Podobnie zareagowałem. Skoro to zielony przedlift w wilczej skórze, to pomyślałem, że spróbuję znaleźć właściciela tej skóry. Zielony pewnie jest już polsilverem, ale jakiemuś Szwajcarowi mogłoby się miło zrobić, jakbym mu oddał zgubę.
Czy gdzieś poza tabliczką i słupkiem można znaleźć VIN?
1929 (964 + 965)
Re: 1929 (964 + 965)
Naklejki na drzwiach maybe. Książka serwisowa (nie dam głowy), podszybie jeśli to specyfikacja US, chyba tyle?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 1929 (964 + 965)
dawaj foto tabliczkianalogowo pisze:Si. Tabliczka mówi, że to MY 1991. Zieleń.
może jakiś czeski błąd się wkradł.
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: 1929 (964 + 965)
O żeby Cię... To niespodzianka... Współczuję
0 x
Jest: Volvo S70 TDI 97' 940 Classic 98'+ S90 D5 AWD 20'
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Było: FSO Polonez 2000, BMW E-28 520i, Citroen C5 X7,
Re: 1929 (964 + 965)
Na drzwiach nie ma naklejek, książki serwisowej brak, to nie specyfikacja US. Czyli dupa.bnw pisze:Naklejki na drzwiach maybe. Książka serwisowa (nie dam głowy), podszybie jeśli to specyfikacja US, chyba tyle?
No. Literówka na całego.baron pisze:dawaj foto tabliczkianalogowo pisze:Si. Tabliczka mówi, że to MY 1991. Zieleń.
może jakiś czeski błąd się wkradł.
Co tam Panowie wyczytacie jeszcze z tej tabliczki?
- Załączniki
-
- literowka.jpg (894.62 KiB) Przejrzano 1856 razy
0 x
Re: 1929 (964 + 965)
jak szczepić to tylko tak!analogowo pisze: Co tam Panowie wyczytacie jeszcze z tej tabliczki?
prawie złoty numer!
0 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: 1929 (964 + 965)
VIN:
YV - Bolbo;
1 - zakład produkcyjny VTV/VTM, Szwecja
965 - kąbi serii 60;
75 - silnik D 24 TIC bez EGR;
5 - skrzynia ZF 4HP 22;
M - rok produkcji 1991;
Prawa strona:
Pierwszy rząd:
965 - kąbi serii 60;
75 - silnik D 24 TIC bez EGR;
34 - nie-Executive;
Drugi rząd:
2 - szyberdach;
5 - skrzynia ZF 4HP 22;
1 - koło kierownicze po stronie lewej, wersja cywilna;
21 - rynek holenderski;
2 - hamulce przód Girling, tył ATE;
Trzeci rząd:
Zakodowane numery części zawieszenia przód/tył (chyba nie ma sensu rozkładać);
Czwarty rząd:
-- - wyposażenie związane z redukcją/diagnostyką emisji spalin;
5 - moja książeczka podaje, że na 1991 mam patrzeć gdzieś indziej, tej cyfry nie mam, poniższe 3 mogą nie być poprawne
8 - teoretycznie pluszowe siedzenia;
7 - teoretycznie szare;
7 - zapewne numer seryjny, czymkolwiek by nie był;
Piąty rząd:
412 - nadwozie w kolorze Aqumarine, lakier metaliczny;
2 - lakier Herberts;
2 - rozpuszczalny w wodzie, metaliczny;
Piąty rząd:
11111 - "special car number", nie wiem, co to;
2 - kierownica CAM GEAR.
YV - Bolbo;
1 - zakład produkcyjny VTV/VTM, Szwecja
965 - kąbi serii 60;
75 - silnik D 24 TIC bez EGR;
5 - skrzynia ZF 4HP 22;
M - rok produkcji 1991;
Prawa strona:
Pierwszy rząd:
965 - kąbi serii 60;
75 - silnik D 24 TIC bez EGR;
34 - nie-Executive;
Drugi rząd:
2 - szyberdach;
5 - skrzynia ZF 4HP 22;
1 - koło kierownicze po stronie lewej, wersja cywilna;
21 - rynek holenderski;
2 - hamulce przód Girling, tył ATE;
Trzeci rząd:
Zakodowane numery części zawieszenia przód/tył (chyba nie ma sensu rozkładać);
Czwarty rząd:
-- - wyposażenie związane z redukcją/diagnostyką emisji spalin;
5 - moja książeczka podaje, że na 1991 mam patrzeć gdzieś indziej, tej cyfry nie mam, poniższe 3 mogą nie być poprawne
8 - teoretycznie pluszowe siedzenia;
7 - teoretycznie szare;
7 - zapewne numer seryjny, czymkolwiek by nie był;
Piąty rząd:
412 - nadwozie w kolorze Aqumarine, lakier metaliczny;
2 - lakier Herberts;
2 - rozpuszczalny w wodzie, metaliczny;
Piąty rząd:
11111 - "special car number", nie wiem, co to;
2 - kierownica CAM GEAR.
2 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 1929 (964 + 965)
Przekładnia kierownicza, nie kierownicabnw pisze: 2 - kierownica CAM GEAR.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 1929 (964 + 965)
No to się uspokoiłem, bo cośtam pasuje. Tak, to jest Volvo, tak, to jest kombi. Reszta to literówki najwyraźniej.
0 x
Re: 1929 (964 + 965)
Dość Volvo.
Gdyby ktoś chciał - zestaw ze zdjęć z pierwszego postu jest do wzięcia za 3333 zł. Odbiór lawetą / lawetami. Granatowy się grzeje i ma zrypany magiel, nie ma klimy (sprężarka nie żyje), za to jest zatankowany. Biały nie odpala po tym jak się zapowietrzył i ma do wymiany chłodnicę. Wcześniej cacy, wymieniony rozrząd. Prawie złoty numer VIN (odsyłam do wątku). Oba z drewnianymi kierownicami, rdza homeopatycznie na nadkolach białego (ma też utlenione amelinium na klapie). Dodaję wszystkie części jakie znajdę (skórzana kierownica, jakieś poliuretany do dyfra(?), zegary, kilka gumowych tulejek i inne pierdolety. Spokojnie złoży się jednego sensownego. Mnie to przerosło.
Aha, akumulator jest jeden, stary i do wymiany.
Gdyby ktoś chciał - zestaw ze zdjęć z pierwszego postu jest do wzięcia za 3333 zł. Odbiór lawetą / lawetami. Granatowy się grzeje i ma zrypany magiel, nie ma klimy (sprężarka nie żyje), za to jest zatankowany. Biały nie odpala po tym jak się zapowietrzył i ma do wymiany chłodnicę. Wcześniej cacy, wymieniony rozrząd. Prawie złoty numer VIN (odsyłam do wątku). Oba z drewnianymi kierownicami, rdza homeopatycznie na nadkolach białego (ma też utlenione amelinium na klapie). Dodaję wszystkie części jakie znajdę (skórzana kierownica, jakieś poliuretany do dyfra(?), zegary, kilka gumowych tulejek i inne pierdolety. Spokojnie złoży się jednego sensownego. Mnie to przerosło.
Aha, akumulator jest jeden, stary i do wymiany.
0 x