Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Milco
Posty: 113
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Postautor: Milco » 02 stycznia 2019, 13:01

bnw pisze:Na grupie na FB był jakiś czas temu sedan 960 z B204FT na części - może właściciel te obudowę w dobrym stanie na sprzedaż?

W przypadku wymiany w tym przypadku w grę wchodzi tylko nowa.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2475
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Postautor: endriugto » 02 stycznia 2019, 13:12

Jeśli chodzi o żółte blachy to rzeczoznawca nawet tego nie zauważy. Druga rzecz to to że wiek aut zmieniany jest sukcesywnie w wielu województwach na graniczne 30 lat. A i słyszałem już o 35 i 40 w niektórych województwach.
0 x

Awatar użytkownika
Milco
Posty: 113
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Postautor: Milco » 02 stycznia 2019, 13:31

endriugto pisze:Jeśli chodzi o żółte blachy to rzeczoznawca nawet tego nie zauważy. Druga rzecz to to że wiek aut zmieniany jest sukcesywnie w wielu województwach na graniczne 30 lat. A i słyszałem już o 35 i 40 w niektórych województwach.

Zupełnie nie o to chodzi :)
Chodzi o wytrzymałość nowego nieużywanego gwintu. Używane są podobnie powyrabiane, poprzeciągane.
0 x

Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2475
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Postautor: endriugto » 02 stycznia 2019, 17:39

Milco pisze:
endriugto pisze:Jeśli chodzi o żółte blachy to rzeczoznawca nawet tego nie zauważy. Druga rzecz to to że wiek aut zmieniany jest sukcesywnie w wielu województwach na graniczne 30 lat. A i słyszałem już o 35 i 40 w niektórych województwach.

Zupełnie nie o to chodzi :)
Chodzi o wytrzymałość nowego nieużywanego gwintu. Używane są podobnie powyrabiane, poprzeciągane.

Ktoś wcześniej pytał jak to wygląda pod tym względem i do tego się odniosłem.
0 x

Awatar użytkownika
Milco
Posty: 113
Rejestracja: 29 października 2016, 19:24
Lokalizacja: Warszawa / Kędzierzyn-Koźle

Re: Usunięcie wałków balansowych w B204/B234 / Czy warto?

Postautor: Milco » 02 stycznia 2019, 18:46

endriugto pisze:Ktoś wcześniej pytał jak to wygląda pod tym względem i do tego się odniosłem.
Spoko spoko, po chwili skumałem ;)
No tak.
Ja akurat nie patrzę pod tym kątem, ale możliwe, że nie jest to problem. Choć gdybym chciał na żółte, to chyba tym bardziej chciałbym wówczas te wałki zostawić. Dla samego faktu oryginalności. Niezależnie od tego, czy ktoś przymknie oko, czy może też nie.
Ogólnie dla mnie ciężki zgryz. Muszę to na pewno przemyśleć dłużej.
1 x


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości