No thetysy wygladaja kozacko do tego jakaś czarna lotka, czarny grill i moim zdaniem nie ma co kombinowac z felgami.
Odnośnie hamulców to każda jedna zmiana tarcz na wieksze wiąże się z cojamniej 16" felgami na zimę...., najłatwiej zaadoptowac hebel z T5 302 mm, ale trzeba szukać większych zimówek, moim zdaniem obowiązkowo przed big brakem przegląd seryjnych hamulców, dobry płyn wysoko temperaturowy, przewody w oplocie a dopiero potem swapy hebli.
Volvo 740 turbo łona bi
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Z tego co się zdążyłem rozeznać to faktycznie swap na 302 z t5 jest najrozsądniejszy. Zaciski podchodzą chyba bez żadnych adapterów? Większe koło to najmniejszy problem, grunt, żeby hamowało.
Jak 16" wejdzie to można zaadoptować strukturalne z forda i wtedy nawet wygląda to jakoś.
Dystanse i tak mam więc jeden problem z głowy.
Znajomy ma chyba taki zestaw na półce, jak przymierzę to napiszę jak to się ma.
Taaa czarna lotka, jak znasz miejsce gdzie leży nawet różowa to chętnie wezmę
Jak 16" wejdzie to można zaadoptować strukturalne z forda i wtedy nawet wygląda to jakoś.
Dystanse i tak mam więc jeden problem z głowy.
Znajomy ma chyba taki zestaw na półce, jak przymierzę to napiszę jak to się ma.
Taaa czarna lotka, jak znasz miejsce gdzie leży nawet różowa to chętnie wezmę
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Jakie masz ET na alu i jakiej wielkości dystans?ostry pisze: Dystanse i tak mam
Kupowałeś gdzieś w necie czy lokalnie?
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
300pln za ori Volvo z 3-stopem.ostry pisze: Taaa czarna lotka, jak znasz miejsce gdzie leży nawet różowa to chętnie wezmę
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 740 turbo łona bi
@Karax, dystanse 25mm przód i 30mm tył, takie polecają często na tb w sumie mogły by być, ale po założeniu przydało by się jeszcze tak po 5mm więcej. Dystanse oczywiście przykręcane z własnymi szpilkami. ET tethysów to chyba 49. Kupowałem tu: http://srubydofelg.pl/
@Michał, bierę. Podaj jakieś szczegóły na PW
@Michał, bierę. Podaj jakieś szczegóły na PW
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
@grzesiekosmos nie zauważyłem wcześniej pytania. Aktualnie siedzą seria amory i springi jamex. Miało być niżej i nic więcej. W kartonie czeka już kompletne zawieszenie KAW Fahrwerkstechnik Performenance Kit -50mm.
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
ostry pisze:@grzesiekosmos nie zauważyłem wcześniej pytania. Aktualnie siedzą seria amory i springi jamex. Miało być niżej i nic więcej. W kartonie czeka już kompletne zawieszenie KAW Fahrwerkstechnik Performenance Kit -50mm.
Ile dałes za ten zestaw?
Lotki niestety nie mam już, sprzedana. Nie była moja więc opóźnienia w info było.
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 740 turbo łona bi
już dokładnie nie pamiętam ale jakieś 2k z hakiem. Zobaczymy jak to się będzie sprawowało, opinie o firmie są bardzo dobre, robią dużo gratów właśnie do starszych aut. Myślę, że lepsza opcja niż szukanie, kombinowanie i rzeźbienie amorów z innych aut.
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Dziś w końcu Bogdan dał pierwsze oznaki życia. Polutowałem praktycznie całą wiązkę, pozostało kilka przewodów nie pasujących do niczego, które wyjdą w praniu pewnie. Po podłączeniu aku zapalają się lampki w drzwiach i w środku. Działają kierunki, awaryjne, światła, wycieraczki, przeciwmgielne, wentylator nawiewu czyli prawie wszystko z elektrycznego wyposażenia tego samochodu
Nie działają natomiast: klapki nawiewu, rozrusznik i nie świeci się żadna kontrolka po przełączeniu kluczyka w zapłon.
Jeszcze kilka rzeczy jest niepodpiętych pod maską (w tym niektóre masy) więc liczę, że to przez to.
Poza tym turbina się przekłada i reszta rzeczy też. Trwa to długo, bo raz, że nie ma czasu, dwa, że w garażu jest zimniej niż na dworze...
Nie działają natomiast: klapki nawiewu, rozrusznik i nie świeci się żadna kontrolka po przełączeniu kluczyka w zapłon.
Jeszcze kilka rzeczy jest niepodpiętych pod maską (w tym niektóre masy) więc liczę, że to przez to.
Poza tym turbina się przekłada i reszta rzeczy też. Trwa to długo, bo raz, że nie ma czasu, dwa, że w garażu jest zimniej niż na dworze...
0 x
Re: Volvo 740 turbo łona bi
Dziś w końcu miałem kilka luźnych godzin żeby coś podłubać. 16T już obrócona, dorobione mocowanie gruchy i zamontowana. Chłodnica oleju podłączona, niestety nie bardzo da się wkręcić w podstawę filtra trójnika, żeby podpiąć czujniki pod dodatkowe zegary. Olej wlany. Silnik kręci, nie odpala.
Podjąłem dziś decyzję, że wywalam znowu całą wiązkę spod maski, rozpruwam ją z wszelakich peszli, wywalam niepotrzebne przewody i porównując ze schematami lutuję na nowo. Kabelek po kabelku, bo tak jak to jest teraz to w życiu nie dojdę o co chodzi.
W teorii jak cała wiązka będzie połączona prawidłowo to wystarczy powpinać wszystkie wtyczki i wszystko powinno banglać. W teorii
Podjąłem dziś decyzję, że wywalam znowu całą wiązkę spod maski, rozpruwam ją z wszelakich peszli, wywalam niepotrzebne przewody i porównując ze schematami lutuję na nowo. Kabelek po kabelku, bo tak jak to jest teraz to w życiu nie dojdę o co chodzi.
W teorii jak cała wiązka będzie połączona prawidłowo to wystarczy powpinać wszystkie wtyczki i wszystko powinno banglać. W teorii
0 x