Witam,
Nazywam sie Artur i chcialbym wam zaprezentowac moje "cacko"
1984 Volvo 242DL, przebieg okolo 204000 mil,
Samochod zostal zakupiony w 2014 od innego forumowicza (turbobricks),
Jest to sztuka z Arizony, wiec rdzy na nim prawie nie uswiadczy, w dwoch miejscach sa male niedoskonalosci, ale wszystko zostanie naprawione przez zime.
W 2015 samochod zgasl mi na skrzyzowaniu i juz nie chcial odpalic po mimo macania, dotykania, klepania itd. wiec postanowilem ze bedzie to dobry czas na "male" modyfikacje i zaturbienie gadziny.
Owe modyfikacje to:
Silnik:
Fabryczne B23F z walkiem RSI Stage 2 Turbo,
Zielone wtryski z S60R,
K24 Turbo z S60R,
Intercooler 3" z 2.5" dolotami,
Komputer zaplonu i paliwa z chipami TLAO,
Zawieszenie:
Sprezyny 336 funtow z przodu z amortyzatorami Koni Race 8610-1437
Sprezyny 225 funtow z tylu z amortyzatorami Koni Race 30-5436
Pozostale:
Dyferencjal TrueTrac Eaton,
4 tloczkowe hamulce od Cadillaca,
Felgi od BMW E36 M3 "Contour"
Fotele kubelkowe Corbeau,
Napewno cos pominalem, ale ze zdjec napewno da sie wiekszosc wywnioskowac.
Zaraz po kupnie wygladal tak:
A teraz wyglada mniej wiecej tak z drobnymi zmianami:
I wydruk z hamowni na poczatek:
A teraz pora na zdjecia:
Initially I wanted to do a 5 cylinder swap, but convinced by some local members I decided to +T the good ol' B23F.
242DL z Chicago
242DL z Chicago
1 x
2004 Volvo S60R - Sprzedane
2011 Subaru WRX STI - Sprzedane
1984 Volvo 242DL
2005 Volvo S60R
2011 Subaru WRX STI - Sprzedane
1984 Volvo 242DL
2005 Volvo S60R
Re: 242DL z Chicago
super kant! jakie masz przelozenie mostu?
A co do felg to Hydry lepiej pasowaly.
pozdrowienia
sambo
A co do felg to Hydry lepiej pasowaly.
pozdrowienia
sambo
0 x
Re: 242DL z Chicago
Pięknie się patrzy na temat jak nie ma pitolenia a widać robotę. Pochwalam! Wspaniała sztuczka i na pewno coś tam sobie jedzie
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: 242DL z Chicago
A mi te felgi pasują, mają całkiem ciekawe ostre krawędzie. Generalnie nie lubię modyfikacji ale w tak dużym zakresie mi imponują.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: 242DL z Chicago
Bardzo mi się podoba na tych kółkach. Ogólnie fajny wóz
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: 242DL z Chicago
a mnie ciekawi jak tam wpasowałeś te felgi z BMW? rzeźba w piaście? raczej z dystansem z zmiennym rozstawem by się te koło nie schowało w nadkole... no chyba że seria 200 ma aż tak mocno schowane koła w fabrycznej konfiguracji
0 x
Re: 242DL z Chicago
Tak seria 200 ma fabrycznie mocno schowane koła a felgi bmw mają spore et więc dystans jak widać na zdjęciach się zmieścił
0 x
Re: 242DL z Chicago
3.31:1sambo pisze:super kant! jakie masz przelozenie mostu?
A co do felg to Hydry lepiej pasowaly.
pozdrowienia
sambo
Problem w tym ze Hydry nie mieszcza sie z tym hamulcem. A felgi BMW byly tania alternatywa w 17"
0 x
2004 Volvo S60R - Sprzedane
2011 Subaru WRX STI - Sprzedane
1984 Volvo 242DL
2005 Volvo S60R
2011 Subaru WRX STI - Sprzedane
1984 Volvo 242DL
2005 Volvo S60R