Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
Volvo 960 2.0 16v turbo
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Ok, już je namierzyłem. Widziałem kiedyś na innym forum w zdjęciach poprzedniego właściciela, ale dopiero teraz sobie przypomniałem gdzie to było. No spoko radyjko...było..Milco pisze:Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Milco pisze:Ok, już je namierzyłem. Widziałem kiedyś na innym forum w zdjęciach poprzedniego właściciela, ale dopiero teraz sobie przypomniałem gdzie to było. No spoko radyjko...było..Milco pisze:Dałbyś radę podać mi jaki to był model? Może być jakiś link też. Będę wdzięczny.nckpol pisze:mam nawet radio z tego auta - jeszcze sam je swego czasu wyciągałem w Warszawie z auta pod blokiem - oczywiście za wiedzą ówczesnego właściciela
możemy pomyśleć nad nim jak jesteś zainteresowany - ja i tak nie mam z niego pożytku
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Muszę się zastanowić, bo z jednej strony fajnie bo w oryginale (jak chciałem), a z drugiej zastanawiam się nad ori CD ale z nowszego modelu, bo praktyczniejsze. Napiszesz mi na priv szczegóły?
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Ładne wnętrze. Myślałem, że ten typ kanapy zaczęto montować od 93 r.
0 x
Tel. 509 186 929
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
960 sedan 94r.
960 kombi 90r.
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
No pochłonie... 16V przez swoją prostotę i dostępność gratów, spędzają sen z powiek. Wóz prawie półtora tygodnia czekał na graty, a i tak dopiero po dużej prośbie do Drakena, dojechała roleczka zębata małego paska. Ale akurat poza tą jedną, rolki, które miał wyszumiane, miałem na półce , dziś będę składał nierząd, małą (i już nie krzywą) głowicę, uszczelniacze, a potem zabawa chociażby z wymianą DV, do którego podejście w tym wozie jest, khm, dyskusyjne. A ciekła ta bida z każdego możliwego uszczelniacza, na warsztatowym fb są fotki, można popaczeć. Ale powoli i do przodu posuwają się prace, przy okazji - próba uszczelnienia małej głowicy krzywej o 0,33mm nic nie da, żadna uszczelka chemiczna nie skompensuje takiej nierówności, a taką krzywiznę miała mała głowica.Milco pisze:Na pewno jeszcze trochę funduszy pochłonie
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
...i właśnie dlatego odpuściłem sobie 745 GLT, jak było do kupienia - mimo ładnego stanu i dobrych pieniędzysaabauto pisze:No pochłonie... 16V przez swoją prostotę i dostępność gratów, spędzają sen z powiek. Wóz prawie półtora tygodnia czekał na graty, a i tak dopiero po dużej prośbie do Drakena, dojechała roleczka zębata małego paska. Ale akurat poza tą jedną, rolki, które miał wyszumiane, miałem na półce , dziś będę składał nierząd, małą (i już nie krzywą) głowicę, uszczelniacze, a potem zabawa chociażby z wymianą DV, do którego podejście w tym wozie jest, khm, dyskusyjne. A ciekła ta bida z każdego możliwego uszczelniacza, na warsztatowym fb są fotki, można popaczeć. Ale powoli i do przodu posuwają się prace, przy okazji - próba uszczelnienia małej głowicy krzywej o 0,33mm nic nie da, żadna uszczelka chemiczna nie skompensuje takiej nierówności, a taką krzywiznę miała mała głowica.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
mógłbyś rozjaśnić temat bardziej ? zabijasz mój zapał do swapa b234 a juz kupe gratów naskładałem
0 x
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Nie chcę tu za bardzo robić OT, ale generalnie jest tak, że póki wszystko jest ok., to to jest bardzo fajny silnik: ładnie pracuje, wchodzi na obroty, rozwija moc i - jak wieść gminna niesie - w takich samych warunkach pracy pali mniej niż 8V. Problem się zaczyna, jak coś zaczyna niedomagać: wtedy patrz post saabauto
Generalnie coś za coś.
Generalnie coś za coś.
0 x
Chevy Caprice Wagon '88
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
_______________________
Ex: Volvo 945 B230FK '98
Ex: Volvo 945 B200F '94
Ex: Volvo 945 B230FK '97
Ex: Volvo 945 B200F '93
Ex: MB W123 240D '78
Ex: Oldsmobile Delta 88 Royale '84
Ex: MB W123 240D '84
Ex: Chevy Caprice Wagon '86
- saabauto
- Posty: 655
- Rejestracja: 02 listopada 2014, 12:16
- Lokalizacja: www.naprawavolvo.pl
- Kontakt:
Re: Volvo 960 2.0 16v turbo
Popatrzcie, oceńcie, jak ktos robi sam dla siebie - spoko, fajny silnik, fajna kultura pracy, ale jak robic silnik w warsztacie, jakimkolwiek, to przesrane, bo problem z częściami do 16-tek zaczyna być odczuwalny, nietypowe uszczelnienia, wycieki inp. mały, gówniany pasek balansów kosztujący 180 euro... a krucho z nim w hurtowniach.knefel pisze:mógłbyś rozjaśnić temat bardziej ? zabijasz mój zapał do swapa b234 a juz kupe gratów naskładałem
0 x