Jak ze wszystkim, jak masz zajechanego i rozcieknietego trupa to rzeczywiście tylko kląć, może też być gorzej tzn można mieć na warsztacie whitebloka R6. Faktycznie z pancernoscia i prostota redblocka 8v niewiele silników może się równać...konradko pisze:Mateusz ma teraz na warsztacie ten silnik i klnie jak szewc, co nie znaczy oczywiście że to jest zły silnik, wręcz przeciwnie, uturbiony to w ogóle mega bajer.
B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
1 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Endriugto tym razem jest Merc. Bmka już specjalnie nie pomożeendriugto pisze:Domin (nasz admin) ma w stopce taki fajny cytat kolegi właśnie re5pecta :
re5pect pisze:
"Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW "
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Myślałem raczej o czymś bardziej youngtimerowym.Mareek pisze:Endriugto tym razem jest Merc. Bmka już specjalnie nie pomożeendriugto pisze:Domin (nasz admin) ma w stopce taki fajny cytat kolegi właśnie re5pecta :
re5pect pisze:
"Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW "
S63 AMG z całym szacunkiem (uwielbiam mercedesy od niedawna i zmierzam powoli do zakupu drugiego ) jest raczej pożeraczem prostych autostrad a nie zwinnym sprytnym autkiem
1 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Czy wałek T założony do wolnossaka ( przed ewentualnym dołożeniem Turbo) ma jakiś sens? Pomoże? Zaszkodzi?
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Przy wywalaniu wiska termowłącznik dmuchawy dałeś na dolnej rurze chłodnicy?konradko pisze:Jestem świeżo po +T w moim B230F. Dmucha 0.7bar na razie a max będzie 0.8b. Różnica jest kolosalna choć taka przeróbka do tanich nie należy jeśli ma być to zrobione porządnie (m.in. przeróbka wiązki, wiercenie pod powrót oleju, kombinacja z ustawieniem IC i zmiana z wiskozy na elektryczny wiatrak). U mnie jest turbo Garrett, IC, wałek T, resistor pack i większe wtryski. Do tego komputery od wersji turbo i to wszystko na AW70 która się zapchała syfem zaraz po mocniejszych testach przyspieszenia (serwis w toku). Jak dla mnie to najlepsza opcja dla daily drivera. Jest moc.
B234 to koszty i problem z serwisowaniem, ja bym tego nie robił.
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
o to trzeba zapytać MateuszaBASSRIDE pisze:Przy wywalaniu wiska termowłącznik dmuchawy dałeś na dolnej rurze chłodnicy?konradko pisze:Jestem świeżo po +T w moim B230F. Dmucha 0.7bar na razie a max będzie 0.8b. Różnica jest kolosalna choć taka przeróbka do tanich nie należy jeśli ma być to zrobione porządnie (m.in. przeróbka wiązki, wiercenie pod powrót oleju, kombinacja z ustawieniem IC i zmiana z wiskozy na elektryczny wiatrak). U mnie jest turbo Garrett, IC, wałek T, resistor pack i większe wtryski. Do tego komputery od wersji turbo i to wszystko na AW70 która się zapchała syfem zaraz po mocniejszych testach przyspieszenia (serwis w toku). Jak dla mnie to najlepsza opcja dla daily drivera. Jest moc.
B234 to koszty i problem z serwisowaniem, ja bym tego nie robił.
0 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Zdecydowałem się jednak na zakup B230ft
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.
Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
Nie wiem jeszcze czy szukać do niego ori kompów czy stawiać na easuecu, speeduino czy czymś innym.
Szczerze mówiąc brakuje mi w tym temacie wiedzy i doświadczenia.
Nie wiem czy kontynuować ten wątek, czy raczej ciągnąć go w wątku mojego auta czy tez w ogóle dac sobie spokój i napisać dopiero jak wszytko skończę.
Nie ukrywam, ze liczę na Waszą pomoc i rady. Jest tu tylu łebskich gości którzy już dawno zapomnieli to co ja teraz odkrywam.
2 x
Re: B230F - najsensowniejsza opcja lekkiego podniesienia mocy
Przerobiłem temat
Zapraszam do kontaktu.
Zapraszam do kontaktu.
5 x