Czesc przymierzam się do obniżania mojej 900
Miały wlecieć b6 i jamexy na przód ale odpuszczam bilsteiny b6 z racji ze wiele ludzi mi odradzało ponoć nie są już tak dobre jak kiedyś
A jeżeli mam kupować b8 plus osobno sprężyny co wyjdzie cenowo podobnie co do gwintu stad moje pytanie
Miał doczynienia ktoś z tym gwintem ?
http://www.retroturbo.com/?product=volv ... ilover-kit
Sa jeszcze inne na rynku ale kosztują ponad 4000 dlatego jak to u was wyglada ?
Jakie macie? Co polecicie ?
Gwint do 900
Re: Gwint do 900
B6 + Intrax lub coś robionego na zamówienie, gwint od Pana Piotra podobno nie jest wart tej ceny. Jak gwint to robić samemu ale do jazdy to się już nadawać nie będzie jako daily.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Gwint do 900
Powiem kulturalnie że tani gwint do niczego się nie nadaje... Lepiej poszukać na rynku wtórnym jakiegoś wyższej jakości.
Co do jeżdżenia dayli na gwincie nie widzę przeciwskazań jeśli jeździ się z głową a nie jak deb*l zapierdziela po dziurach.
Co do jeżdżenia dayli na gwincie nie widzę przeciwskazań jeśli jeździ się z głową a nie jak deb*l zapierdziela po dziurach.
0 x
Re: Gwint do 900
Porządne coilovery kosztują 2-3x tyle co B8 i Jamexy. Ja polecam Koni Sport i Lesjoforsy.
0 x
Re: Gwint do 900
Toż wspawane gwinty z E30 do elemenów zawieszenia 2/7/9xx w Pl jeżdzą juz całe lata... kwestia spasowania.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Gwint do 900
Jaki kolwiek gwint do 700 czy 900 wiąże się ze spawaniem i spasowaniem więc jest dużo opcji wukozystania gwintu od wielu aut.
0 x