Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Co to za stalówki? Jaki rozmiar? Dogdishe pasowały do nich bez kombinowania?
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Stalówki Peugeot 407 17x7 i 17x8,5. Dystans 30mm. Dekle nie pasują. Trzeba przerobić albo felgi albo dekle
0 x
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Po dłuższej przerwie jest update. Volvo przeszło swap na B5254. Silnik przeszedł remont i kilka modyfikacji.
Obecnie setup to:
- B5254 T5 po remoncie z Volvo S70
- Blok po shimming'u
- Miska 960, skrócona
- Kute korbowody + śruby ARP
- Turbosprężarka GT35 z ar .63 + BOV i WG Tial
- Customowy kolektor wydechowy
- Customowy kolektor ssący KL Racing
- Przepustnica na linkę aftermarket - 80mm
- Intercooler KL Racing 60mm grubości rdzenia
- Wtryskiwacze Bosch 550
- Pompa paliwa 040
- Wentylator Volvo 960
- Skrzynia biegów M90H2 z S90
- Jedno-masowe koło zamachowe
- Sprzęgło Sachs Performance z 850R
- Wydech 3 cale, dwa tłumiki przelotowe
- Dodatkowa chłodnica oleju
- Komputer Standalone EMU
Obecnie silnik na dotarciu, moc po pierwszym strojeniu 400+
Obecnie setup to:
- B5254 T5 po remoncie z Volvo S70
- Blok po shimming'u
- Miska 960, skrócona
- Kute korbowody + śruby ARP
- Turbosprężarka GT35 z ar .63 + BOV i WG Tial
- Customowy kolektor wydechowy
- Customowy kolektor ssący KL Racing
- Przepustnica na linkę aftermarket - 80mm
- Intercooler KL Racing 60mm grubości rdzenia
- Wtryskiwacze Bosch 550
- Pompa paliwa 040
- Wentylator Volvo 960
- Skrzynia biegów M90H2 z S90
- Jedno-masowe koło zamachowe
- Sprzęgło Sachs Performance z 850R
- Wydech 3 cale, dwa tłumiki przelotowe
- Dodatkowa chłodnica oleju
- Komputer Standalone EMU
Obecnie silnik na dotarciu, moc po pierwszym strojeniu 400+
7 x
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Profi robota! Klima hula? Straciłem wiarę że na tym forum ktoś dłubie cos w autach poza dokładaniem halogenów i włączników do anten itd...
Sam się miotam z myślą sterowania B254FT.... ale to jeszcze potrwa.
Sam się miotam z myślą sterowania B254FT.... ale to jeszcze potrwa.
1 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Tak, klimatyzacja działa. Było to spore wyzwanie, ale wszystko jest jak potrzeba. Po włączeniu podbija obroty, itd.V945turbo pisze:Profi robota! Klima hula? Straciłem wiarę że na tym forum ktoś dłubie cos w autach poza dokładaniem halogenów i włączników do anten itd...
Sam się miotam z myślą sterowania B254FT.... ale to jeszcze potrwa.
0 x
Re: Volvo 940 D24TiC - Jędrzej
Robi!!
0 x
Opel Manta B GT/E 1977
Opel Senator A2 3.0 24V 1986
Volvo 965 3,0 1991
Opel Senator A2 3.0 24V 1986
Volvo 965 3,0 1991