M90 + Jednomas

Wszystko co ma poprawić albo zepsuć fabryczną konfigurację
Awatar użytkownika
Krzem
Posty: 48
Rejestracja: 03 października 2014, 12:35

M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Krzem »

Siemacie, robie swapa skrzyni niedługo z m47 na m90, ktoś to juz robił więc miło by było gdyby pomógł, sęk w tarczy sprzęgła, zaczynam szukać czegoś co pasuje na wieloklin m90 a pasuje na jedno masowe koło zamachowe, jeśli ktoś to robił i znalazł, mógłby oszczędzić przekopywania katalogów etc.
Ostatnio zmieniony 08 kwietnia 2015, 21:52 przez Krzem, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Awatar użytkownika
kemizo
Posty: 620
Rejestracja: 01 października 2014, 13:24
Lokalizacja: Warszawa

Re: M90 W V24X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kemizo »

Ale to przecież ty nie masz silnika z 240 wiec temat raczej źle nazwany bo skrzynie łączysz z silnikiem, a w kwestii rozwiązania tematu to:

Kolo zamachowe ze skrzyni m46/m47 ale z auta z kompem lh 2.4, czyli chyba kazde 940? I docisk z tarcza z 940tic. Wszystko opisane na turbobricks z numerami czesci
0 x
Awatar użytkownika
Krzem
Posty: 48
Rejestracja: 03 października 2014, 12:35

Re: M90 W V24X

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Krzem »

A czym sie różni silnik z 24X z m47 od silnika z 94X z m47... koło zamachowe jest z 240 skrznia laczona z silnikiem tak samo jak w 94X wiec nie wiem w czym rzecz. w sumie to dotyczy po prostu nie 24X tylko każdego jednomasu do którego chcesz wkitrać m90.
Ostatnio zmieniony 08 kwietnia 2015, 21:54 przez Krzem, łącznie zmieniany 1 raz.
0 x
Awatar użytkownika
Krzem
Posty: 48
Rejestracja: 03 października 2014, 12:35

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Krzem »

Poprawione, poszukam na TB zatem, dzięki nie pomyślałem w sumie o głównym żródle.
0 x
Awatar użytkownika
Krzem
Posty: 48
Rejestracja: 03 października 2014, 12:35

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Krzem »

Dobra, znalazłem, kilka godzin kopania i jest: duzo czytania i zero aktualnych fotek, ale damy rade. http://forums.turbobricks.com/showthread.php?t=94325
0 x
Awatar użytkownika
Kaban
Posty: 317
Rejestracja: 15 grudnia 2014, 03:22

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Kaban »

W tym temacie co wkleiles jest wszystko co potrzebujesz.

Wysłane z telefonu.
0 x
.
volvnietybombel
Posty: 379
Rejestracja: 09 października 2014, 20:10
Lokalizacja: Lublin

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: volvnietybombel »

odświeżam temat
włożyłem m90 do 200 z b230ft (zdj: https://picasaweb.google.com/1003360188 ... directlink )
założyłem dwumas z kompletu
jestem na etapie wymiany dwumasu na jednomas (kwestia czasu, graty mam)
tarcze w dwumasie b230ft z m90 :szer 240mm bez sprężyn, wieloklin 20z
tarcza w jednomasie b230ft z m47: szer. 228mm ze sprężynami, wieloklin 22z
tarcza w 2,4TD IC z m90 : szer 228 ze sprężynami, wieloklin 20z -TAKA TARCZA PASUJE DO DOCISKU I KOŁA JEDNOMAS
jedyne co mnie nie pokoi to wysokość kół zamachowych, sądząc po śrubach mocujących koło dwumasowe jest 4cm wyższe i nie wiem jak się będzie sprawa miała z łapą i wysprzęglikiem (ja zastąpiłem linkę hydraulicznym -nie wiem czy nie będzie za krótki, podobno trzeba wydłużyć bo się ześlizguje z łapy-dopytam kolegi, który przerabiał temat) pomysł mam taki, żeby dorobić dystans pod kulkę od łapy. ?Niedługo zwalczę temat i dam znać-graty już leżą obok siebie :)
pozrawiam
ps. jak już założyłeś jednomas to daj znać co i jak to nie będę dźwigał skrzyni niepotrzebnie :)
0 x
Awatar użytkownika
Mareek
Posty: 2010
Rejestracja: 01 października 2014, 13:33
Lokalizacja: Wawa/Otwock

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Mareek »

volvnietybombel pisze:odświeżam temat
włożyłem m90 do 200 z b230ft (zdj: https://picasaweb.google.com/1003360188 ... directlink )
założyłem dwumas z kompletu
jestem na etapie wymiany dwumasu na jednomas (kwestia czasu, graty mam)
tarcze w dwumasie b230ft z m90 :szer 240mm bez sprężyn, wieloklin 20z
tarcza w jednomasie b230ft z m47: szer. 228mm ze sprężynami, wieloklin 22z
tarcza w 2,4TD IC z m90 : szer 228 ze sprężynami, wieloklin 20z -TAKA TARCZA PASUJE DO DOCISKU I KOŁA JEDNOMAS
jedyne co mnie nie pokoi to wysokość kół zamachowych, sądząc po śrubach mocujących koło dwumasowe jest 4cm wyższe i nie wiem jak się będzie sprawa miała z łapą i wysprzęglikiem (ja zastąpiłem linkę hydraulicznym -nie wiem czy nie będzie za krótki, podobno trzeba wydłużyć bo się ześlizguje z łapy-dopytam kolegi, który przerabiał temat) pomysł mam taki, żeby dorobić dystans pod kulkę od łapy. ?Niedługo zwalczę temat i dam znać-graty już leżą obok siebie :)
pozrawiam
ps. jak już założyłeś jednomas to daj znać co i jak to nie będę dźwigał skrzyni niepotrzebnie :)


Cześć Volvniętybombel - miło Cie tutaj widzieć!
0 x
Polecali zakup BMW, to się skusiłem
takijedenkuba
Posty: 1750
Rejestracja: 01 października 2014, 22:24
Lokalizacja: Ustrzyki D. Zielonka Warszawa Iława

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: takijedenkuba »

volvnietybombel
Cześć Bombel ;)
0 x
Awatar użytkownika
wujek
Posty: 954
Rejestracja: 20 października 2015, 18:51
Lokalizacja: Lublin

Re: M90 + Jednomas

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: wujek »

Był taki twór jak jednomas z lh 2,4?
0 x
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi do swojego poziomu i pokona doświadczeniem.

16 GARAGE
'88 744+ @1,7bar
ODPOWIEDZ