Źle szukasz.
http://matthewsvolvosite.com/forums/dow ... &mode=view
Przekaźnik "E".
[B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
- grzesiek-s
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
- Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
- Kontakt:
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Aaa, no to faktycznie. Nie wiem skąd oni se wzięli to miejsce, jak to wszystko przecież siedzi za popielniczką...
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Wcale źle nie szuka.. Przekaźnik z zimnymi lutami w desce o którym piszesz, to jedno, zaś drugie, czego szuka fullsize, to ten przekaźnik, przytroczony do zbiornika wyrównawczego:grzesiek-s pisze:Źle szukasz.
http://matthewsvolvosite.com/forums/dow ... &mode=view
Przekaźnik "E".
http://saabauto.pl/Galerie/kosmetyka744 ... F6142.html
on czasami potrafi bruździć.
0 x
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
U mnie to wygląda nieco inaczej i nie widzę przy zbiorniku wyrównawczym nic takiego.
- Załączniki
-
- IMG_3824_F.jpg (204.57 KiB) Przejrzano 5914 razy
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz? Ale to raczej nie on bruździ, choc może? Te wozy potrafią zaskakiwać...fullsize pisze:U mnie to wygląda nieco inaczej i nie widzę przy zbiorniku wyrównawczym nic takiego.
0 x
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Nic takiego nie znalazłem.saabauto pisze:... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz?
Zdjąłem natomiast wtyczkę z czujnika temperatury, oczyściłem styki szuwaksem do połączeń elektrycznych - oczywiście na tyle na ile się dało, bo dostęp tam jest dramatyczny. Potem przejechałem się kawałek i po ok. półgodzinnym postoju odpaliłem - może to placebo, ale mam wrażenie, że było minimalnie lepiej, tj. auto przygasło, ale obroty wróciły do nominalnych bez dotykania pedału gazu. Chyba spróbuję sam wymienić ten czujnik...
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Czujnik halla jest bardzo podejrzany .... a za nim potencjometr przepustnicy.
Choc słyszałam na ciepłym motor jak pracuje to zawory można sprawdzić.
A tego czarnego przekaźnika u Ciebie w aucie nie ma i nie było...
Jak się nudzisz przesiuwaksuj masy do silnika.
A tak z ciekawości, jaki kolor wtyczki tego czujnika masz
Choc słyszałam na ciepłym motor jak pracuje to zawory można sprawdzić.
A tego czarnego przekaźnika u Ciebie w aucie nie ma i nie było...
Jak się nudzisz przesiuwaksuj masy do silnika.
A tak z ciekawości, jaki kolor wtyczki tego czujnika masz
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Dostęp do czujnika temperatury jest rewelacyjny, tylko trzeba odkręcić przepustnicę - jedynie 3 śrubkifullsize pisze:Nic takiego nie znalazłem. 20161231_114357.jpgsaabauto pisze:... a na wysokosci zbiorniczka wyrównawczego od płynu do wspomagania, na lewym błotniku od wewnątrz?
Zdjąłem natomiast wtyczkę z czujnika temperatury, oczyściłem styki szuwaksem do połączeń elektrycznych - oczywiście na tyle na ile się dało, bo dostęp tam jest dramatyczny. Potem przejechałem się kawałek i po ok. półgodzinnym postoju odpaliłem - może to placebo, ale mam wrażenie, że było minimalnie lepiej, tj. auto przygasło, ale obroty wróciły do nominalnych bez dotykania pedału gazu. Chyba spróbuję sam wymienić ten czujnik...
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
Gdzie Ty w tym wozie masz potencjometr przepustnicy???? TPS - throttle position SWITCH, czyli włącznik, mikroswitch, nie potencjometr, Sławek, wstydź się.Sinuspi pisze:Czujnik halla jest bardzo podejrzany .... a za nim potencjometr przepustnicy.
Co do przekaźnika - aż mi się wierzyć nie chce, ale poczekam 2 dni, jak przyjedzie, zajrze pod maskę, poszukam dziada.
0 x
Re: [B200F] Problem z odpalaniem na ciepło
No tak.
Tam nie ma co mierzyć oporności ino wł/wył tam idzie przecież linka
Ja przekaźnika nie widzę
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/9 ... 940-93.htm.
Tam nie ma co mierzyć oporności ino wł/wył tam idzie przecież linka
Ja przekaźnika nie widzę
http://www.autoelectric.ru/auto/volvo/9 ... 940-93.htm.
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
K-Jetronic to mój konik tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego