Volvo 740 Turbo Stal
Re: Volvo 740 Turbo Stal
O to będzie cena lepsza jak auto unieruchomione
0 x
89' 744 B230FT+
89' 744 B234F
89' 744 B234F
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Nie będzie lepszej ceny, auto już jeździV945turbo pisze:O to będzie cena lepsza jak auto unieruchomione
No i koniec z pierdzeniem. Teraz przyjemnie cicho. Kolektor splanowany i pospawany. Mechanik znalazł mikropęknięcie i kazał to zaspawać. Szpilki w głowicy uchowały się. Ukręciła się tylko jedna przy turbo.
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
i tak sie rozejdzie....
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 740 Turbo Stal
a jak inaczej to załatwić poza oczywistym czyli wymiana na inny bez pęknięcia?
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Te kolektory tak mają.
Kolektory starego typu, ja mówię na nie "kwadratowe",są bardziej odporne mechanicznie, wręcz pancerne.
Ale nie chcę krakać, oby ten zabieg wystarczył na lata.
Pozdro z błotnistej wiochy pod Warszawą
Kolektory starego typu, ja mówię na nie "kwadratowe",są bardziej odporne mechanicznie, wręcz pancerne.
Ale nie chcę krakać, oby ten zabieg wystarczył na lata.
Pozdro z błotnistej wiochy pod Warszawą
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Tak też słyszałem że pękają. Wyszedłem z założenia że jeszcze trochę potrzyma tym bardziej że pękniecie było minimalne i tamtędy nawet spaliny nie wychodziły. Żal było go jeszcze wyrzucać, a ryzyko takie samo co z zakupem używanego.takijedenkuba pisze:Te kolektory tak mają.
Kolektory starego typu, ja mówię na nie "kwadratowe",są bardziej odporne mechanicznie, wręcz pancerne.
Ale nie chcę krakać, oby ten zabieg wystarczył na lata.
Pozdro z błotnistej wiochy pod Warszawą
Pozdro z równie błotnistej wioch pod Poznaniem
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Gdzieś mi się obiło o uszy, że na pękanie pomaga wycięcie tych żeber pomiędzy rurami od strony głowicy. Trochę to głupie jak się zastanowić, ale może
0 x
2x 480,744 USA Turbo,744 USA,850 T-5R,245 USA D24T+IC+, 945, 2x 440, 855 eR, V70 heico
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Starsze "kwardatowe" kolektory nie mają tych łączników.swital pisze:Gdzieś mi się obiło o uszy, że na pękanie pomaga wycięcie tych żeber pomiędzy rurami od strony głowicy. Trochę to głupie jak się zastanowić, ale może
Może to być dobry trop.
0 x
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Tak, ale starsze bez łączników to tylko Garrett, a te nowsze Mitsu.
Joem, wymieniać, ten typ tak ma...
Pozdro z Koziego Grodu !
Joem, wymieniać, ten typ tak ma...
Pozdro z Koziego Grodu !
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
Re: Volvo 740 Turbo Stal
Przegląd zaliczony. Badania okresowe łosiu przeszedł bez problemu. Poniżej pomiary zawieszenia. Nic wielkiego ale te amortyzatory mają ok 10 lat. Fakt, że dopiero rok w Polszy ale dają rade. Gość ze stacji powiedział że niektóre nowe gorzej wypadają. Zobaczmy jaka różnica będzie za rok.
0 x