Czyli tak jak myślałem, przewody z obu wtyczek (starej i nowej wiązki) trzeba połączyć. Część zostanie niepodpięta, bo nie mam wielu rzeczy z wyposażenia więc myślę, że nie będzie tragedii
Wiązkę ze środka z dawcy mam ale nie widzę sensu cięcia jej i prowadzenia od wtyczek do poszczególnych podzespołów skoro stara wiązka już leży. Prostszym wyjściem będzie porównać schematy i połączyć obie wiązki.
Volvo 740 turbo łona bi
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Na Thorach wygląda ekstra! Masz na nim Tethysy a nie Titany, no chyba że Titany również masz.
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Czym wiązka z Reginy rózni się od tej z B230F? Moje B230FT lata na wiązce z B234F która jest.... TAKA SAMA, no delikutaśnie inna ale to szczegół.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 740 turbo łona bi
wanna be.. domyślam się że "wanna be 250+"
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 740 turbo łona bi
wanna be problem to get over 250HP....Mareek pisze:wanna be.. domyślam się że "wanna be 250+"
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Wiązka może i taka sama ale na schematach widać że wtyczki turbo i nie turbo mają różny rozkład niektórych pinów i nie do końca się pokrywają. Ale oczywiście wszystko się da jak się umiV945turbo pisze:Czym wiązka z Reginy rózni się od tej z B230F? Moje B230FT lata na wiązce z B234F która jest.... TAKA SAMA, no delikutaśnie inna ale to szczegół.
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
kemizo pisze:Wiązka może i taka sama ale na schematach widać że wtyczki turbo i nie turbo mają różny rozkład niektórych pinów i nie do końca się pokrywają. Ale oczywiście wszystko się da jak się umiV945turbo pisze:Czym wiązka z Reginy rózni się od tej z B230F? Moje B230FT lata na wiązce z B234F która jest.... TAKA SAMA, no delikutaśnie inna ale to szczegół.
Hmmmm studiowałem te schematy długo, nie znalazłem żadnej innej wtyczki, w silnikach n/a brak podgrzewacza dolotu do turbo i sam przewód mafa jest o wiele za krótki- trzeba przedłużyć, pozatym wtyczek jest raptem 4 do wtrysków, 2 do czujników, 1 do tps-a,1 do silniczka krokowego, 1 do stukowego,1 wtyka do czujnika położenia wału, jakieś kable do rozrusznika, no i masy. Wiecej chyba nie ma , to z pamięci ale turbo róznii się tylko tym że jest turbo
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 740 turbo łona bi
łona bi turbo, co do mocy to ile wyjdzie, tyle będzie.
Moim zdaniem na tethysach wygląda lepiej niż na thorach (z titanami mi się pomedrało, sorry za wprowadzenie zamieszania )
Na wiosnę przymierzę jeszcze czarne thory i srebre dymione i wybierzemy to co będzie leżało najlepiej
Co do auta, to prace stoją w miejscu. Nie mam za grosz czasu, żeby się tym zająć. Plus tego taki, że fundusze na projekt spływają
Pozostają jeszcze 2 problem, jeden większy, drugi mniejszy, mianowicie:
- Hebel na przód, ktoś próbował wkładać jakiś big brake?
- myślałem, o jakichś fotelach, które będą trzymały ciut lepiej od tych salonowych. Kubeł odpada, pozostaje przeszczep z innego auta i znowu moje pytanie, ktoś coś ?
Moim zdaniem na tethysach wygląda lepiej niż na thorach (z titanami mi się pomedrało, sorry za wprowadzenie zamieszania )
Na wiosnę przymierzę jeszcze czarne thory i srebre dymione i wybierzemy to co będzie leżało najlepiej
Co do auta, to prace stoją w miejscu. Nie mam za grosz czasu, żeby się tym zająć. Plus tego taki, że fundusze na projekt spływają
Pozostają jeszcze 2 problem, jeden większy, drugi mniejszy, mianowicie:
- Hebel na przód, ktoś próbował wkładać jakiś big brake?
- myślałem, o jakichś fotelach, które będą trzymały ciut lepiej od tych salonowych. Kubeł odpada, pozostaje przeszczep z innego auta i znowu moje pytanie, ktoś coś ?
0 x
-
- Posty: 760
- Rejestracja: 21 listopada 2014, 11:14