Fajny bagażnik
Będziesz wiercił dziurska w dachu?
245 USA 84' D24T+IC+
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
innego wyjścia nie ma, ale najpierw trzeba go trochę odświeżyćMiKi:) pisze:Będziesz wiercił dziurska w dachu?
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Blachowkręty do blachodachówki z Castoramy będą idealneMiKi:) pisze:Fajny bagażnik
Będziesz wiercił dziurska w dachu?
Wchodzą w Szwedzką stal jak w masło
1 x
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Bagażnik rozebrany i słupki pojechały już do metalizacji, tam gdzie robił swoje Konradko, zobaczymy jak to wyjdzie.
Jakiś czas temu diesel zaczął nierówno odpalać, oczywiście padnięta okazała się jedna świeca żarowa. Na szczęście nie była to 6, a 4 więc wymiana łatwa i przyjemna Wczoraj powtórka i na zimnym odpalał na 5 garach, tym razem miałem więcej szczęścia i okazało się że na 1 cyl. świeca umarła
Świece były NGK i przejechały 19,5k mil ~31k km, wymieniłem narazie tylko te 2 padnięte na jakieś stare używane BERU + wrzuciłem 3 na zapas w bagażnik, bo pewnie zaraz polegną kolejne. Trzeba się przygotować mentalnie na wymianę ostatniej
Założyłem też sterownik centralnego z pilota, leżał i czekał ze 2 lata. Elektronikę pilota udało się zmieścić w oe obudowę z 400/s/v40, więc prawie jak oryginał
Muszę też wymienić głośniki w przednich drzwiach, ale jak szukam to ciężko trafić jakieś pasujące: 4" i max 4cm głębokie
Jakiś czas temu diesel zaczął nierówno odpalać, oczywiście padnięta okazała się jedna świeca żarowa. Na szczęście nie była to 6, a 4 więc wymiana łatwa i przyjemna Wczoraj powtórka i na zimnym odpalał na 5 garach, tym razem miałem więcej szczęścia i okazało się że na 1 cyl. świeca umarła
Świece były NGK i przejechały 19,5k mil ~31k km, wymieniłem narazie tylko te 2 padnięte na jakieś stare używane BERU + wrzuciłem 3 na zapas w bagażnik, bo pewnie zaraz polegną kolejne. Trzeba się przygotować mentalnie na wymianę ostatniej
Założyłem też sterownik centralnego z pilota, leżał i czekał ze 2 lata. Elektronikę pilota udało się zmieścić w oe obudowę z 400/s/v40, więc prawie jak oryginał
Muszę też wymienić głośniki w przednich drzwiach, ale jak szukam to ciężko trafić jakieś pasujące: 4" i max 4cm głębokie
2 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Będę ściągać obudowy głośników wzorowane na OEM w które wchodzą głośniki 12cm. Uruchomię odpowiedni temat w zakupach grupowych. Docelowo chcę tam wrzucić Helixy E5X, ponoć brzmią bardzo sensownie.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Trzeba by zastosować jakiś dystans bo jak dziś mierzyłem to od płaszczyzny boczku do odsuniętej szyby są dokładnie 42mm. Jakoś dziwnie w 200 nie zależy mi na super jakości audio, byle grało Kupię jakieś najtańsze brzęczki, a jak pojawi się temat tych maskownic pod większe głośniki to pomyślę.
Jedynie co bym chciał zmodzić to dorzucić głośniki w tylne drzwi, tak samo dziś tam zaglądałem to miejsca jest wręcz nieograniczona ilość. Widziałem też jak ktoś w miejsce eliptycznego głośnika w desce wrzucił dwa małe.
Jedynie co bym chciał zmodzić to dorzucić głośniki w tylne drzwi, tak samo dziś tam zaglądałem to miejsca jest wręcz nieograniczona ilość. Widziałem też jak ktoś w miejsce eliptycznego głośnika w desce wrzucił dwa małe.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Mówimy o czymś takim:
https://www.ebay.pl/itm/Volvo-240-front ... 1438.l2649
Można też szukać oryginalnych obudów, ale 1. nie wiem jak wytrzymują próbę czasu 2. nie wiem ile mogą teraz kosztować zważywszy jak rzadko się trafiają
https://www.ebay.pl/itm/Volvo-240-front ... 1438.l2649
Można też szukać oryginalnych obudów, ale 1. nie wiem jak wytrzymują próbę czasu 2. nie wiem ile mogą teraz kosztować zważywszy jak rzadko się trafiają
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
To już odpadają z powodów estetycznych, myślałem że ktoś wymyślił takie większe
Mam u siebie te adaptery https://www.wagonmeister.com/speaker-co ... -early-240 więc mogę wrzucić każdy jeden głośnik który się zmieści.
Mam u siebie te adaptery https://www.wagonmeister.com/speaker-co ... -early-240 więc mogę wrzucić każdy jeden głośnik który się zmieści.
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Nie wiem już, może ze mną jest coś nie tak, ale te ramki to lipa.dom?n pisze:Mówimy o czymś takim:
https://www.ebay.pl/itm/Volvo-240-front ... 1438.l2649
Można też szukać oryginalnych obudów, ale 1. nie wiem jak wytrzymują próbę czasu 2. nie wiem ile mogą teraz kosztować zważywszy jak rzadko się trafiają
Fakt, dosyć dobrze współpracują z oryginalnymi głośnikami volvo 5,25", ale aftermarket to już trzeba mieć szczęście żeby trafić tak, by pasowało. Problemy są trzy:
- Pierwszy, najprostszy do zaradzenia - inny rozstaw śrub. W większości przypadków tylko dwa na cztery otwory montażowe głośnika pokrywają się z tymi w ramkach
- Dwa - oryginalne głośniki mają wklęsłe zawieszenia. Rzadkość. W moim przypadku w nowych głośnikach pioneer zawieszenie jest uciskane na całym obwodzie przez metalowe siatki maskownic. Ogólnie ciężko jest to zauważyć, i pewnie zależnie od głośnika uciska mniej lub bardziej.
- Trzy - W oryginalnych głośnikach wysokotonowy to taka mała membrana, nie kopułka. Ogólnie cały głośnik jest relatywnie płaski. W moich nowych głośnikach tweeter spotyka się z siatką maskownicy. j/w, pewnie zależy od głośnika.
Poza tym są brzydkie, każdy kto wsiada do samochodu zwraca mi na to uwagę.
Moje oryginalne niedawno temu pociąłem z zamiarem przeróbki - zdystansowania maskownicy od reszty ramki. Plastik akurat jest w nich bardzo ok i nie ma co się bać ich wieku.
Ja bym raczej poszedł w coś takiego: https://www.kaplhenke.com/collections/2 ... -and-grill
Albo poczekałbym aż wreszcie zrobię model 3d ramek pasujących do nowych głośników, i wrzucę to gdzieś na CNC
2 x
240 '93,'85 / 940 '94,'94,'95 / Kia Sorento '04 / Citroën XM '95
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 245 USA 84' D24T+IC+
Wyglądają spoko. Muszę pokminić Chociaż $225 za dwie ramki do głośników to trochę hardkor.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW