Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Staszku
Posty: 184
Rejestracja: 26 listopada 2014, 23:14
Lokalizacja: Hishult

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Staszku »

Co wy wszyscy z tym pokrętłem? :)

nie ma regulatora.

,,1. Włączamy wycieraczki na tryb przerywany.
2. W trakcie jak wycieraczki znajdują się jeszcze w ruchu, wyłączamy je.
3. W zależności od potrzeb, włączamy wycieraczki ponownie na tryb przerywany, po czasie jaki nam pasuje, od 0-30 sekund.
Czas miedzy wyłączeniem i ponownym włączeniem "inteligentny" przekaźnik sobie zapamiętał i włącza wycieraczki co xx sekund."

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Kurka, teraz to mnie zaskoczyłeś - sztuczna inteligencja w moim 940? ;)
Przy okazji wymiany pompki spryskiwacza nie omieszkam sprawdzić.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

proste i skuteczne rozwiązanie (ja mam tak w transporterze)
leży u mnie taki przerywacz 99 od vw transportera i czeka na adaptację w moim 245 (będzie już ze 2 lata :) ), ciesze się, że ktoś inny rozgryzł temat, to mnie zmobilizuje do wygrzebania OE przekaźników i sprawdzenie czy da radę -dam znać
pozdrawiam
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

fullsize pisze:Kurka, teraz to mnie zaskoczyłeś - sztuczna inteligencja w moim 940? ;)
Przy okazji wymiany pompki spryskiwacza nie omieszkam sprawdzić.
Póki co nie za bardzo masz co sprawdzać, fabrycznie przerwa jest jedna i nieregulowana. Wątek traktuje o tym jak zrobić, żeby dała się regulować :)
volvnietybombel pisze:proste i skuteczne rozwiązanie (ja mam tak w transporterze)
leży u mnie taki przerywacz 99 od vw transportera i czeka na adaptację w moim 245 (będzie już ze 2 lata :) ), ciesze się, że ktoś inny rozgryzł temat, to mnie zmobilizuje do wygrzebania OE przekaźników i sprawdzenie czy da radę -dam znać
pozdrawiam
W 245 jest łatwiej niż w 700/900.
Kupujesz takie gniazdo przekaźnika
http://allegro.pl/podstawa-gniazdo-prze ... 40285.html
i sześciopinową męską wtyczkę znaną z fiatów 125 i 126
http://allegro.pl/obudowa-6-krotna-e-j- ... 17362.html
Z tego wszystkiego robisz przejściówkę łącząc piny wg rozpiski.
Podstawka do przekaźnika nie jest konieczna, ale w razie czego ułatwia późniejszą pracę.

W dwusecie przerywacz wisi na kablu zakończonym kostką i wystarczy w nią wetknąć wtyczkę naszej przejściówki, natomiast w 700/900 z męskiej fiatowskiej wtyczki trzeba wyrzeźbić taką, która będzie pasowała do gniazda za popielniczką. Chodzi o te wypustki, które uniemożliwiają odwrotne włożenie wtyczki.
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

A powiecie mi Panowie jak wygląda ten przekaźnik/przerywacz w 200. Przypomniało mi się że u mnie czasowe wycieraczki nie działają.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

W roczniku '80 to nie wiem, w nowszych jest taki sam, jak w 700/900 i wisi na kablu pod wykładziną za pedałami gdzieś po lewej.
Tutaj gość wygrzebuje go z czeluści
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

No to też muszę zagłębić się w czeluścia. Dzięki.
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

fonderal pisze:Póki co nie za bardzo masz co sprawdzać, fabrycznie przerwa jest jedna i nieregulowana. Wątek traktuje o tym jak zrobić, żeby dała się regulować :)
Obecnie walczę akurat ze spryskiwaczami, więc przy okazji sprawdzę i tak, bo ciekawski jestem ;)
Nie zmienia to faktu, że oczywiście jestem w dalszym ciągu zainteresowany Twoim patentem :)
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

:mrgreen:

Obrazek

Jest duża szansa, żeby zmieścić się w 30zł. Ale to jeszcze potwierdzę.
0 x
Awatar użytkownika
JoeM
Posty: 1839
Rejestracja: 23 listopada 2014, 15:49
Lokalizacja: Poznań / Wiry
Kontakt:

Re: Regulacja przerywacza wycieraczek 200/700/900

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: JoeM »

Piszę się na sztukę.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
0 x
ODPOWIEDZ