Te które teraz mam są od VW GTD, podobno najlepsze do greenblocka. Zresztą właśnie na nich jeżdżą wszystkie grube projekty 1.9td 1Z itp.
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 12 listopada 2017, 00:52
autor: swital
201k mil i kręci dalej
Udało się zdobyć roletę bagażnika, stety/niestety niebieska, ale na brązową nawet nie liczyłem.
Zrobiłem też upgrade, który powinien być zrobiony razem z dołożeniem IC - zaspawanie kolektora dolotowego z tyłu. Przez to tydzień temu w niedzielę, w trasie przejechałem ponad 500km wolnossącym D24 Gumowa zaślepka kolektora wzięła i pękła, na szybko udało się ją tylko pokleić superglue, to klejenie nawet trzymało, ale guma pękła w drugim miejscu, po drugim klejeniu rozerwało ją tak, że spadła z kolektora i leży pewnie gdzieś na S8
Takie D24TIC bez T jakoś tam jedzie, ale tylko do ok 1,7tyś obr później totalny brak mocy im bardziej wciska się gaz tym bardziej auto zwalnia a jakikolwiek podjazd bez rozpędu to maskara.
Przy okazji wyciągnąłem turbo bo nie mogę zlokalizować wycieku oleju z jego zasilania, wymieniałem podkładki już kilka razy: miedziane, aluminiowe, nawet teflonowe i dalej cieknie. Turbo rozebrałem, wyczyściłem i jest jak nowe, nic nie widać, kolejny nowy zestaw podkładek pod zasilanie olejem i zobaczymy.
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 12 listopada 2017, 17:07
autor: swital
jeszcze dziś pobawiłem się w puzzle 3D i udało się złożyć nawet w całość
tak serio to udało się z 2 lamp złożyć jedną, odkleiłem klosz pozycji/stopu w całości i wkleiłem w swoją lampę
i zapomniałem, że 2seta już dawno na zimówkach
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 12 listopada 2017, 22:43
autor: Sinuspi
ale zegary mają bład 404
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 12 listopada 2017, 23:14
autor: MiKi:)
Ten wóz miażdzy serio
Aleee klimat
chce taki
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 18 grudnia 2017, 16:22
autor: swital
taki frut wpadł
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 17 stycznia 2018, 11:34
autor: swital
Pierwszy śnieg zaliczony
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
: 19 stycznia 2018, 21:59
autor: to_masz
widzę, że nie jest to tylko moja wizja użytkowania RWD