Butla LPG a zawieszenie Nivo

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
OLB
Posty: 36
Rejestracja: 18 lipca 2018, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Butla LPG a zawieszenie Nivo

Postautor: OLB » 24 lipca 2018, 10:38

Dzięki Panowie :)

Mam blisko, więc podjadę obejrzeć. Właściciel przez telefon sympatyczny i konkretny.

Czy w tym modelu, z uwagi na fabryczną obecność LPG, jest nivomat?

Bartek
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1301
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: Sinuspi » 24 lipca 2018, 15:49

OLB pisze:Dzięki Panowie :)

Mam blisko, więc podjadę obejrzeć. Właściciel przez telefon sympatyczny i konkretny.

Czy w tym modelu, z uwagi na fabryczną obecność LPG, jest nivomat?

Bartek


Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

OLB
Posty: 36
Rejestracja: 18 lipca 2018, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: OLB » 24 lipca 2018, 16:20

Jasne, ale tutaj LPG jest fabryczne, więc to trochę inna sytuacja.
0 x

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 674
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: fonderal » 24 lipca 2018, 19:57

Sinuspi pisze:Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.

360 tysięcy na jednych nivomatach ze zbiornikiem 72l w bagażniku:)
Imo bardziej im dają w kość polskie drogi, te powiedzmy bardziej lokalne.
0 x

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1301
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: Sinuspi » 24 lipca 2018, 19:58

OLB pisze:Jasne, ale tutaj LPG jest fabryczne, więc to trochę inna sytuacja.


Aha. Fabryczne...
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1301
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: Sinuspi » 24 lipca 2018, 20:02

fonderal pisze:
Sinuspi pisze:Lepiej, żeby nie było go jak jest zbiornik LPG (trwałość nivo znacząco maleje). Nowy nivomat, jeżeli jest dostępny to koszt bok 1.600 zł za 1szt, dlatego modyfikuje się tylne zawieszenia z butlami LPG na zwykły amor i inną sprężynę.

360 tysięcy na jednych nivomatach ze zbiornikiem 72l w bagażniku:)
Imo bardziej im dają w kość polskie drogi, te powiedzmy bardziej lokalne.


Jarek, widziałem i takie zestawy. Owszem były ;) niveumaty z butlą pomiędzy nimi, ale chyba by sprężyna nie wypadła z wahacza :-)
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 674
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: fonderal » 24 lipca 2018, 21:09

A tak na marginesie nivo to droga zabawka, ale mz. warta zapłacenia. Po tym jak przy 360kkm padł mi jeden ori nivo, miałem już zestaw do konwersji na zwykłe amorki (gdyby ktoś pytał to już poszedł do ludzi). Przypadkiem trafiły się nowe nivomaty za połowę ceny, nie zastanawiałem się i nie żałuję, choć trochę zabolało w portfelu.
Ale ja to dziwny jestem;)
1 x

xjtdi
Posty: 411
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Fajne 740/940ki

Postautor: xjtdi » 24 lipca 2018, 22:46

Co prawda ja mam porównanie sztywny most + zwykłe amory w 740 i 940 vs multilink2 w 960 z nivomatami ale też muszę przyznać że jednak przy nivo komfort jest znacząco wyższy.
0 x


Wróć do „Bieżąca obsługa aut”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości