Nie pamiętam z której aukcji dokładnie kupowałem bo jest tego na aliexpress od cholery, tu masz przykładowy link:
https://pl.aliexpress.com/item/40012173 ... web201603_
Ogólnie jak wpiszesz "LF BROS" lub "engine heater 220v" to wyskoczy sporo propozycji. Widzę, że kilkanaście złotych podrożały, może przez kurs dolara - nie wiem ale przy zakupach często są kupony rabatowe więc myślę, że w 80-90zł powinieneś się zmieścić.
245 żółw
Re: 245 żółw
A jak wygląda podłączenie zasilania? Jakieś gniazdko czy kabalek sobie wyprowadziłeś. Pokaż.
0 x
Re: 245 żółw
U mnie akurat rozwiązanie budżetowe, wziąłem grzałkę ze zwyczają wtyczką i przedłużaczem podpinam pod garażem w domu a sam kabel z wtyczką który idzie od grzałki kładę pomiędzy pompą abs a cewką bo jest tam miejsce. Ale wiem, że można też wybrać opcje tej grzałki z kablem typu DEFA i hermetyczną wtyczką i wtedy zrobić podłączenie np przy zderzaku które nie wymaga każdorazowego podnoszenia maski.
0 x
Re: 245 żółw
I proszę, krata zamontowana. na zdjęciu jeszcze bez uchwytów dolnych i górnych ale są już założone.
- Załączniki
-
- 0DB2BAE2-C40F-4D27-BC00-81AFAF7A8E4E.jpeg (249.01 KiB) Przejrzano 5215 razy
3 x
Re: 245 żółw
Stała się dziś rzecz niesłychana, samochód pierwszy raz od roku uległ awarii! A konkretnie zaczęło się od tego, że nie świeciła się kontrolka akumulatora w zegarach, samochód nie miał ładowania przez to. Żarówka się nie spaliła wiec kolejny wzrok na alternator, początkowo zakładałem poluzowanie jakiejś masy bo alternator był 2 lata temu regenerowany ale okazało się, ze tak - altek był regenerowany ale najwidoczniej wsadzili stary regulator napięcia. Na dodatek jakiś No-name o nieznanym napięciu.
Regulator wymieniłem na to co miałem pod ręką czyli beru 14,5V i problem zażegnany.
1 x
Re: 245 żółw
W ogóle wypadałoby unikać tanich, chińskich regulatorów, działają losowo. Kiedyś robiłem alternator, szczotki były na wykończeniu. Za dwie dychy (koszt nowego regulatora) nie chciało mi się przekładać samych szczotek, kupiłem całość. Niby działa, lampka gaśnie, coś tam ładuje, ale przy stałych obrotach napięcie faluje od 12,8 do 13,9... Na razie jeszcze z nim jeżdżę, ale mam już nowe szczotki i próbuję znaleźć w graciarni stary regler, z którym nie było takich problemów.
0 x
Re: 245 żółw
Gdyby chińskie szity miały działać porządnie, to kosztowałyby tyle, co zachodnie produkty. W szczególności te, które są wykonywane maszynowo, a nie ręcznie.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: 245 żółw
Na dniach cegła została wyposażona w kilka nowych drobiazgów. Woltomierz, nowa ramka akcesoryjnych zegarów, spinki osłony koła zapasowego i drewniane dosyć rzadko spotykane oryginalne dekory.
A efekt jest taki:
A efekt jest taki:
4 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3053
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 żółw
Tak jak nie znoszę tej boazerii w autach, tak z tą kompozycją kolorystyczną wygląda to zadziwiająco dobrze.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 żółw
Bardzo ciężko było zdobyć ale się udało, polowałem od dawna jeszcze mając 240 białego sedana. odrobina luksusu w szwedzkim polonezie.
0 x