Wyszło ładniunio, ale czy nie było sensu wymienić też gąbek które lubią dezintegrować się w formie pomarańczowego próchna?
Zbieram przy każdym odkurzaniu mnóstwo tego świństwa, sądzę, że głupio będzie wyglądać na czarnym dywaniku.
Potwór, czyli 745 USDM
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Potwór, czyli 745 USDM
1 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW
- Maciek4530
- Posty: 1247
- Rejestracja: 07 listopada 2016, 20:12
- Lokalizacja: Zakopane/Kraków
Re: Potwór, czyli 745 USDM
Typowe fotele w Volvo... Roz (no wiadomo co) fotel w moim 240 sypie już lepiej niż śnieg podczas sezonu. Szkoda nawet tracić czas na odkurzaniedom?n pisze:Wyszło ładniunio, ale czy nie było sensu wymienić też gąbek które lubią dezintegrować się w formie pomarańczowego próchna?
Zbieram przy każdym odkurzaniu mnóstwo tego świństwa, sądzę, że głupio wygląda na czarnym dywaniku.
1 x
Re: Potwór, czyli 745 USDM
Te są - zarówno w dawcach, jak i w biorcach - w bardzo dobrym stanie. Nie wiem, co zmieniono w 940, ale to była zmiana na gorsze w tym układzie.dom?n pisze:Wyszło ładniunio, ale czy nie było sensu wymienić też gąbek które lubią dezintegrować się w formie pomarańczowego próchna?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Potwór, czyli 745 USDM
Aaa byłbym zapomniał - szlag trafił prawy pas. To się da jakoś z EU podłożyć/przerobić, żeby napinacz był na boku fotela, czy trzeba zrobić jak w EU, z napinaczem w dole słupka?
0 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
Re: Potwór, czyli 745 USDM
Tutaj też parę nowości.
Przede wszystkim - podjąłem decyzję o pozbyciu się dawcy silnika B234F w całości, bez przekładania w/w motoru do Potwora. Zamiast tego zacząłem kompletować zestaw do uturbienia aktualnej jednostki. Są już komputery pod LH 2.2, kolektory, airbox do turbo i różne drobiazgi. Zimę auto spędziło praktycznie bez ruchu na parkingu, ja w międzyczasie, bardzo powoli, zacząłem naprawiać drugi fotel. Tu - z racji bardzo złego stanu przewodów - zamontowałem drut oporowy z mat ze Skody.
Po naprawdę długim procesie udało się też, w pełni legalnie, zdobyć wąskie tablice. Okazuje się, że jeśli auto ma zwężoną tylko przednią wnękę, to zaczynają się schody... ale z racji tego, że w serii 700 tablica jest we wnęce, a nie na podstawce, samochód kwalifikuje się do blach USDM. Przy okazji - wstawiłem poprawne, srebrne listwy ozdobne klapy tył.
Chyba jedyny moment, w którym auto przejechało na dół, to montaż kupionej od @dom?n rolety bagażnika i wstawienie kratki.
Ze Stanów sprowadziłem futerał z instrukcją obsługi, gwarancjami i podobnymi drobiazgami:
Chwilowo po stronie kierowcy siedzi fotel z 960, ale mam nadzieję, że niedługo uda się wstawić poprawny. Kupiłem też lepszą tylną kanapę - tę być może wykorzystam do pomalowania na czarno.
Zmieniłem felgi, przekazując Omegi do Czesia. Teraz są dwa komplety Draco, 196/65/15 na zimę i 205/65/15 na lato. Auto jest całkiem wysokie.
Czeka mnie teraz wymiana odmy i naprawa świateł przednich, bo świecą bez sensu. Na szczęście udało się znaleźć pomocnika:
Ostatnio nawet i bagażnik dachowy udało się użyć, chociaż nie jestem pewien, czy sam dach nie dostanie za bardzo po rzyci...
Przede wszystkim - podjąłem decyzję o pozbyciu się dawcy silnika B234F w całości, bez przekładania w/w motoru do Potwora. Zamiast tego zacząłem kompletować zestaw do uturbienia aktualnej jednostki. Są już komputery pod LH 2.2, kolektory, airbox do turbo i różne drobiazgi. Zimę auto spędziło praktycznie bez ruchu na parkingu, ja w międzyczasie, bardzo powoli, zacząłem naprawiać drugi fotel. Tu - z racji bardzo złego stanu przewodów - zamontowałem drut oporowy z mat ze Skody.
Po naprawdę długim procesie udało się też, w pełni legalnie, zdobyć wąskie tablice. Okazuje się, że jeśli auto ma zwężoną tylko przednią wnękę, to zaczynają się schody... ale z racji tego, że w serii 700 tablica jest we wnęce, a nie na podstawce, samochód kwalifikuje się do blach USDM. Przy okazji - wstawiłem poprawne, srebrne listwy ozdobne klapy tył.
Chyba jedyny moment, w którym auto przejechało na dół, to montaż kupionej od @dom?n rolety bagażnika i wstawienie kratki.
Ze Stanów sprowadziłem futerał z instrukcją obsługi, gwarancjami i podobnymi drobiazgami:
Chwilowo po stronie kierowcy siedzi fotel z 960, ale mam nadzieję, że niedługo uda się wstawić poprawny. Kupiłem też lepszą tylną kanapę - tę być może wykorzystam do pomalowania na czarno.
Zmieniłem felgi, przekazując Omegi do Czesia. Teraz są dwa komplety Draco, 196/65/15 na zimę i 205/65/15 na lato. Auto jest całkiem wysokie.
Czeka mnie teraz wymiana odmy i naprawa świateł przednich, bo świecą bez sensu. Na szczęście udało się znaleźć pomocnika:
Ostatnio nawet i bagażnik dachowy udało się użyć, chociaż nie jestem pewien, czy sam dach nie dostanie za bardzo po rzyci...
2 x
Jest:
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
'94 945 2.3 US, '92 245 2.3, '91 965 2.0T 16v, '87 764 2.8
'02 A2, '01 GC WJ, '00 A8, '95 + '93 Escort LX, '92 Passat, '90 Crown Victoria, '87 Colony Park
Było:
'92 Disco V8, '91 Escort LX, '91 964 3.0, 89 765 2.4, '90 Audi 100, '88 Terrano
- dom?n
- Administrator
- Posty: 3056
- Rejestracja: 01 października 2014, 00:10
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Potwór, czyli 745 USDM
Cieszę się, że ta roleta dostała właśnie ten dom
0 x
940 Turbo '91 · dekwadrat · poznańskie klasyki nocą
re5pect pisze: Jeżeli chcesz żeby Twoje RWD dobrze się prowadziło w zakrętach, było szybkie, dobrze hamowało, a to wszystko bez wydawania taczki pieniędzy na modyfikacje to polecam zakup BMW