No tak B23 jak kojarzę miały wszystko " u dołu" grubsze. Stare oznaczenia rb nie były po gorącej stronie ? Wałek w głowicy też może zaskoczyćswital pisze:korba z takiego k-jeta to chyba dobra rzecz, o ile mnie pamięć nie myli to b23e miało najgrubsze korby ever - 13mmSinuspi pisze:K-jet po 15 latach stania tylko na zabawki. Jak koniecznie chcesz to pomogę go ogarnąć
K-jetronic jeden model do 200/700/900 różnice mogą być we wczesnych wtryskach Lucas a nie Bosch no i rozdzielaczu. Wznios iglicy.
Tak jak Kuba napisał, potrzebna mi tylko buda, co jeszcze da się wytargać to pójdzie w świat, co zostanie metalowego na złom, a reszta śmietnik.
Teoretycznie jest to k-jet z 83r, według katalogów w 83' 245 GLT miały właśnie B23E, szukałem jakiegoś oznaczenia na bloku, ale pod maską jest syf niesamowity i wszystko elegancko pokryte ochronną warstwą oleju z brudem.
245 USA 84' D24T+IC+
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Wałek jest A. Co do oznaczeń to mam tylko numer części, nabity na bloku za aparatem zapłonowym, jednak nic z niego nie wynika. Trzeba będzie więcej rozebrać i domyć.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Macie śnieg u mnie pierwszy większy i było latane
6 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- clarksontop
- Posty: 887
- Rejestracja: 05 stycznia 2015, 22:28
- Lokalizacja: KRA