740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
A masz bezterminowo badanie techniczne i brak obowiazku ciągłości ubezpieczenia OC?
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Z tą białą kartą jest opcja przemyślana, ba, nawet tak mi doradzili w ubezpieczalni po znajomości, rzeczoznawca powiedział to samo. I chce mieć wpis, że auto jest kolekcjonerskie
0 x
740 Turbo B200ET
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Rozumiem, że likwidowałeś szkodę i to "płacenie jak za zboże" opierasz na własnych doświadczeniach?wujek pisze:OC ze zniżką z PZM wychodzi taniutko a w razie dzwona z racji opinii, wypłacają jak za zboże. Nie wiem po co tyle zachodu z żółtymi blachami.
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Mógłbym prosić o napisanie tych uwag na maila, chciałbym wiedzieć co nie tak napisałem w tej karcie, a robią ją pierwszy razMiś pisze:
Jeżeli chodzi o Twoja kartę to z grubsza wydaje się ok ale mam kilka uwag do niej.
Ponieważ wstaje jutro o 4 rano do pracy to pogadamy o tym jutro
0 x
740 Turbo B200ET
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Spoko. Będę miał chwilkę to napiszę. Może jeszcze dziś wieczorkiem dostaniesz maila.
Pzdr.
Pzdr.
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
W moim przypadku bardzo chciałem zarejestrować cegłę na żółte blachy i byłem już na to zdecydowany aż nie pojechałem do Zbigniewa Koprasa dopytać o szczegóły. Rozmowa skutecznie wybiła mi to z głowy. Pomysł zrobienia wyceny rzeczoznawcy i założenie białej karty wydaje się rozsądnym kompromisem. Dowiedziałem się w kuluarach że wzorem przepisów niektórych państw przepisy mają się zaostrzyć i pojazdem zabytkowym będzie można poruszać się tylko na zloty i pokazy a będzie to nadzorował dziennik pojazdu zgodny ze wskazaniami licznika. Temat jest szeroki i mroczny. Ja się w każdym razie wyleczyłem z żółtych blach...
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
endriugto pisze:W moim przypadku bardzo chciałem zarejestrować cegłę na żółte blachy i byłem już na to zdecydowany aż nie pojechałem do Zbigniewa Koprasa dopytać o szczegóły. Rozmowa skutecznie wybiła mi to z głowy. Pomysł zrobienia wyceny rzeczoznawcy i założenie białej karty wydaje się rozsądnym kompromisem. Dowiedziałem się w kuluarach że wzorem przepisów niektórych państw przepisy mają się zaostrzyć i pojazdem zabytkowym będzie można poruszać się tylko na zloty i pokazy a będzie to nadzorował dziennik pojazdu zgodny ze wskazaniami licznika. Temat jest szeroki i mroczny. Ja się w każdym razie wyleczyłem z żółtych blach...
Sporo w tym racji... ale wszystko zależy od tego do czego auto będzie używane. Jeżeli do użytku codziennego to akurat racja, nie warto. Jeżeli tak jak moje... zloty, rajdy i od czasu do czasu na jakieś wesele czy dożynki w Chlewie to mi to nie przeszkadza! Wręcz uważam to za zaletę.
Sprawdź mailaDudes pisze:Mógłbym prosić o napisanie tych uwag na maila, chciałbym wiedzieć co nie tak napisałem w tej karcie, a robią ją pierwszy razMiś pisze:
Jeżeli chodzi o Twoja kartę to z grubsza wydaje się ok ale mam kilka uwag do niej.
Ponieważ wstaje jutro o 4 rano do pracy to pogadamy o tym jutro
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Jeżeli auto ma u Ciebie dożywocie to spoko żółte blachy to jest prestiż ale jak chcesz kiedyś wyjeżdżać za granicę czy auto sprzedać to są problemy. Pan Kopras pomaga w tym momencie koledze załatwić formalności przy sprzedaży jego mg do Wielkiej Brytanii i mimo jego wiedzy i układów trwa to już 6 miesięcy...
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Ze sprzedażą za granicę może faktycznie być problem... ale nie zmienia tego sam fakt rejestracji. Problem pojawia się w momencie zgłoszenia auta jako wartość historyczną. Taką sprzedaz trzeba formalnie załatwić przez Konserwatora Zabytkow. Nie jest to łatwe ale da się.
Wyjazd za granicę to nie probkem. Rozmawiałem z miłym panem u Konserwatora Zabytków i zasugerował mi, że należy w "białej karcie" wpisać w miejscu przeznaczenie auta: udział w zlotach i pokazach samochodów zabytkowych w kraju i za granicą.
I mogę sobie na legalu jeździć gdzie chce. Oczywiście musze mieć zielona kartę.
A Gutek ma u mnie jak najbardziej dożywocie
Wyjazd za granicę to nie probkem. Rozmawiałem z miłym panem u Konserwatora Zabytków i zasugerował mi, że należy w "białej karcie" wpisać w miejscu przeznaczenie auta: udział w zlotach i pokazach samochodów zabytkowych w kraju i za granicą.
I mogę sobie na legalu jeździć gdzie chce. Oczywiście musze mieć zielona kartę.
A Gutek ma u mnie jak najbardziej dożywocie
0 x
Re: 740 Turbo - Biała karta, kilka pytań.
Można prosić o jakieś namiary do tego Pana? W sumie to spytałbym się co sądzi o tej mojej opcji z kartą itp.. Może on jakoś rozjaśni sytuację.endriugto pisze:W moim przypadku bardzo chciałem zarejestrować cegłę na żółte blachy i byłem już na to zdecydowany aż nie pojechałem do Zbigniewa Koprasa dopytać o szczegóły. Rozmowa skutecznie wybiła mi to z głowy. Pomysł zrobienia wyceny rzeczoznawcy i założenie białej karty wydaje się rozsądnym kompromisem. Dowiedziałem się w kuluarach że wzorem przepisów niektórych państw przepisy mają się zaostrzyć i pojazdem zabytkowym będzie można poruszać się tylko na zloty i pokazy a będzie to nadzorował dziennik pojazdu zgodny ze wskazaniami licznika. Temat jest szeroki i mroczny. Ja się w każdym razie wyleczyłem z żółtych blach...
0 x
740 Turbo B200ET