Volvo 740 turbo łona bi

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

No thetysy wygladaja kozacko do tego jakaś czarna lotka, czarny grill i moim zdaniem nie ma co kombinowac z felgami.

Odnośnie hamulców to każda jedna zmiana tarcz na wieksze wiąże się z cojamniej 16" felgami na zimę...., najłatwiej zaadoptowac hebel z T5 302 mm, ale trzeba szukać większych zimówek, moim zdaniem obowiązkowo przed big brakem przegląd seryjnych hamulców, dobry płyn wysoko temperaturowy, przewody w oplocie a dopiero potem swapy hebli.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Z tego co się zdążyłem rozeznać to faktycznie swap na 302 z t5 jest najrozsądniejszy. Zaciski podchodzą chyba bez żadnych adapterów? Większe koło to najmniejszy problem, grunt, żeby hamowało.
Jak 16" wejdzie to można zaadoptować strukturalne z forda i wtedy nawet wygląda to jakoś.
Dystanse i tak mam więc jeden problem z głowy.
Znajomy ma chyba taki zestaw na półce, jak przymierzę to napiszę jak to się ma.


Taaa czarna lotka, jak znasz miejsce gdzie leży nawet różowa to chętnie wezmę ;)
0 x
karax
Posty: 74
Rejestracja: 06 października 2014, 21:50

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: karax »

ostry pisze: Dystanse i tak mam
Jakie masz ET na alu i jakiej wielkości dystans?
Kupowałeś gdzieś w necie czy lokalnie?
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

ostry pisze: Taaa czarna lotka, jak znasz miejsce gdzie leży nawet różowa to chętnie wezmę ;)
300pln za ori Volvo z 3-stopem.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

@Karax, dystanse 25mm przód i 30mm tył, takie polecają często na tb w sumie mogły by być, ale po założeniu przydało by się jeszcze tak po 5mm więcej. Dystanse oczywiście przykręcane z własnymi szpilkami. ET tethysów to chyba 49. Kupowałem tu: http://srubydofelg.pl/
@Michał, bierę. Podaj jakieś szczegóły na PW
0 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

@grzesiekosmos nie zauważyłem wcześniej pytania. Aktualnie siedzą seria amory i springi jamex. Miało być niżej i nic więcej. W kartonie czeka już kompletne zawieszenie KAW Fahrwerkstechnik Performenance Kit -50mm.
0 x
Awatar użytkownika
V945turbo
Posty: 784
Rejestracja: 16 listopada 2014, 23:09
Lokalizacja: Lublin/ Piaski

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: V945turbo »

ostry pisze:@grzesiekosmos nie zauważyłem wcześniej pytania. Aktualnie siedzą seria amory i springi jamex. Miało być niżej i nic więcej. W kartonie czeka już kompletne zawieszenie KAW Fahrwerkstechnik Performenance Kit -50mm.

Ile dałes za ten zestaw?

Lotki niestety nie mam już, sprzedana. Nie była moja więc opóźnienia w info było.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

już dokładnie nie pamiętam ale jakieś 2k z hakiem. Zobaczymy jak to się będzie sprawowało, opinie o firmie są bardzo dobre, robią dużo gratów właśnie do starszych aut. Myślę, że lepsza opcja niż szukanie, kombinowanie i rzeźbienie amorów z innych aut.
0 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Dziś w końcu Bogdan dał pierwsze oznaki życia. Polutowałem praktycznie całą wiązkę, pozostało kilka przewodów nie pasujących do niczego, które wyjdą w praniu pewnie. Po podłączeniu aku zapalają się lampki w drzwiach i w środku. Działają kierunki, awaryjne, światła, wycieraczki, przeciwmgielne, wentylator nawiewu czyli prawie wszystko z elektrycznego wyposażenia tego samochodu ;)
Nie działają natomiast: klapki nawiewu, rozrusznik i nie świeci się żadna kontrolka po przełączeniu kluczyka w zapłon.
Jeszcze kilka rzeczy jest niepodpiętych pod maską (w tym niektóre masy) więc liczę, że to przez to.

Poza tym turbina się przekłada i reszta rzeczy też. Trwa to długo, bo raz, że nie ma czasu, dwa, że w garażu jest zimniej niż na dworze...
0 x
ostry
Posty: 114
Rejestracja: 05 października 2014, 21:05

Re: Volvo 740 turbo łona bi

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: ostry »

Dziś w końcu miałem kilka luźnych godzin żeby coś podłubać. 16T już obrócona, dorobione mocowanie gruchy i zamontowana. Chłodnica oleju podłączona, niestety nie bardzo da się wkręcić w podstawę filtra trójnika, żeby podpiąć czujniki pod dodatkowe zegary. Olej wlany. Silnik kręci, nie odpala.
Podjąłem dziś decyzję, że wywalam znowu całą wiązkę spod maski, rozpruwam ją z wszelakich peszli, wywalam niepotrzebne przewody i porównując ze schematami lutuję na nowo. Kabelek po kabelku, bo tak jak to jest teraz to w życiu nie dojdę o co chodzi.
W teorii jak cała wiązka będzie połączona prawidłowo to wystarczy powpinać wszystkie wtyczki i wszystko powinno banglać. W teorii ;)
0 x
ODPOWIEDZ