Strona 9 z 13
Re: modyfikacje hamulców
: 12 września 2015, 18:17
autor: takijedenkuba
Dorobiłem się w końcu adapterów... uuff...
Szybko i tanio nie dało się tego zrobić. Ale jak by ktoś bardzo zapragnął to mam tu zdolnego prawie inż.
Tracze 305mm volvo, zaciski wiadomo brembo od alfy, taki zestaw.
Na razie poskładane wszystko kontrolnie na ladze amortyzatora przeznaczonej do eksperymentów.
Chcę to zmieścić w 16" feldze, może być ciężko. Z felgą jeszcze nie mierzyłem..
Nie mam ostatnio weny. Mam za to taki.. jakiś.. spadek mocy..
kuba
Re: modyfikacje hamulców
: 12 września 2015, 20:39
autor: sambo
z jakiego aluminium ten adapter?
sambo
Re: modyfikacje hamulców
: 12 września 2015, 22:00
autor: takijedenkuba
Stalowy
Re: modyfikacje hamulców
: 12 września 2015, 22:11
autor: Kaban
Kuba, nie wiem czy wyrwales okazyjnie te zaciski ale do tego rozmiaru tarcz to skorka za wyprawke. Do ktorego pojda?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: modyfikacje hamulców
: 14 września 2015, 10:27
autor: potoczasty
zestaw podejdzie pod felgi Volvo 16"- sprawdzałem. Musza mieć ET20 i powinno być wszystko spoko.
Mój zestaw bez problemu się zmieścił, a z tego co wydaje mi się to nawet mam większą tarczę. Robi robotę
Re: modyfikacje hamulców
: 14 września 2015, 11:18
autor: Kaban
Wczoraj troche pohamowalem, no kicha jest. Wlasnie na tarczy 305/28. Trzeba wchodzic od razu z 336. :/
Wysłane z telefonu.
Re: modyfikacje hamulców
: 14 września 2015, 12:44
autor: potoczasty
Kaban pisze:Wczoraj troche pohamowalem, no kicha jest. Wlasnie na tarczy 305/28. Trzeba wchodzic od razu z 336. :/
Wysłane z telefonu.
Dokładnie tak jak mówisz
Re: modyfikacje hamulców
: 16 września 2015, 08:46
autor: takijedenkuba
305/28mm na pewno będzie lepiej hamować niż 263/22mm
I nie chodzi mi tu o blokowanie kół bo zablokować można na seryjnych heblach bez problemu.
bardzie skupiam się na pojemności cieplnej tarczy, ot co.
Z dystansem 30mm mieści się dosłownie na milimetry w 15" feldze BBS schumacher et35
Czy się zmieści czy się nie zmieści, zależy pewnie od budowy felgi, bo są rożne konstrukcje.
Ja raczej pójdę w 16" a ta przymiarka to tak dla sprawdzenia, w ramach eksperymentu.
Tak to wygląda.
Re: modyfikacje hamulców
: 17 września 2015, 02:16
autor: Kaban
Kuba, no jasne, że tak. Zwróciłem tylko uwagę na zaciski, że mogły być nie warte kasy, ale to nie są chyba te rarytasowe w tej chwili z czołowym mocowaniem, więc nie było tematu
Moje się kończą układać, zauważyłem, że te buczenie przy hamowaniu z wyższej prędkosci to nic nadzwyczajnego, hamulec nie traci na skuteczności, jestem mega zadowolony z klocków! Polecam Galfery 1055 FDT !
Re: modyfikacje hamulców
: 19 stycznia 2016, 11:05
autor: nckpol
Mareek pisze:Informację co do tarcz i zacisków już podałem, podobnie jak cenę 300ziko i grosza nie opuszczę.
Marek masz jeszcze te adaptery czy już popłynęły w świat ?
Ja zwichrowałem już 2 komplet nowych 287 na przodzie i mam dosyć.
Dumam nad kolejnym stage więc albo 302 na zaciskach od 855/v70 - tylko nie wiem czy to jest zupełne P&P (nikt nie potwierdza, tylko tyle że w Paździochu coś takiego siedzi ale na tarczy 280). Na TB jest opis swapa 302 i zacisków od v70 ale część fot się posypało. Generalnie jest to niby P&P ale trzeba by mieć odpowiednie jarzma bo były dwa typy. 302 i 26 mm powinno mi już starczyć uwzględniając fakt że obecnie mam 287 ale 22mm...
Druga opcja jest już grubsza czyli jakieś 4tłoki, adaptery itd, ale szukanie 2 kmpl 17 (podczas gdy jednego sensownego znaleźć nie mogę) mnie przeraża