Co wy wszyscy z tym pokrętłem?
nie ma regulatora.
,,1. Włączamy wycieraczki na tryb przerywany.
2. W trakcie jak wycieraczki znajdują się jeszcze w ruchu, wyłączamy je.
3. W zależności od potrzeb, włączamy wycieraczki ponownie na tryb przerywany, po czasie jaki nam pasuje, od 0-30 sekund.
Czas miedzy wyłączeniem i ponownym włączeniem "inteligentny" przekaźnik sobie zapamiętał i włącza wycieraczki co xx sekund."
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Kurka, teraz to mnie zaskoczyłeś - sztuczna inteligencja w moim 940?
Przy okazji wymiany pompki spryskiwacza nie omieszkam sprawdzić.
Przy okazji wymiany pompki spryskiwacza nie omieszkam sprawdzić.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
proste i skuteczne rozwiązanie (ja mam tak w transporterze)
leży u mnie taki przerywacz 99 od vw transportera i czeka na adaptację w moim 245 (będzie już ze 2 lata ), ciesze się, że ktoś inny rozgryzł temat, to mnie zmobilizuje do wygrzebania OE przekaźników i sprawdzenie czy da radę -dam znać
pozdrawiam
leży u mnie taki przerywacz 99 od vw transportera i czeka na adaptację w moim 245 (będzie już ze 2 lata ), ciesze się, że ktoś inny rozgryzł temat, to mnie zmobilizuje do wygrzebania OE przekaźników i sprawdzenie czy da radę -dam znać
pozdrawiam
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Póki co nie za bardzo masz co sprawdzać, fabrycznie przerwa jest jedna i nieregulowana. Wątek traktuje o tym jak zrobić, żeby dała się regulowaćfullsize pisze:Kurka, teraz to mnie zaskoczyłeś - sztuczna inteligencja w moim 940?
Przy okazji wymiany pompki spryskiwacza nie omieszkam sprawdzić.
W 245 jest łatwiej niż w 700/900.volvnietybombel pisze:proste i skuteczne rozwiązanie (ja mam tak w transporterze)
leży u mnie taki przerywacz 99 od vw transportera i czeka na adaptację w moim 245 (będzie już ze 2 lata ), ciesze się, że ktoś inny rozgryzł temat, to mnie zmobilizuje do wygrzebania OE przekaźników i sprawdzenie czy da radę -dam znać
pozdrawiam
Kupujesz takie gniazdo przekaźnika
http://allegro.pl/podstawa-gniazdo-prze ... 40285.html
i sześciopinową męską wtyczkę znaną z fiatów 125 i 126
http://allegro.pl/obudowa-6-krotna-e-j- ... 17362.html
Z tego wszystkiego robisz przejściówkę łącząc piny wg rozpiski.
Podstawka do przekaźnika nie jest konieczna, ale w razie czego ułatwia późniejszą pracę.
W dwusecie przerywacz wisi na kablu zakończonym kostką i wystarczy w nią wetknąć wtyczkę naszej przejściówki, natomiast w 700/900 z męskiej fiatowskiej wtyczki trzeba wyrzeźbić taką, która będzie pasowała do gniazda za popielniczką. Chodzi o te wypustki, które uniemożliwiają odwrotne włożenie wtyczki.
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
A powiecie mi Panowie jak wygląda ten przekaźnik/przerywacz w 200. Przypomniało mi się że u mnie czasowe wycieraczki nie działają.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
W roczniku '80 to nie wiem, w nowszych jest taki sam, jak w 700/900 i wisi na kablu pod wykładziną za pedałami gdzieś po lewej.
Tutaj gość wygrzebuje go z czeluści
Tutaj gość wygrzebuje go z czeluści
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
No to też muszę zagłębić się w czeluścia. Dzięki.
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Obecnie walczę akurat ze spryskiwaczami, więc przy okazji sprawdzę i tak, bo ciekawski jestemfonderal pisze:Póki co nie za bardzo masz co sprawdzać, fabrycznie przerwa jest jedna i nieregulowana. Wątek traktuje o tym jak zrobić, żeby dała się regulować
Nie zmienia to faktu, że oczywiście jestem w dalszym ciągu zainteresowany Twoim patentem
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Jest duża szansa, żeby zmieścić się w 30zł. Ale to jeszcze potwierdzę.
0 x
Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900
Piszę się na sztukę.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x