Volvo 240 Turbo Evolution
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
Tak żeśmy z Grześkiem niedawno myśleli że Tethysy fajne, tylko żeby były o rozmiar większe, szersze i miały rant i te beemwowe są chyba najbliższe temu pomysłowi. A dokładkę muszę pomalować, założyć i wtedy podejmę decyzję bo z cudzych zdjęć raz mi się podoba a raz nie.
2 x
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
Jak dla mnie super koło ten styling 32, w BMW tez jedno z moich ulubionych i sam mam komplecik do rajdówki.
Bardzo jestem ciekawy efektu na Volvo. Jaki koszt dystansów i kto ci robi? Bo ja robiłem dwa razy i powiem szczerze nie bardzo jestem zadowolony - troche biją.
Bardzo jestem ciekawy efektu na Volvo. Jaki koszt dystansów i kto ci robi? Bo ja robiłem dwa razy i powiem szczerze nie bardzo jestem zadowolony - troche biją.
0 x
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
potoczasty pw
Dwuseta dostała brata rówieśnika, też d24 91' ale chyba go nie chcemy. Nie przygarnie go ktoś? poniżej 2k zł,dziurawy, w miarę kompletny i jeżdżący. Trzeba by mu tylko sprzęgło przejrzeć bo przy wymianie coś poprzedni właściciel źle poskładał i trzeba biegi gwałtem wbijać. Opłaty są.
Dwuseta dostała brata rówieśnika, też d24 91' ale chyba go nie chcemy. Nie przygarnie go ktoś? poniżej 2k zł,dziurawy, w miarę kompletny i jeżdżący. Trzeba by mu tylko sprzęgło przejrzeć bo przy wymianie coś poprzedni właściciel źle poskładał i trzeba biegi gwałtem wbijać. Opłaty są.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
O, kupowałem z niego kiedyś termometr 52mm kilka lat temu
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
Możesz napisać kto ci robił dystanse? Musze zamówić inne ponieważ moje też nie są idealne :/
0 x
Blachy do montażu podwójnego stabilizatora
Rozpórki kielichów
Rozpórki dolne
Seria 700
Kontakt PW
Rozpórki kielichów
Rozpórki dolne
Seria 700
Kontakt PW
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
kemizo pisze:Odwiedziliśmy dziś z Grzegorzem K. ekskluzywny zakład usługowy " Haki Tłumiki" gdzie panowie wykonali kawał dobrej roboty i pospawali nam kompletne układy wydechowe. Oczywiście pomysł z tłumikiem w bok i do góry był nietrafiony dlatego pucha jest normalnie. Rury puszczone pod mostem, bo miałem dość słuchania jak walą w sprężyny. Brzmi jak evo, poważnie. Dla mnie bomba. Zdjęć więcej nie mam bo jeździłem w kółko ucieszony i zrobiło się ciemno.
Panowie, gdzie ten Wasz warsztat się znajduje? jakieś namiary pls
0 x
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
nckpol :http://www.kmhaki.pl/
Skoro już mój temat sam ożył to napisze parę słów o aktualnym stanie rzeczy.
Ponieważ przez ostatnie dwa lata dwusetka stała bo coś zawsze było rozgrzebane i łącznie zrobiłem nią góra 300km doszedłem do momentu w którym trzeba podjąć decyzje co dalej. Miałem wiele różnych dziwnych pomysłów motoryzacyjnych ale ostatecznie dwusetka zostaje daily, tyle ze trzeba ja przywrócić do życia po dwuletnim postoju. Prawdopodobnie będzie tez trzeba ja zatruć ale do tego długa droga. To co mogę powymieniam sam a resztę muszę komuś zlecić (do kogo można się udać z warszawy i okolic?). W związku z powyższym jeżeli ktoś by chciał Paździocha to chętnie się z nim rozstanę a cały dochód zostanie przeznaczony na powrót dwusetki na drogę
Udało mi się również nazbierać kilka gratów ktore trzeba bedzie wsadzic:
Głowica 531
Turbo 15G
Det 3
Rozpórka przednia omp i dwie rozporki od kielichów do grodzi
stabilizatory 16 i 19mm na tył, spróbuje wsadzić oba.
I most z lsd tylko czy ta dana 30 to się wogole do czegoś na daje ?
Skoro już mój temat sam ożył to napisze parę słów o aktualnym stanie rzeczy.
Ponieważ przez ostatnie dwa lata dwusetka stała bo coś zawsze było rozgrzebane i łącznie zrobiłem nią góra 300km doszedłem do momentu w którym trzeba podjąć decyzje co dalej. Miałem wiele różnych dziwnych pomysłów motoryzacyjnych ale ostatecznie dwusetka zostaje daily, tyle ze trzeba ja przywrócić do życia po dwuletnim postoju. Prawdopodobnie będzie tez trzeba ja zatruć ale do tego długa droga. To co mogę powymieniam sam a resztę muszę komuś zlecić (do kogo można się udać z warszawy i okolic?). W związku z powyższym jeżeli ktoś by chciał Paździocha to chętnie się z nim rozstanę a cały dochód zostanie przeznaczony na powrót dwusetki na drogę
Udało mi się również nazbierać kilka gratów ktore trzeba bedzie wsadzic:
Głowica 531
Turbo 15G
Det 3
Rozpórka przednia omp i dwie rozporki od kielichów do grodzi
stabilizatory 16 i 19mm na tył, spróbuje wsadzić oba.
I most z lsd tylko czy ta dana 30 to się wogole do czegoś na daje ?
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
O popatrz, mam akurat te same rozterki z 240, może tylko jeżdżę nią na codzień w sezonie, ale to wcale nie jest wiele kilometrów
Powodzenia i zabezpiecz ją porządnie żeby pobyła sobie tym daily jak najdłużej.
Powodzenia i zabezpiecz ją porządnie żeby pobyła sobie tym daily jak najdłużej.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
- Posty: 302
- Rejestracja: 02 października 2014, 22:45
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
Wszyscy mam podobne rozterki ja też prawie nie jeżdzę, ale ciągle planuję to zmienić ;D
0 x
-
- Posty: 1750
- Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
- Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława
Re: Volvo 240 Turbo Evolution
ja ostatnio co naprawie to dosłownie za chwilę, tego samego dnia popsuję...
0 x