AD1. Ciurla czy zapXXXXXla ?Maciek4530 pisze:AD1. Muszę wyjąć i przepłukać, wstdy przyznać ale nie sprawdzaliśmy - jedno pewne, do dolnego węża spływa.Sinuspi pisze:1. Chłodnica zapchana ot zmurszała lub płyn w niej zasechł i się zbryliły kwarceMaciek4530 pisze: Wieszały się, sprawdziłem z zamiennikiem Scantech i wóz ma obroty na poziomi 800-900 (pewnie jakieś lewe powietrze. Teraz wóz reaguje na gaz jak należy, po odpięciu zdycha. Mamy winnego.
Natomiast problem mamy z układem chłodzenia. Sprawdziłem i podmieniłem termostat na kolejny nowy tez sprawdzony a wóz ma problem z złapaniem temperatury i odpowietrzeniem. Próbowaliśmy wszystkiego, podnoszenie przodu, pompowanie przewodów (oczywiście nagrzewnica pełna para na ciepło)... 20 minut pracy i temperatura ledwo dygła, 1/5 wysokości - w górnym przewodzie praktycznie nie ma płynu, za to przewów gorący - to samo w kwestii chłodnicy...
Jakieś pomysły jak puścić płyn w obieg? Blok, nagrzewnica i każdy możliwe cm układu chłodzenia był suchy przez kilka lat wiec jest tam pewnie pełno powietrza...
2. Pompa niedomaga.
3. Czy wejscie-wejscie nagrzewnicy prawilnie podłączone.
AD2. Jak sprawdzić czy nowa pompa nie domaga skoro płyn nie trafia do bloku jak mniemam
AD3. Masz na myśli przewody z bloku do wnętrza? Tak
AD2. Niedomaga - mam na myśli, czy oś i wirnik żyje życiami odrębnymi.
AD3. Czy przepływ płynu przez nagrzewnicę podłączony - jak fabryka wskazała w skrócie.
Czy zamykając nagrzewnicę również płyn nie dociera do termostatu ?
Ad4. Termostat ustawiony zaworkiem do góry ? i czy 86C czy 92C ?