Strona 10 z 14

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 00:17
autor: Sinuspi
bnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...

Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264? ;)
Dobrze Wam idzie to zapewne tak :-)

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 08:11
autor: Volvo 745 turbo
Tps do sprawdzenia lub jego wtyczka jak trzyma takie obroty.

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 08:12
autor: Maciek4530
bnw pisze:Jak napisałeś, że szukasz 016 to już myślałem, że Ci w 245 padła...

Dobra robota. Czyli co, następne do uruchomienia będzie 264? ;)
No w sumie padła w 245 :lol:
No jasne że tak, jakoś będziemy musieli się ugadać na reanimację :P

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 08:13
autor: Maciek4530
Volvo 745 turbo pisze:Tps do sprawdzenia lub jego wtyczka jak trzyma takie obroty.
Mówisz? A to nie będą objawy właśnie przepływki? TPS był raczej nie tykany nie mniej jednak w tym przypadku nic nie mozna wykluczyć... Gorzej że zapasowy TPS jest roztrzaskany :(
Tak czy siak sprawdzimy - jak go kręciłem to klikał po dotknięciu i reagował na ścieżkę testową z migadła

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 09:49
autor: Volvo 745 turbo
Jak trzyma równy 1000 i nic poza tym się nie dzieje to będzie on. Lubią się wypiąć piny w kostce i też tak będzie.

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 11:25
autor: Maciek4530
Volvo 745 turbo pisze:Jak trzyma równy 1000 i nic poza tym się nie dzieje to będzie on. Lubią się wypiąć piny w kostce i też tak będzie.
Właśnie różnie: 1200, 1100, 1000 dodasz gazu on się wiesza na 900. Odpala znów i wraca na 1100 żeby pójść na 1200. Sprawdzę dziś TPS po raz kolejny i podłączę przepływkę ze scantecha - (mam nową w stosie części), rzekomo na niskich obrotach w miarę ogarnia temat lub podepnę ori używkę inną.

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 13:21
autor: Volvo 745 turbo
Jak się wieszają obroty to przepływka.

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 21:11
autor: Maciek4530
Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 21:47
autor: Sinuspi
Maciek4530 pisze:
Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
1. Chłodnica zapchana ot zmurszała ;) lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarce :lol: ;)
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.

Re: Volvo 240 '92 "Feniks"

: 22 września 2022, 21:50
autor: Maciek4530
Sinuspi pisze:
Maciek4530 pisze:
Volvo 745 turbo pisze:Jak się wieszają obroty to przepływka.
Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.

Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...

Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
1. Chłodnica zapchana ot zmurszała ;) lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarce :lol: ;)
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.
AD1. Muszę wyjąć i przepłukać, wstdy przyznać ale nie sprawdzaliśmy - jedno pewne, do dolnego węża spływa.
AD2. Jak sprawdzić czy nowa pompa nie domaga skoro płyn nie trafia do bloku jak mniemam
AD3. Masz na myśli przewody z bloku do wnętrza? Tak