Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

Wszystko co dotyczy zwykłego utrzymania auta w fabrycznej specyfikacji
Awatar użytkownika
Volvo 745 turbo
Posty: 734
Rejestracja: 04 października 2014, 19:05

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Volvo 745 turbo »

Wszystkie 760 i każde 740 bez turbo na rynek amerykański.
0 x
Jest 745 87' B230FT USA
Awatar użytkownika
kapsel
Posty: 224
Rejestracja: 11 listopada 2015, 20:19

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kapsel »

Dziękuję za odpowiedź.
0 x
Awatar użytkownika
dom?n
Administrator
Posty: 3045
Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: dom?n »

Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW :D
Awatar użytkownika
Sinuspi
Posty: 3080
Rejestracja: 05 lipca 2015, 15:18

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Sinuspi »

dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Niektóre ory zacioski są zdewastowane korozyjnie i ekploatacyjnie, że warto kupić zamiennik, choć bywa, że Chińczyk był pijany jak robił formę w zamienniku.
Taki Gość co ma warsztat z regeneracją jak mu pokarzesz zaciski powie co o nich sądzi.
1 x
Kanciaste VOLVO - ZAWSZE w drodze.
K-Jetronic to mój konik ;) tak samo jak nagrzewnice w 940 i małe naprawy :idea:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego
Awatar użytkownika
Maciek4530
Posty: 1239
Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
Lokalizacja: Zakopane/Kraków

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Maciek4530 »

dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu :) Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.
0 x
xjtdi
Posty: 1066
Rejestracja: 31 października 2016, 13:48

Re: Krótkie pytania i krótkie odpowiedzi.

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: xjtdi »

Maciek4530 pisze: 20 marca 2024, 18:28
dom?n pisze:Opyla się kupować oryginalne zaciski Volvo ze starych zapasów, czy lepiej regenerować stare które mam w wozie?
Ja bym kupił, wyjął tłoczki, zmienił gumiaki i złożył zgodnie ze sztuką po takim odświeżeniu :) Jednak nie ufał bym 30+ letnim elementom tego typu.
Dokładnie, stara, 30-letnia guma może już nie być za dobra. Problem z zaciskami jest taki, że ulegają one zużyciu eksploatacyjnemu i korozji. Ja w zeszłym roku przekopałem się przez hamulce jednej z swoich 740, efekt był taki, że kupiłem nowe tylne zaciski w zamienniku i zregenerowałem przednie dwutłoczkowe. Z tylnymi zaciskami był taki problem, że były tak wyrobione te powierzchnie, gdzie opiera się klocek, że nowe klocki miały duży luz a to sprzyja piszczeniu. Przednie zaciski okazały się być w dobrym stanie, zmieniłem tylko gumki przy czym kupilem dwa zestawy najpierw autofren i te się nadawały tylko do wywalenia do kosza, na drugi ogień kupilem frenkit i te już nadawały się do montazu, czas pokaze co były warte. Poki co hamulce przód tył pracuja idealnie, chińskie zamienniki tylnych okazały się całkiem ok.
2 x
ODPOWIEDZ