B204FT w 240

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 839
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B204FT w 240

Postautor: wujek » 23 stycznia 2017, 08:42

Więc jak już robić to nie daj się utopić w jakimś łajnie typu redblock 8v :D
1 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

konradko
Posty: 737
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 23 stycznia 2017, 09:36

kivi pisze:Nie ma takiego pojęcia jak budżetowy swap. To zawsze milion dolarów.


Budżetowy czyli cena gratów x2. Drogi to 2. potęga wartości gratów ;)
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2017, 12:27 przez konradko, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x

kivi
Posty: 71
Rejestracja: 04 stycznia 2016, 21:14

Re: B204FT w 240

Postautor: kivi » 23 stycznia 2017, 11:49

Optymista:)
1 x

konradko
Posty: 737
Rejestracja: 24 listopada 2016, 15:00

Re: B204FT w 240

Postautor: konradko » 11 kwietnia 2018, 15:40

kivi pisze:Optymista:)


A jak tam twój swap T5? Minął już rok, można zobaczyć jak to jeździ?
0 x

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 843
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: B204FT w 240

Postautor: sambo » 25 czerwca 2018, 09:50

Ktoś kiedyś widział/słyszał o B204FT z AW71L ?
Fabrycznie to takiego setup'u nie było, prawda?
0 x
Obrazek

Awatar użytkownika
wujek
Posty: 839
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: B204FT w 240

Postautor: wujek » 25 czerwca 2018, 09:52

Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar

Awatar użytkownika
sambo
Posty: 843
Rejestracja: 06 października 2014, 10:49

Re: B204FT w 240

Postautor: sambo » 25 czerwca 2018, 10:33

wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.


tez mi się marzy Mr Big Block .....

Obrazek
V8 7.4

ale pomysł z B204FT jest do 945 pełniącej obowiązki dupo-wozu.
No i najważniejsze, żeby niemiecki TüV się nie zorientował :roll:
0 x
Obrazek

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1189
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: B204FT w 240

Postautor: Sinuspi » 26 czerwca 2018, 15:19

sambo pisze:
wujek pisze:Z perspektywy poświęconego czasu, gotówki włożonej w swoje auto a także patrząc na Twój wkład w Twoje auto i poświęconego czasu - weź pogadaj z mądrymi ludźmi, kup sobie w USA LSa załaduj to do swojej laleczki i bądź szczęśliwym człowiekiem.


tez mi się marzy Mr Big Block .....

Obrazek
V8 7.4

ale pomysł z B204FT jest do 945 pełniącej obowiązki dupo-wozu.
No i najważniejsze, żeby niemiecki TüV się nie zorientował :roll:


Ale bym się do takiego widlaka przytulaaał !
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.

Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 1189
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18
Lokalizacja: Radom

Re: B204FT w 240

Postautor: Sinuspi » 26 czerwca 2018, 15:25

sambo pisze:Ktoś kiedyś widział/słyszał o B204FT z AW71L ?
Fabrycznie to takiego setup'u nie było, prawda?


Nie widział, książki opiusują taki mariaż z 71 (93 i 94 r) ale podają też ze były 30-40, 30-43.
0 x
Czy "+" czy "-" zawsze jest sinus.


Wróć do „Modyfikacje osiągów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości