ok jak masz Szweda w Polsce i cena jest przyzwoita to się można bawić
i jak zapytał Grzesiek -ile ?
PS miałem różne programy i mam możliwość ich porównania na programatorze -różnie to bywało z tymi pisanymi pod konkretne ustawienia (czasami były niesamowicie podobne do tych sprzedawanych na znanych aukcjach ) -tak to jest z ludźmi, więc jak masz kogoś zaufanego i znającego się na tym co robi to git, testuj i jak wszystko będzie ok do podaj namiar czy jak
dla mnie osobiście ważny jest wykres z hamowni i odczyt AFR
w swoim turbo codziennego użytku jak na razie nie mam zamiaru kombinować z instalacją tyko zmeniam kości -jak jest możliwość porównania czegoś nowego to jestem zaineresowany, o ile cena nie zwala z nóg
pozdrawiam
Wtryski do redblocka turbo.
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Wtryski do redblocka turbo.
chyba pisaliśmy jednocześnie -część nieaktualna , cena przyzwoita
0 x
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Michał
w sumie można by się w końcu skrzyknąć i porównać na hamowni te wszystkie kości ( to samo auto, różne kompy) - twój pomysł-pomiar zbiorowy
w sumie można by się w końcu skrzyknąć i porównać na hamowni te wszystkie kości ( to samo auto, różne kompy) - twój pomysł-pomiar zbiorowy
0 x
- grzesiek-s
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
- Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
- Kontakt:
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Jeżeli rzeczywiście jest to takie dobre i kosztuje 400zł to warto.
Pytanie czy programowany jest istniejący procek czy musi być wylutowany z płyty głównej (jak?) czy też procek ma być na podstawce i jest podmieniany na inny?
Pytanie czy programowany jest istniejący procek czy musi być wylutowany z płyty głównej (jak?) czy też procek ma być na podstawce i jest podmieniany na inny?
0 x
www.facebook.com/gsauto <--- co nowego na warsztacie
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
- Lokalizacja: Lublin
Re: Wtryski do redblocka turbo.
programuje się pamięć, procek zostaje
pamięć w ECU jest wymienna, pamięć w EZK jest wymienna w "złotych komputerach", w innych jest to trochę problematyczne
program lepiej wczytać do nowej pamięci (koszt ok 15zł/szt) i jakby co można zawsze wrócić do OE
pamięć w ECU jest wymienna, pamięć w EZK jest wymienna w "złotych komputerach", w innych jest to trochę problematyczne
program lepiej wczytać do nowej pamięci (koszt ok 15zł/szt) i jakby co można zawsze wrócić do OE
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Mam Polaka w Polsce, w Warszawie cenę podałem, namiaru nie podam, no co Tyvolvnietybombel pisze:ok jak masz Szweda w Polsce i cena jest przyzwoita to się można bawić
i jak zapytał Grzesiek -ile ?
jak wszystko będzie ok do podaj namiar czy jak
Programowane są nowe kości, byłoby dziadostwem zagrywać stare elementy.
Ale do zrobienia poziomów/stage/leveli czy jak nazwać kolejne stopnie modyfikacji, konieczne są konkretne dane, na razie skupię się na 3 poziomach. Pierwszy - poprawienie fabryki na pełnej serii, drugi, tak na doładowaniu około 0,7Bar, jak się sprawdzą tak, jak obecne, będę działał dalej do 1 Bara póki co wiem, że z kostkami na w pełni seryjnych gratach, po modyfikacji można bezpiecznie dokręcić do 0,9Bar i nie ma ubogo, mój czarny śmigał (w pełnej serii dolot/wydech) przez chwilę na testowych kostkach 1,1Bar ale szkoda mi skrzyni, choć wóz wspaniale uciekał spod tyłka a AFR i dawki paliwa wskazywały, że mógłby jeszcze
Będę miał pewne, sprawdzone kości, to będę się chwalił, zhamować w Wawie można w kilku miejscach wóz.
Póki co były testowe i wypadło obiecująco.
0 x
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Grzesiu. Ciebie bym o takie pytanie nie posądził starego tjunera...grzesiek-s pisze:Jeżeli rzeczywiście jest to takie dobre i kosztuje 400zł to warto.
Pytanie czy programowany jest istniejący procek czy musi być wylutowany z płyty głównej (jak?) czy też procek ma być na podstawce i jest podmieniany na inny?
Wyjmujesz puszkę ECU, zdejmujesz zaślepkę plastikową, wyjmujesz z podstawki mikroprocesor, wkładasz drugi.
Jeśli puszkę EZK masz plastikową to d... ale jeśli srebrną/złotą, to analogiczna sytuacja - wyjmujesz starą, wkładasz nową.
0 x
- grzesiek-s
- Posty: 118
- Rejestracja: 31 maja 2015, 01:43
- Lokalizacja: Warszawa GS-AUTO
- Kontakt:
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Czyli klasycznie, o to mi chodziło.
Byłem ciekawy czy przez te ostatnie 8 lat świat wymyślił coś nowego ale widzę, że tu po staremu.
Byłem ciekawy czy przez te ostatnie 8 lat świat wymyślił coś nowego ale widzę, że tu po staremu.
0 x
www.facebook.com/gsauto <--- co nowego na warsztacie
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wtryski do redblocka turbo.
Skoro temat ożył to powiem conieco o problemie z pierwszego posta
Po zmianie wtrysków z SAAB'a na "orange tops" moc wzrosła o jakieś 30%. Czyli źródło głównego problemu zostało znalezione.
Kupiłem też białe wtryski (..766) i założę je do 760, a pomarańczowe (...785) powędrują do 740 ze względu na lepszą "mgiełkę".
Po zmianie wtrysków z SAAB'a na "orange tops" moc wzrosła o jakieś 30%. Czyli źródło głównego problemu zostało znalezione.
Kupiłem też białe wtryski (..766) i założę je do 760, a pomarańczowe (...785) powędrują do 740 ze względu na lepszą "mgiełkę".
0 x