Wtrącę może fotkę serii 140 już tam się zaczynało dziać. Początek lat 70-tych. Na forum wrzucałem filmik z tego.
Dodam, że facet otworzył drzwi w 140 na dole i do niego wsiadł i wysiadł
Re: Bezpieczeństwo Volvo 200/700/900
: 26 stycznia 2015, 21:32
autor: dom?n
To mnie zawsze uspokaja:
To było kombi. Gość wyszedł bez szwanku, jedyne obrażenia: kawałek szkła w oku.
Swoją drogą wyleczyło mnie to z pomysłu posiadania trzeciego rzędu foteli
Re: Bezpieczeństwo Volvo 200/700/900
: 28 stycznia 2015, 13:44
autor: deejay.ftb
a to widzieli?
Re: Bezpieczeństwo Volvo 200/700/900
: 28 stycznia 2015, 13:50
autor: Volvo 745 turbo
Widziałem i jestem w stu procentach przekonany, że to kupiony test i jeśli ktoś wierzy w wytrzymałość Modusa to niech kupi Modusa a ja kupie 940 i zrobimy crash test
Re: Bezpieczeństwo Volvo 200/700/900
: 28 stycznia 2015, 14:09
autor: dom?n
Różne rzeczy wiara pisze o tym teście, m. in. że w 940 nie ma silnika przy zderzeniu (w 6:50 widać że jednak jest). Jeśli ktoś źle trafi to może umrzeć od krwotoku po zacięciu palca kartką papieru. A najbezpieczniejsze auto na świecie to takie, które prowadzi bezpieczny kierowca, i niech to będzie nawet Syrena 105
Re: Bezpieczeństwo Volvo 200/700/900
: 28 stycznia 2015, 17:45
autor: heski997
Ja słyszałem na temat tego też trochę rzeczy. Np. To, że było to dosyć "ustawione" a 9x0 była pozbawiona z przodu kilku elementów konstrykcyjnych/bezpieczeństwa. Można dodać, że to był czas walki o bezpieczeństwo właśnie między innymi renault'a i volvo.
Ale Domin ma jak najbardziej rację