[B200F] Regulator ciśnienia paliwa

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

[B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Tak se pomyślałem, że rozwinę tutaj wątek przedmiotowego ustrojstwa. Sytuacja jest taka, że wolne obroty są na poziomie 1000 rpm, czasami się wahnie w dół, do nominalnych. na wyjściu z regulatora mokro i śmierdzi benzyną z, za przeproszeniem, rurki.
Pytanie brzmi, czy nieszczelny regulator może być przyczyną zbyt wysokich obrotów?
No i druga sprawa: jak nikt nie będzie miał używki, to na Drakenie jest takie cuś:
http://www.draken.com.pl/volvo/uklad-pa ... 0-900.html
Jak myślicie, warte to coś?
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

Osobiście sprofanowałem Taczkę Pierburgiem regulatorem z E32 z bocznym króćcem za 25 zł....
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

Zadzwonię do Ciebie jutro :mrgreen:
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

:mrgreen: ;)
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Mataj
Posty: 180
Rejestracja: 30 lipca 2015, 22:07

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mataj »

A spróbuj go dłużej potrzymać bez rurki. Z regulatora czasem ciec zaczyna po nawet kilku minutach.

Starannie wydziergane na Tapatalku.
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

No właśnie z niego cieknie. w sensie jak zdjąłem rurkę, to na wyjściu z regulatora było mokro.
Pytanie, czy przejmować się tym na tyle, że już wymieniać, czy mogę sobie tą wymianę odłożyć na za miesiąc, a wcześniej zrobić ważniejsze rzeczy, jak np rozrząd, czy zamek schowka ;)
No chyba, że Sławek sprzeda mi dziś jakiś cudowny patent ;)
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

fullsize pisze:No chyba, że Sławek sprzeda mi dziś jakiś cudowny patent ;)
benzyna w dolocie hmmm :roll: :? to tylko gaśnice 2 x 2kg :lol:
Moje szklane kule są na korepetycjach u Saabauto 8-)
Zadzwonisz to sie podohtoryzujemy nad regulatorem ;)
0 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Za wysokie wolne to mz. 9 na 10 nieszczelny dolot, a czy nieszczelność ma jakiś związek z regulatorem, to się okaże po wymianie. Bo tak czy siak Cię ta czynność nie ominie. Podobnie, jak wymiana wężyków podciśnień...
Ja bym jednak poczekał z zamkiem schowka :)
0 x
Awatar użytkownika
fullsize
Posty: 564
Rejestracja: 08 października 2014, 20:21
Lokalizacja: Warszawa (WK)

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fullsize »

OK, to w takim razie pozostaje pytanie, czy brać ten z Drakena za dwie stówy?
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Awatar użytkownika
fonderal
Posty: 1280
Rejestracja: 09 października 2014, 10:10
Lokalizacja: WK i WL

Re: [B200F] Regulator ciśnienia paliwa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: fonderal »

Zaczekaj, Sinus w wątku obok coś tam kombinuje :)
0 x
ODPOWIEDZ