Witajcie!
Po kilku latach zastanawiania się nad tym jakie auto kupić a później paru miesiącach szukania konkretnego egzemplarza wczoraj zajechała na mój podjazd.
Szukałem czegoś z początku lat 80-tych w jak najlepszym stanie a stanęło na roczniku 90-tym do wielu poprawek.
Czas zacząć tą podróż.
Na razie tylko dwie fotki bo moim zdaniem nie ma czym się chwalić...
PS. Moja Pani nazwała ją śledziem.
240 DL 1989 USA B230F AW70
-
Onlineendriugto
- Posty: 3658
- Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
- Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886
240 DL 1989 USA B230F AW70
- Załączniki
-
- WP_20151129_14_15_41_Pro.jpg (177.4 KiB) Przejrzano 14100 razy
-
- WP_20151129_14_15_26_Pro.jpg (189.88 KiB) Przejrzano 14100 razy
Ostatnio zmieniony 23 stycznia 2019, 11:14 przez endriugto, łącznie zmieniany 2 razy.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Dobry wóz. To raczej za wcześnie na takie szerokie plany, ale na Twoim miejscu przywróciłbym drania do specyfikacji US, ewentualnie pomijając przednie światła bo te plastikowe świecą strasznie źle. Kierunki, mała tablica z tyłu, takie tam
W ogóle to jest niezłe kombo: klima i szyberdach. W Europie chyba nie było takich bajerów.
W ogóle to jest niezłe kombo: klima i szyberdach. W Europie chyba nie było takich bajerów.
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Ładnie wygląda srebrny. Czeka cię sporo pracy i czasu jak to przy każdym takim projekcie
0 x
-
Onlineendriugto
- Posty: 3658
- Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
- Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Pewnie wiecie więcej na temat mojego auta bo jestem jeszcze zielony. Przyrzekam że będę uważnym uczniem. Co w moim trzeba by jeszcze zmienić żeby przywrócić do specyfikacji US?
Ja myślałem żeby właśnie zrobić go na europejczyka. Chciałem nawet zmienić zegary. I lampy oczywiście poprawić bo coś tam nie pasuje.
Ja myślałem żeby właśnie zrobić go na europejczyka. Chciałem nawet zmienić zegary. I lampy oczywiście poprawić bo coś tam nie pasuje.
0 x
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Mówisz o ogóle, czy tylko o 2xx? Mam w 760 klimę i szyberdach, pod fotelami poznajdowałem liry z lat 90, więc wydaje mi się że auto było na rynek włoski.dom?n pisze:Dobry wóz. To raczej za wcześnie na takie szerokie plany, ale na Twoim miejscu przywróciłbym drania do specyfikacji US, ewentualnie pomijając przednie światła bo te plastikowe świecą strasznie źle. Kierunki, mała tablica z tyłu, takie tam
W ogóle to jest niezłe kombo: klima i szyberdach. W Europie chyba nie było takich bajerów.
0 x
Kupię dyfer 3.31 do 700 lub zamienie na dyfer 3.73. PW.
-
Onlineendriugto
- Posty: 3658
- Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
- Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Jest kilma, tempomat, grzane fotele ale nic z tego nie działa
Szyberdach ciekł ale dzisiaj rano rozebrałem i się okazało że jeden odpływ był zapchany syfem... Coś już się udało naprawić
Szyberdach ciekł ale dzisiaj rano rozebrałem i się okazało że jeden odpływ był zapchany syfem... Coś już się udało naprawić
0 x
- Volvo 745 turbo
- Posty: 734
- Rejestracja: 04 października 2014, 19:05
-
Onlineendriugto
- Posty: 3658
- Rejestracja: 28 października 2015, 15:26
- Lokalizacja: Skórzewo 509 315 886
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Ogólnie to zawsze uważałem że srebrny to najnudniejszy kolor na samochód ale volva rwd fajnie w nim wyglądają.
Przyjemna sztuka chętnie kupiłbym sobie takiego sedana.
Przyjemna sztuka chętnie kupiłbym sobie takiego sedana.
0 x
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Volvo 240 DL AUT 1990
Wymienione są tylko przednie światła i klosze kierunkowskazów. Światła z tego kontynentu są dobre, światła zza oceanu świecą słabiej i matowieją im klosze (są plastikowe i brzydko się starzeją). Poza tym w amerykańcach inaczej działają postojówki (żarówki są oryginalnie pomarańczowe i jeśli dobrze pamiętam to migają razem z kierunkowskazem). U Ciebie są tylko europejskie klosze na amerykańskich kierunkach.endriugto pisze:Co w moim trzeba by jeszcze zmienić żeby przywrócić do specyfikacji US?
Światła z USA świecą symetrycznie, przez co teoretycznie oślepiają kierowców jadących z naprzeciwka. Stacje kontroli pojazdów nie powinny dawać przeglądu wozom z takimi światłami. Stąd sugestia żeby zostawić te europejskie światła główne i popracować tylko na tym, żeby kierunkowskaz tak nie odstawał od błotnika.
Ja bym zostawił US, bo to nieopłacalna operacja i szkoda wozu. Amerykańskość daje mu coś charakterystycznego. A podejrzewam że i tak nie wymienisz zderzaków (tylny jest większy jeśli dobrze pamiętam) i błotników (żeby mieć kierunkowskazy na burtach) żeby był w europejskiej specyfikacji. Samochód wpół stąd i wpół stamtąd to zawsze zgniły kompromisJa myślałem żeby właśnie zrobić go na europejczyka. Chciałem nawet zmienić zegary. I lampy oczywiście poprawić bo coś tam nie pasuje.
Gdzieś kiedyś czytałem że ta kombinacja w 240 była niedostępna, na zasadzie: to albo to, albo specjalne zamówienia z kosmosu dla prezydenta.David pisze:Mówisz o ogóle, czy tylko o 2xx?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW