Panowie, jak to jest z tą rudą w dwusetach?
Napaliłem się na Altankę od Karola, która była zrobiona blacharsko, ale dziś nasz guru od Volvo wylał mi (jak sam to określił ) "kubeł zimnej wody na głowę"... Powiedzmy, że do mułowatość D24 jestem w stanie zaakceptować, ale czy faktycznie rdza, to temat mocno powracający w serii 2xx
Ruda w 2xx
Ruda w 2xx
0 x
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ruda w 2xx
Oczywiście. W pierwszej kolejności pas tylny (w kombi pod zderzakiem, w sedanach za tablicą rejestracyjną), tylne nadkola, wnęki koła zapasowego, okolice przedniej szyby. Potem podłoga (z przodu), progi, spody drzwi, przednie błotniki na samym dole. Od spodu radykalnym problemem jest bak paliwa który z jakiegoś powodu gorzej zabezpieczano w fabryce. W kombi nie istnieje tylna klapa bez problemów, każda będzie miała zaczyn pod rdzę na dolnej krawędzi. dze
Istnieją ocynkowane dwusetki ale też gniją. Mój ocynkowany D24 rdzewiał tak, że sam się nie spodziewałem
Istnieją ocynkowane dwusetki ale też gniją. Mój ocynkowany D24 rdzewiał tak, że sam się nie spodziewałem
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
-
Onlinedom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Ruda w 2xx
Nie miałem Uno. Miałem Mazdę i było gorzej niż w 240.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Ruda w 2xx
Ostatnio jak byłem u mechanika, to akurat podnosił Mazdę 6, coś koło 2006-2008 i mu nagle progi zaczęły "skrzypić"...
0 x
Re: Ruda w 2xx
Aaa, no widzisz, bo to z czasów kiedy jeszcze auta robiono na lataendriugto pisze:A ja miałem mazdę 626 z 87 i była serio bardzo zdrowa.
Domin zapewne mówił o nowszej Maździe
Ja rozumiem, że przy ocynkowanych 7xx/9xx, 2xx wypadnie słabiej, ale skoro te auta w całkiem dobrej kondycji przetrwały do dziś, to chyba nie jest źle, a sztuka, którą chcę kupić była półtora roku temu zrobiona blacharsko, było zakonserwowane podwozie, etc...
Dobra! Bo jak tak spojrzałem na siebie "z boku", to widzę, że tak, czy inaczej ja już to auto kupiłem i chyba żadne, nawet te racjonalne argumenty do mnie nie docierają
0 x
- spokojnyczlowiek
- Posty: 148
- Rejestracja: 02 października 2014, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Ruda w 2xx
Bierz - dwuseta bez rdzy to na 100% chińska podróba
0 x
______________________________
Spokojnyczłowiek
Lemmy - v945 '93 - B230FB + ZF 4HP22
Bordowiec - v245 '91 - B230FK + M90 - https://youtu.be/F_yZq0RIMnI
Włoszka - v964 '91- B204FT + M46
Antoni - v945 '98 - B230FK + M90
Spokojnyczłowiek
Lemmy - v945 '93 - B230FB + ZF 4HP22
Bordowiec - v245 '91 - B230FK + M90 - https://youtu.be/F_yZq0RIMnI
Włoszka - v964 '91- B204FT + M46
Antoni - v945 '98 - B230FK + M90
Re: Ruda w 2xx
Jak będziesz jeździł zima po soli to przegląd nowych ognisk korozji i walka co roku gwarantowana.
Poprawnie przeprowadzony remont blacharski + jeżdżenie tylko wiosna - jesień daje spokoj na długie lata
sambo
Poprawnie przeprowadzony remont blacharski + jeżdżenie tylko wiosna - jesień daje spokoj na długie lata
sambo
0 x