240 Wagon 2.3 1992

Zaprezentuj swoją cegłę i aktualizuj na bieżąco swój temat
Awatar użytkownika
endriugto
Posty: 2328
Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886

Re: 240 Wagon 2.3 1992

Postautor: endriugto » 21 grudnia 2018, 21:32

Hau hau lubię to!
0 x

Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 185
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12

Re: 240 Wagon 2.3 1992

Postautor: Maciek4530 » 22 grudnia 2018, 10:32

No i elegancko, auuuu :lol:
0 x

Awatar użytkownika
jinx
Posty: 67
Rejestracja: 18 marca 2018, 18:39
Lokalizacja: Poznań

Re: 240 Wagon 2.3 1992

Postautor: jinx » 12 stycznia 2019, 13:11

Volvo pojechało do Czech, wróciło nawet i zaraz poszło do mechanika na zrobienie rzeczy których nie zdążyłem zrobić przed wyjazdem. Wymiana poduszek amortyzatorów i wyniuchanie dlaczego powyżej 3600 obrotów zapala się choinka na desce i spada ładowanie do 8-9V, a do 4 tysi nie dokręcisz. Poboczne wskazówki to przy takich obrotach wypadanie zapłonów epizodycznie i strzelanie z rury. Okazało się że wyjaśnienie było proste - przy regeneracji alternatora latem nie został wymieniony regulator napięcia ze szczotkami, gdyż panowie uznali że jeszcze ogarnie - jak widać byli w błędzie. Po wymianie na nowy nie ma żadnych problemów z kręceniem do 6000 a silnik pracuje stabilniej i ma jakby więcej mocy.
Poduszki natomiast prawdopodobnie były w aucie od nowości, więc po wymianie auto zaczęło prowadzić się pewniej i sztywniej, znikły wszelkie hałasy i stuknięcia dobiegające z przedniego zawieszeni podczas jazdy po nierównej drodze lub szczelinach w jezdni oraz kierownica przestała wibrować podczas jazdy po kostce. Poniżej dodaje zdjęcia przed i po wymianie ;)
Załączniki
IMG_5974.JPG
IMG_5974.JPG (126.8 KiB) Przejrzano 82 razy
4 x
Obrazek245 1992 B230F M47


Wróć do „Pokaż swoje Volvo!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości