endriugto przepraszam za zaśmiecanie tematu, ale....
Osobiście mam złe doświadczenia z wykorzystania gratów z wydruku 3D w aucie. Po pierwsze nie są idealnie gładkie, tylko maja strukturę z wydruku (ale to pal licho). Dla mnie największym minusem jest mała odporność na temperatury panujące w aucie. Wydrukowałem sobie ramkę radia w 3D i bardzo niemiło rozczarowałem się na 2 dzień po zostawieniu jej w aucie w słoneczny dzień. Powyginała się jak przysłowiowy banan - byłem w strasznym szoku, 20 godzin drukowania plus szlifowanie i malowanie psu na budę. Od tego momentu mam uraz do używana wydruków 3D w aucie. Ma ktoś z was jakieś doświadczenia z odpornością takich rzeczy na temperatury?
Druk 3D
przycisk zapięcia pasów
To jest niby profesjonalna firma. Dostanę prototyp i ocenię.erni35 pisze:endriugto przepraszam za zaśmiecanie tematu, ale....
Osobiście mam złe doświadczenia z wykorzystania gratów z wydruku 3D w aucie. Po pierwsze nie są idealnie gładkie, tylko maja strukturę z wydruku (ale to pal licho). Dla mnie największym minusem jest mała odporność na temperatury panujące w aucie. Wydrukowałem sobie ramkę radia w 3D i bardzo niemiło rozczarowałem się na 2 dzień po zostawieniu jej w aucie w słoneczny dzień. Powyginała się jak przysłowiowy banan - byłem w strasznym szoku, 20 godzin drukowania plus szlifowanie i malowanie psu na budę. Od tego momentu mam uraz do używana wydruków 3D w aucie. Ma ktoś z was jakieś doświadczenia z odpornością takich rzeczy na temperatury?
0 x
Re: przycisk zapięcia pasów
Druk drukowi nie równy. Drukarka za 600zł nie jest równa takiej za 50tys
Da się to zrobić bez widocznej struktury wydruku 3d. Dobry wydruk można również traktować opalarką i nie powinien się jakoś mocniej odkształcić niż fabryczne samochodowe plastiki.
Trzeba na żywo ocenić, bo może być różnie.
Da się to zrobić bez widocznej struktury wydruku 3d. Dobry wydruk można również traktować opalarką i nie powinien się jakoś mocniej odkształcić niż fabryczne samochodowe plastiki.
Trzeba na żywo ocenić, bo może być różnie.
0 x
Re: przycisk zapięcia pasów
Wieczorem dopadnę znajomego inżyniera, który "siedzi" w druku 3D i podpytam, jak to widzi. O ile pamiętam to jedno to to, o czym mówi @re5pect, a drugie - jakość tworzywa uzytego do wydruku. Jeśli drukarka moze grzać do naprawdę wysokich temperatur, to owe tworzywo nie powinno się odkształcać przy 50-60 stopniach.
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: przycisk zapięcia pasów
Żeby nie być gołosłownym - zdjęcia ramki "zniekształconej" w nagrzanym aucie. Żeby nie było niejasności - nie została wydrukowana w drukarce za 6 tys. Maszyna za 10kk $.
- Załączniki
-
- ramka2.jpg (31.48 KiB) Przejrzano 6271 razy
-
- ramka1.jpg (42.66 KiB) Przejrzano 6271 razy
0 x
Re: przycisk zapięcia pasów
Widocznie użyłeś jakiegoś miękkiego tworzywa...erni35 pisze:Żeby nie być gołosłownym - zdjęcia ramki "zniekształconej" w nagrzanym aucie. Żeby nie było niejasności - nie została wydrukowana w drukarce za 6 tys. Maszyna za 10kk $.
Myślę że większy wpływ na zachowanie wydruku ma nie cena drukarki tylko parametry wydruku i rodzaj zastosowanego tworzywa.
Tak czy inaczej nie jest to temat który założyłem w sprawie dywagacji o wydruku 3d tylko żeby zrobić listę chętnych na zapięcia.
Poprosiłbym admina o oddzielenie tych dwóch tematów.
Dziękuję.
0 x