Re: Volvo 240 '92 "Feniks"
: 22 września 2022, 00:17
Dobrze Wam idzie to zapewne takbnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...
Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264?
Dobrze Wam idzie to zapewne takbnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...
Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264?
No w sumie padła w 245bnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...
Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264?
Mówisz? A to nie będą objawy właśnie przepływki? TPS był raczej nie tykany nie mniej jednak w tym przypadku nic nie mozna wykluczyć... Gorzej że zapasowy TPS jest roztrzaskanyVolvo 745 turbo pisze:Tps do sprawdzenia lub jego wtyczka jak trzyma takie obroty.
Właśnie różnie: 1200, 1100, 1000 dodasz gazu on się wiesza na 900. Odpala znów i wraca na 1100 żeby pójść na 1200. Sprawdzę dziś TPS po raz kolejny i podłączę przepływkę ze scantecha - (mam nową w stosie części), rzekomo na niskich obrotach w miarę ogarnia temat lub podepnę ori używkę inną.Volvo 745 turbo pisze:Jak trzyma równy 1000 i nic poza tym się nie dzieje to będzie on. Lubią się wypiąć piny w kostce i też tak będzie.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
1. Chłodnica zapchana ot zmurszała lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarceMaciek4530 pisze:Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...
Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
AD1. Muszę wyjąć i przepłukać, wstdy przyznać ale nie sprawdzaliśmy - jedno pewne, do dolnego węża spływa.Sinuspi pisze:1. Chłodnica zapchana ot zmurszała lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarceMaciek4530 pisze:Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...
Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.