jest plug and play? Żadnych dodatkowych wkładów? Pytam bo coś mi stuka w przednim zawieszeniu a nie ja montowałem wkłady.
0 x

zachatąwujta
Posty: 87
Rejestracja: 15 lutego 2018, 15:03

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: zachatąwujta » 11 października 2019, 18:33

Jeśli dedykowane to są P&P. Może niedokręcone nakrętki amorów albo górne mocowania.
0 x

Awatar użytkownika
Stachu939
Posty: 11
Rejestracja: 21 września 2019, 20:24

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: Stachu939 » 11 października 2019, 21:04

baron pisze:Da radę.
A jak się boisz, to przyjedź, to wymienię.

A da rade zrobić samą podmiankę zegara na obrotomierz? Bo w tamtych był licznik na lince, a tu jest silniczek. Pytam bo tak trochę nie chce mi się linki ciągnąć
0 x

Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 2205
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Postautor: dom?n » 11 października 2019, 22:29

Stachu939 pisze:A da rade zrobić samą podmiankę zegara na obrotomierz? Bo w tamtych był licznik na lince, a tu jest silniczek. Pytam bo tak trochę nie chce mi się linki ciągnąć


Tak, da się.
0 x
'79 volvo 242 DL · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą

re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości