[240] sedan tylne zawieszenie
: 13 września 2017, 13:14
Problem mam z tylnym zawiasem.
Poprzedni właściciel założył między sprężynę a wahacz jakieś krążki dystansowe które podnoszą auto o jakieś 4 czy 5 cm.
Dodatkowo po zmierzeniu wychodzi mi że tylna oś jest przesunięta względem nadwozia patrząc od tyłu w prawo o jakieś 10 - 15 mm. Czy to może być spowodowane tymi krążkami?
Generalnie chciałem się pozbyć tych krążków bo linia auta mi się nie podoba ale po obejrzeniu działania tylnego zawieszenia wychodzi mi że ich wyjęcie przesunie oś jeszcze bardziej na prawo...
Czy się mylę?
Obecnie mam fabryczne felgi 15'x6' z oponami 195/65 i przy mocnym dobiciu nadwozia na dużym zagłębieniu w jezdni opona z prawej str obciera mi o rant nadkola...
Czy regulowany Panhard załatwi sprawę? Gdzie zdobyć regulowanego Panharda?
Chciałem ogarnąć całe zawieszenie malując wszystkie wahacze proszkowo, dając nowe amortyzatory i sprężyny i przy okazji chcę załatwić ten temat...
Poprzedni właściciel założył między sprężynę a wahacz jakieś krążki dystansowe które podnoszą auto o jakieś 4 czy 5 cm.
Dodatkowo po zmierzeniu wychodzi mi że tylna oś jest przesunięta względem nadwozia patrząc od tyłu w prawo o jakieś 10 - 15 mm. Czy to może być spowodowane tymi krążkami?
Generalnie chciałem się pozbyć tych krążków bo linia auta mi się nie podoba ale po obejrzeniu działania tylnego zawieszenia wychodzi mi że ich wyjęcie przesunie oś jeszcze bardziej na prawo...
Czy się mylę?
Obecnie mam fabryczne felgi 15'x6' z oponami 195/65 i przy mocnym dobiciu nadwozia na dużym zagłębieniu w jezdni opona z prawej str obciera mi o rant nadkola...
Czy regulowany Panhard załatwi sprawę? Gdzie zdobyć regulowanego Panharda?
Chciałem ogarnąć całe zawieszenie malując wszystkie wahacze proszkowo, dając nowe amortyzatory i sprężyny i przy okazji chcę załatwić ten temat...