Całość poskładana, niestety muszę wywalić puchę filtra i wrzucić jakiś stożek
D24TIC - polepszenie osiągów
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 marca 2017, 21:18
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
Jakiej wydajności lub jakiej wielkości są koncowki wtryskiwaczy w 2.4 tic
0 x
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
Kurde a ja właśnie się głowiłem jak tutaj puścić dolot koło wentylatora żeby doszło do kolektora z D24 a to można puścić dołem i wyjść koło spręzarki.. Ten IC z E39 będzie lepszy od fabrycznego TICa? Bo może też zmienie. Pokaż jeszcze montaż MBC bo mi aktualnie pękł wężyk od WG i ładuje 1.9 to jak już będę robił to też założe MBC. Da się to wyregulowac tak żeby zmniejszyć doładowanie przy niskich obrotach? Ja się boje wciskać w podłogę poniżej 2tys bo potrafi dmuchać ponad 1 bar przy 2tys obr.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 26 września 2015, 13:04
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
Chyba było by prościej jakbyś obrócił muszlę turbo w dół, no chyba że się nie da?
0 x
1990 Volvo 940 (945) GL D24T - ex
1980 Zastava 1100p
1980 Zastava 1100p
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
Czy zdjęcie wisko daje jakąś poprawę w pracy silnika? Jeśli tak to czy warto kosztem dźwięku?
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
Wywalając wiskozę zyskujesz kilka zagubionych koni, ale jak nie zrobisz czułego wiatraka chłodnicy, to biedaka zabijesz szybciutko - D24 nie lubią braku chłodzenia.David pisze:Czy zdjęcie wisko daje jakąś poprawę w pracy silnika? Jeśli tak to czy warto kosztem dźwięku?
0 x
Re: D24TIC - polepszenie osiągów
U mnie wlatuje wentylator z V70 z diesela i narazie sterowany termo włącznikiem od jakiegoś audi, zobaczymy czy to zadziała. Docelowo chce to wysterować pwm'em tak jak fabrycznie w V'ce.
U mnie seryjnie wiatrak był na sztywno, zrobiłem upgrade na wisko i jest spora różnica w jeździe na plus.
U mnie seryjnie wiatrak był na sztywno, zrobiłem upgrade na wisko i jest spora różnica w jeździe na plus.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico