Kurde, czy Ty masz w tej chwili jakiś wóz ze sprawnym silnikiem?endriugto pisze:Auto na obniżonych sprężach było niskie i twarde ale się nie prowadziło. Udało mi się upolować używany dedykowany zestaw koni/bilstein po bardzo małym przebiegu do aerodecka. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało...
W każdym razie cud się zdarzył i różnica jest kolosalna.
Pod koniec roku natomiast silnik wyzionął ducha, tzn zaczął brać olej i w końcu napompował układ chłodzenia rozwalając chłodnicę.
Po rozbiórce silnika okazało się że blok nie nadaje się do remontu
I tu kolejny cud, na allegro pojawił się w ilości sztuk jeden silnik do amerykanckiego accorda za przyzwoitą kasę.
Niestety okazało się po rozebraniu że założyć się go również nie da ale jak najbardziej nadaje się do remontu.
Na przełomie roku odbieram już zrobione auto.
Teraz chodzi mi po głowie założenie turbo
Accordeon
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Accordeon
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Accordeon
Mnie się Hondy podobują. Ale te też innej nacji.endriugto pisze:Auto na obniżonych sprężach było niskie i twarde ale się nie prowadziło. Udało mi się upolować używany dedykowany zestaw koni/bilstein po bardzo małym przebiegu do aerodecka. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało...
W każdym razie cud się zdarzył i różnica jest kolosalna.
Pod koniec roku natomiast silnik wyzionął ducha, tzn zaczął brać olej i w końcu napompował układ chłodzenia rozwalając chłodnicę.
Po rozbiórce silnika okazało się że blok nie nadaje się do remontu
I tu kolejny cud, na allegro pojawił się w ilości sztuk jeden silnik do amerykanckiego accorda za przyzwoitą kasę.
Niestety okazało się po rozebraniu że założyć się go również nie da ale jak najbardziej nadaje się do remontu.
Na przełomie roku odbieram już zrobione auto.
Teraz chodzi mi po głowie założenie turbo
Nie bez powodu żartuje z Hoooondowcóf, ze bagnet do Hondy ma długość dwóch ramion jej właściciela
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Accordeon
66 woziło mnie dzielnie przez prawie cały rok.dom?n pisze:Kurde, czy Ty masz w tej chwili jakiś wóz ze sprawnym silnikiem?endriugto pisze:Auto na obniżonych sprężach było niskie i twarde ale się nie prowadziło. Udało mi się upolować używany dedykowany zestaw koni/bilstein po bardzo małym przebiegu do aerodecka. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało...
W każdym razie cud się zdarzył i różnica jest kolosalna.
Pod koniec roku natomiast silnik wyzionął ducha, tzn zaczął brać olej i w końcu napompował układ chłodzenia rozwalając chłodnicę.
Po rozbiórce silnika okazało się że blok nie nadaje się do remontu
I tu kolejny cud, na allegro pojawił się w ilości sztuk jeden silnik do amerykanckiego accorda za przyzwoitą kasę.
Niestety okazało się po rozebraniu że założyć się go również nie da ale jak najbardziej nadaje się do remontu.
Na przełomie roku odbieram już zrobione auto.
Teraz chodzi mi po głowie założenie turbo
Jedyna mała usterka to poluzowany przewód rozrusznika.
Wczoraj zaparkowany pod daszkiem przed schowaniem na zimę do garażu. Bo wczoraj w końcu odebrałem r350 po kapitalnym remoncie silnika
0 x
Re: Accordeon
Ja ostatnio oglądałem że hondziarze muszą często zmieniać bagnety oleju bo stare przestają sięgać...Sinuspi pisze:Mnie się Hondy podobują. Ale te też innej nacji.endriugto pisze:Auto na obniżonych sprężach było niskie i twarde ale się nie prowadziło. Udało mi się upolować używany dedykowany zestaw koni/bilstein po bardzo małym przebiegu do aerodecka. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało...
W każdym razie cud się zdarzył i różnica jest kolosalna.
Pod koniec roku natomiast silnik wyzionął ducha, tzn zaczął brać olej i w końcu napompował układ chłodzenia rozwalając chłodnicę.
Po rozbiórce silnika okazało się że blok nie nadaje się do remontu
I tu kolejny cud, na allegro pojawił się w ilości sztuk jeden silnik do amerykanckiego accorda za przyzwoitą kasę.
Niestety okazało się po rozebraniu że założyć się go również nie da ale jak najbardziej nadaje się do remontu.
Na przełomie roku odbieram już zrobione auto.
Teraz chodzi mi po głowie założenie turbo
Nie bez powodu żartuje z Hoooondowcóf, ze bagnet do Hondy ma długość dwóch ramion jej właściciela
0 x
Re: Accordeon
Endriu no jakoś takie poczucie humoruendriugto pisze:Ja ostatnio oglądałem że hondziarze muszą często zmieniać bagnety oleju bo stare przestają sięgać...Sinuspi pisze:Mnie się Hondy podobują. Ale te też innej nacji.endriugto pisze:Auto na obniżonych sprężach było niskie i twarde ale się nie prowadziło. Udało mi się upolować używany dedykowany zestaw koni/bilstein po bardzo małym przebiegu do aerodecka. Do dzisiaj nie wiem jak to się udało...
W każdym razie cud się zdarzył i różnica jest kolosalna.
Pod koniec roku natomiast silnik wyzionął ducha, tzn zaczął brać olej i w końcu napompował układ chłodzenia rozwalając chłodnicę.
Po rozbiórce silnika okazało się że blok nie nadaje się do remontu
I tu kolejny cud, na allegro pojawił się w ilości sztuk jeden silnik do amerykanckiego accorda za przyzwoitą kasę.
Niestety okazało się po rozebraniu że założyć się go również nie da ale jak najbardziej nadaje się do remontu.
Na przełomie roku odbieram już zrobione auto.
Teraz chodzi mi po głowie założenie turbo
Nie bez powodu żartuje z Hoooondowcóf, ze bagnet do Hondy ma długość dwóch ramion jej właściciela
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: Accordeon
Hondzia po remoncie silnika zrobiła już kilka tysięcy kilometrów i poziom oleju na bagnecie stoi cały czas na maksa
Wyobraźcie sobie że chciałem zakładać filtr stożkowy bo wiadomo w hondzie musi być i wybili mi to z głowy hondziarze z forum
Wszyscy zgodnie napisali że to bez sensu...
W między czasie po mojej długiej walce z audio radjo pojechało do Macieja.
Long story short kupiłem odtwarzacz CD do radia (mega fuks że w PL udało się to kupić bo szukałem i kalkulowałem już zakup w USA). Nie zadziałał. Były próby reanimacji i czyszczenia i nic. Kupiłem drugo odtwarzacz CD (też w PL ) i nadal nic. Kupiłem kolejne identyczne radio i nadal klapa.
Wszystko spakowane i wysłane do Zakopanego.
Udało się złożyć jeden komplet
Jestem szczęśliwy. Jeszcze raz dzięki dla Macieja!
Wyobraźcie sobie że chciałem zakładać filtr stożkowy bo wiadomo w hondzie musi być i wybili mi to z głowy hondziarze z forum
Wszyscy zgodnie napisali że to bez sensu...
W między czasie po mojej długiej walce z audio radjo pojechało do Macieja.
Long story short kupiłem odtwarzacz CD do radia (mega fuks że w PL udało się to kupić bo szukałem i kalkulowałem już zakup w USA). Nie zadziałał. Były próby reanimacji i czyszczenia i nic. Kupiłem drugo odtwarzacz CD (też w PL ) i nadal nic. Kupiłem kolejne identyczne radio i nadal klapa.
Wszystko spakowane i wysłane do Zakopanego.
Udało się złożyć jeden komplet
Jestem szczęśliwy. Jeszcze raz dzięki dla Macieja!
- Załączniki
-
- 20230331_185651_exported_12 (Kopiowanie) (2).jpg (190.29 KiB) Przejrzano 966 razy
3 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Accordeon
Ślicznie!
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW