Volvo 240 v8 vel 285GT
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Parę zdjęć z pierwszej przejażdżki w tym roku. Nie sprzedam, będę robił.
- Załączniki
-
- IMG_3806s.jpg (438.55 KiB) Przejrzano 7312 razy
-
- IMG_3789s.jpeg (468.87 KiB) Przejrzano 7312 razy
-
- IMG_3787s.jpeg (381.79 KiB) Przejrzano 7312 razy
9 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
i to się chwali - sensownie i tak nikt nie zapłaci, a jestem pewien że nawet ten raz do roku dostarcza tyle funu i satysfakcji, że OC można zapłacić za kolejny rok
2 x
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Trasa 550km. Trochę motoryzacja się zmieniła od lat 80tych
- Załączniki
-
- BE3B8606-0B80-44FD-97E6-DB85F0022116.jpeg (1.96 MiB) Przejrzano 7093 razy
1 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
A ja jestem ciągle pełen podziwu co z tego - nomen omen - szarego kaczątko wyszło.Mareek pisze:Parę zdjęć z pierwszej przejażdżki w tym roku. Nie sprzedam, będę robił.
Kawał dobrej roboty!
1 x
The Saab 900: built like a Merc, safe as a Volvo and so much cooler than a BMW
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
A akumulator będzie tutaj. W komorze mieścił się maksymalnie o szerokości 278mm, czyli ok. 74-80AH i warunki termiczne też mu nie pomagały.
3 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
operacyjne foto do kawy. Pobyt w nadmorskim kurorcie cdn
- Załączniki
-
- C5EC4449-0A4E-4FF1-9B5A-D9280ED82AB2.jpeg (318.55 KiB) Przejrzano 6073 razy
2 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Będzie automat, ale w innym znaczeniu tj. w innym aucie.
Tutaj:
- konwersja sterowania sprzęgłem z linki na hydraulikę
- wymiana belki skrzyni biegów i mocowania skrzyni
- drobne naprawy inne
Tutaj:
- konwersja sterowania sprzęgłem z linki na hydraulikę
- wymiana belki skrzyni biegów i mocowania skrzyni
- drobne naprawy inne
4 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Spóźniony Mikołaj podrzucił coś do Volvo, drobne prace będą mogły być wreszcie kontynuowane
Od ostatniej aktualizacji były jeszcze inne zakupy, np. reflektory przód. Zastanawiałem się czy brać nówki aftermarketowe, czy po regeneracji i wybór padł na regenerowane przez znaną firmę z Nałęczowa. Na podstawie mojego doświadczenia, gdzie Panowie wzięli na klatę reklamację i zachowali się super, mogę tylko życzyć takiej współpracy innym.
Nówka antena po 7? latach od zakupu może doczeka się montażu
W zeszłym roku kupiłem reparaturki tylnego pasa (to co na foto, plus płyta tylna środkowa podłogi bagażnika)
Naprawa mechanizmu wycieraczki przód, działała tylko prawa
Oraz poprawienie customowej chłodnicy, bo wyjście było zrobione nie tam gdzie powinno, przez co wydajność chłodnicy nie była w pełni wykorzystywana.
Przed poprawką (1 z 2)
Przymiarka po poprawce
Część tematów już jest przygotowana, np. przegląd, uszczelnienie skrzyni biegów, "nowa-używana" ale w dobrym stanie podpora skrzyni biegów, nowa podpora pod poduszkę skrzyni biegów, przerobione sterowanie sprzęgła, w tym łapy, z linki na hydraulikę. Kompresja silnika jest OK.
Zakres dalszych prac:
1. zawieszenie, most, podpory itd do piaskowania, następnie malowanie proszkowe
2. blacharka tylnego pasa+konserwacja+lakier
3. zmiana rozrządu, uszczelek pokryw zaworów, świece, płyn chłodniczy, korek zbiornika
4. poskładanie zawieszenia na powerflexach, poskładanie pozostałych elementów z pkt 1
5. przegląd pompy wspomagania
6. montaż części po regeneracji/nowych: reflektory, antena, wiązka tylnej klapy
7. naprawa prędkościomierza
Od ostatniej aktualizacji były jeszcze inne zakupy, np. reflektory przód. Zastanawiałem się czy brać nówki aftermarketowe, czy po regeneracji i wybór padł na regenerowane przez znaną firmę z Nałęczowa. Na podstawie mojego doświadczenia, gdzie Panowie wzięli na klatę reklamację i zachowali się super, mogę tylko życzyć takiej współpracy innym.
Nówka antena po 7? latach od zakupu może doczeka się montażu
W zeszłym roku kupiłem reparaturki tylnego pasa (to co na foto, plus płyta tylna środkowa podłogi bagażnika)
Naprawa mechanizmu wycieraczki przód, działała tylko prawa
Oraz poprawienie customowej chłodnicy, bo wyjście było zrobione nie tam gdzie powinno, przez co wydajność chłodnicy nie była w pełni wykorzystywana.
Przed poprawką (1 z 2)
Przymiarka po poprawce
Część tematów już jest przygotowana, np. przegląd, uszczelnienie skrzyni biegów, "nowa-używana" ale w dobrym stanie podpora skrzyni biegów, nowa podpora pod poduszkę skrzyni biegów, przerobione sterowanie sprzęgła, w tym łapy, z linki na hydraulikę. Kompresja silnika jest OK.
Zakres dalszych prac:
1. zawieszenie, most, podpory itd do piaskowania, następnie malowanie proszkowe
2. blacharka tylnego pasa+konserwacja+lakier
3. zmiana rozrządu, uszczelek pokryw zaworów, świece, płyn chłodniczy, korek zbiornika
4. poskładanie zawieszenia na powerflexach, poskładanie pozostałych elementów z pkt 1
5. przegląd pompy wspomagania
6. montaż części po regeneracji/nowych: reflektory, antena, wiązka tylnej klapy
7. naprawa prędkościomierza
6 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
Re: Volvo 240 v8 vel 285GT
Mała aktualizacja:
od postu z 14 września 2019
Odnosząc się do planu dalszych prac z poprzedniego posta:
Ad 1. pojechało do piaskowania/malowania proszkowego
Ad 7. naprawione
nowe:
8. kupiony kolektor dolotowy, bydle waży ok 16-17kg (obecny ma zaślepione otwory po LPG), spakowany i wysłany do serwisu Volvetty, czyli Kazikboy'a
od postu z 14 września 2019
na części pójdzie z najbliższym zamówieniem 11tys, a to jeszcze nie koniec. Część wydatków to nadrobienie zaległości serwisowych z ostatnich... 20 lat a w marcu minie jak Volvo jest u mnie 10 latMareek pisze:Parę zdjęć z pierwszej przejażdżki w tym roku. Nie sprzedam, będę robił.
Odnosząc się do planu dalszych prac z poprzedniego posta:
Ad 1. pojechało do piaskowania/malowania proszkowego
Ad 7. naprawione
nowe:
8. kupiony kolektor dolotowy, bydle waży ok 16-17kg (obecny ma zaślepione otwory po LPG), spakowany i wysłany do serwisu Volvetty, czyli Kazikboy'a
4 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem