No właśnie...
Tak sobie myślałem, że jakby mnie kiedyś portfel świerzbił, czy by nie odżałować w ipartsie tego tysiaka na Bosza, ale tak się właśnie lękałem, co tak naprawdę z tą naklejką Roberta do mnie przyjedzie... Ktoś miał do czynienia z takim chińsko-niemieckim refurbem i mógłby powiedzieć, czy pod kątem parametrów pracy bliżej mu do Chin, czy do Niemiec?
Historia z przepływomierzem
Re: Historia z przepływomierzem
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: Historia z przepływomierzem
Jest dokładnie tak jak piszesz, ja w swoim codziennym wozidle z wolnossącym silnikiem testuję od lata zeszłego roku nówkę chińczyka za 150zł z allegro i na razie jest ok i na LPG i na benzynie ale fakt raczej nie cisnąłem nigdy więcej jak do 4 tys obrsaabauto pisze: Do silników z gazem mikserowym, blosem chińczyki dają radę bez problemu, bo tam i tak jest dolot dławiony, a chodzi o to, żeby wozu na zimno nie zalewało - później i tak na gazie się toczy
0 x